Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg nem marha lassan hozzak de irtak hogy mar elkuldtek.
Dob? Megjött már?
szeva.
Helloka !
enis itt vagyo
Nem légteleszkópod van hátul? Mert nekem 100esetből 1szer az ad ki olyan hangot, amit leírtál!
de igyis csak joformán 2en vagyunk
azé tulzás,hogy mázlisták csak a péntek meg a kedd a szünet...mer a hétső ugye alapbol munkaszüneti nap
jaaaaaaaa! a sulisoknak ma már nem kell menni.. Mázlisták!
Már tök régóta fenáll ez a probléma, és már nagyon idegesít.
de mi ez a korai irogatás?
akkor motorozgass napsütésben...hátha vmi víz,és majd kipárolog
az a baj, hogy tegnap este kb 1 órán keresztül feküdtem alatta és hallgattam hogy honnan jön a hang, de ötletem sincs sajnos. De a hand tényleg olyan, mintha fém meg gumi vagy műanyag súrlódna. és már annyira idegesítő
szerintem a kiderítéshez ültess fel mást,te meg hallgasd,hogy honnan jön a nyekergés...
én igy vakon a lengővillára saccolok...de nem tuti...
Vagy nem motoroztál mostanában(az elmult 3-4 napban) esőben?Mert szerintem az is lehet még,hogy a viz bement vmi kis gumitömítés meg a fém közé és a gumi nyikorog...
kifogytam...de a legtutibb szerintem hogy halgatod hogy honnan jön a nyekergés!
Ja, és még egy dolog.
Arra van valakinek valami ötlete, hogy az mi az istenért lehet, hogy amikor ráülök a mocira, valami nyikorog. A jó istenért sem tudok rájönni hogy mi lehet az. Tegnap kiszedtem a központi rugó alsó felfüggesztését, mert arra gyanakodtam hogy az nyikorog, és tényleg szar volt. Kipucoltam, megtömtem zsírral, új szimeringek, összerak, aztán megint nyikorog.... De mi a jó ég?
Volt már valaki esetleg hasonló helyzetben? Ha igen, akkor légyszi írja le hogy hogyan oldotta meg.
előre is köki!
Could anyone please help me to clarify this?
most akkor hogy is van ez a nicasilos dolog? a hengernek a hüvelye ebből készül, vagy csak egy bevonat van rajta? mert ha csak bevonat, akkor felesleges dolog a hónoltatás is, utána ki lehet dobni a hengert szerintem, ha összebaszódik rajta a bevonat. vagy x tized mm vastagságban van rajt, és hónolás után még használható marad?
aha tényleg de mért van 2 helyen felsorolva az állások teljesen más sorrendbe?
Ha vízszintesen áll akkor van zárva, ha óramuitató járásával megegyezően csavarja az ember akkor lesz nyitva, ha ellenkezőleg akkor lesz tartalékon.
na meg ott van az fuel nevezetű matrica .... az mutatná hogy mire lenne állitva szerintem
off aszem ha középre van állitva a két szélső végletett nem tudom sose mert mögötte is fel van sorolva de teljesen más sorrendbe
kérdés... de most olyan válazoljon aki tuggya is :D szóval off amikor felfele néz akkor van off... tehát ha felfelé néz az on akkor vagyok nyitva amikor meg res van felfele akkor tartalék ugye?
enis igy vagyok vele
kihalt az nsr fórum ... nekem is ma haza kellet tollni a dögöt ellég szar megoldás a benzincsap szerintem ... egyetemi végzetség kell ahhoz hogy vki megfejtse mikor van tartalékon!
Mi van gyerekek, meghalt a fórum? Sehol senki.
en motul 10w-40et hasznalok
hy NSR-be milyen olaj kell a váltohoz, ti mit raktok bele mert ami rá van írva az megszünt (castrol GTZ 10w-40) előre is köszi a segítséget