Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na hello!
Moker az a baj hogy már rólad a suliba is beszélünk egy-egy eszelős kommented miatt. Nekem személy szerint nincs időm írogatni ide. Elhiszem hogy jó fej vagy meg minden de az már kicsit túlzás amit művelsz. Én nem vagyok egy motordoktor de szerintem te sem, és én nem osztom az észt itt egyedül talán vdani666 és mitogeri ért legtöbbet a gépekhez és nem is írnak sztem hülyeségeket. Miez a nagyképű megnyilvánulás gabe1204 képére is h megszerkeztett kép? Engen leszólsz holott azt sem tudod h valójában kivagyok és hogy enyém-e ez a motor. Pedig szomorú hírem van mert az enyém. Lenne egy kérdésem hozzád: Volt már neked 180-as szetted hogy ennyire vágod a témát? Mert a válaszokból nem ez jött le. Én több embert ismerek itt a fórumon mint te hidd el Scotpeter, Karakter01 nsr124, gabe1204 stb. Gondolom kérdés lessz h miért nem teszek fel vidit, a válasz az hogy nem vagyok magamutogató, holott simóval is stuntolok de nem tettem fel még egy vidit sem és sztem ha csinálok is akkor sem teszem fel.
Itt most nem vitázni akartam csak leírtam a véleményem.
Sziasztok!Megtudnátok mondani Honda Nsr 92-es fötengely szimering a jobbos balos méret ugyan az?A haveré eszi az olajat ,és füstöl.A multkor enyémhez ballos szimeringet vettem,2töt 1 tartalékba jó lett.A kuplung felöli szimeringet kérdem .Az Etz-nél megegyezik.Szoval balos szimering jo-e?jobb oldara,ha nem akkor csak akkor szedem szét csapágyüzlet nyitva van.Köszi ha tudtok segiteni.
Hát haver RS-ét(07) 11500 asszem de lehet h 12500 volt terheletlenül megválasztotta és azért mert letiltotta az elektronika...de ez szerintem se lehetséges h figyeli hanyadikban van és ugy változtatja...
2T-nél nem igazán van tiltás meg semmi komoly fedélzeti cucc ami figyelné,hogy hányadikban vagy... Amit leírtál az kb az,hogy terheletlenül kipörög 12ig aztán egyre nagyobb terhelésnél egyre kevesebbet,vmi combos lejtőn leforogna az 12ig is 6-ban.
Majd jön Moker bácsi aztánn megmondja . .
0: 12

1-4: Nem neztem de tuti tobb mint 11

5-6: 9800 nal

Nemtom a cdi figyeli h hanyadik sebessegben vagy, mint a nagyobb mociknal vagy mindig ugyan ott kene neki?
akkor neked hol korlátoz az ECU
1-2-3-4 ben az enyemet is le tudom porgetni pirosba, 5-6 ba mar nem.
de nem a külfüldi gépeket mondom!
én azt mondom h mokeré is 11 et pörgött max mint most az enyém !Meglett csinállva 13 nál szépen megállt .
hát nemtudom sztem nem nyírnád ki
há az a nsr 93 mas és azthiszem h csak dugó volt benne cserélve 1 vagy 2 szer ,de nagyon bavált motor (RS eket etet végre,sprintre)és abba a motorba az a buli h 13 ig elpörgeted és megy mint golyó! gyárilag ilyen mer műszakiba is minden levan írva(helyes adatok)és ebbe is olyan motor muzsikáll mint a tiedbe!
Nezz meg 1-2 kulfoldi videot, mindenhol belenyal a pirosba a ford szam mero..
12 500 .
eddig az összes nsr (csak az JC-22 esek) minden egyes fokozatban 11 nél nem pörgött többet
van egy JC-20 amibe nincsenek ilyen buziságok és abba műszaki szerint 13 600 at pörög és 21 Kw
ezt a 12 500 at nemtom h honnan vetted
A tiltas ecutol fuggoen 9800 vagy 12500 rpm. De az erdekelne, hogy szedte ki a tiltast. Mondjuk en nem akarom, biztos megolnem a vasat.
Na végre beállt a béke!
Moker meg tényleg nagy spieler, az nem kétséges!
Moker átkötözte a ECU t kivette belle a 11 000 es fordulatkorlátot ami a JC-22 es NSR ekbe van , nincs korlát és mégis megy a power vezérlés nagy gerenda a gyerek nekem elhihetitek igen jó fej és mindene a motor
ezaz, nem mindenkinek van pénze drága gépekre!
hy! na a gabbee nsrje télleg létezik én is ismerem és em is akárhogy megy hanem elég szépen és nem kell itt veszekedni, a 180as nsrről meg annyit h az nem pörgi szét az agyát 13ig hanem 5 ezerné jön kerékre és igaz , meg lehet nézni a motor fel van téve h eladó 515é vagy 510é azt pontosan nemtom de egyedi feltésű és úgy megy mint az állat szal nem kamu semmi ,ja és még annyi h télleg össze kell tartani és nem lenézni a másikét(mindenkinek a saját gépe a legjobb,ez tény)
Én sem akarok veszekedni .Csak a videóról volt egy véleményem és kész. Egyépként a mocid gyertya miatt pörög 13-at ?
Moker, én tisztellek, meg becsüllek, sztem a tiéd itt a legjobb gép közöttünk, de azért most télleg nincs igazad, mert én is ismerem hangyát, és télleg az övé a gép, sőt megkérdezheted, karakter01 et nagyi 46 ot ők is elmonják neked, ők is ismerik. Egyébként meg télleg nem kell ide a veszekedés.
Uhhhh kössz most nagy kő esett le a szívemről! Azt hittem vmi nagyobb baj! Mégegyszer kössz!
Szal aztmondod h a köbcenti növelésével kevesebb LE-t kapunk? (Am. sima egy hengeres 250-es 2t motorra gondoltam)
Véleményeket várok!
Most akarok kidörrentőt venni, csak nem tudok dönteni. A Jolly Moto és a Arrow között tengődöm.

Arrow:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Jol
ly Moto:
http://www.sportmotor.hu/motor...

Akinek hasonló kipuja van, az légyszi írjon már róla néhány szót, hogy mondjuk nincs-e nagyon éles hangja olyan 100-as tempó körül, meg hasonlók.
180 000 forint!
Pont erre akartam én is utalni hogy tök f@sz dolog más motrát lefikázni. A motorosok igenis tartsanak össze!