Már bocsi hogy idepofátlankodok, de nekem CRm-em van amiben ugyan az a blokk van ami az NSR-ekben, csak az áttételek meg a főtengely más, és a CRM az berúgós, de ott van a heje az öninditónak, ha valakinek van egy eladó öninditőja azt felvásárolnám mert pont fel lehet rá cuppantani..
Ja és ezért van berúgós NSR, mert az ojan kialakitásu mint a CRM, de ez csak az én okoskodásom, ha nem igy van bocsi...
( Ezen a képen látni tökéletesen hogy ott van a berúgókar meg a tulsó blokkoldal belső oldalán a besülyyesztés az önindítónak, nameg egy nagylábujj )
Hát nem én akartam megvenni, hanem haver, de má ő se akarja, meg aki esetleg meg szeretné, vagy ne vegye meg, vagy 200 ná többet ne adjon érte. A kipufogó nem gyári valszeg házi kokec, meg a blokkbol igencsak csörög valami, nem is nagyon húz. Az én nsr-em 5x jobban megy. Meg azé érzem azt ha ránt a power. Anná kb olyan érzés volt mint egy pannonia, egyenletes húzás végig. Bocsi ha a tulaj is olvassa ezt, de nekünk ez volt róla a véleményünk. Ja meg alapjáratnál is le akart állni mindig. Kuplungnál gurulásba le is állt.
Ja és gyerekek az NSR125R SP anyit jelent, hogy nincs rajta önindító, csak berúgókar. IGEN jól olvassátok csak berúgókar van. Ma néztük a bizonyos gépet, ami eladó bizonyos hirdetési honlapon, de a nem önindítós volta kiábrándító, a sok egyéb apróság mellett.
Na végülis kiderült, hogy dugó gyűrű baj van szal az kell másik, gyertya is időközben beszart (vadi új) szal nem tom mi az isten van. A gabi nsr-jéhez meg anyit, hogy nem gimpes a kép full gyári láttam élőbe.
sziasztok!
2 kérsésem lenne.
egyik, hogy meddig kell tölteni a telókat F es nsr en?
a másik pedig hogy szükségem lenne egy ns 125R elektromos rajzára.
aki tud egyet, vagy tudja honnan lenhet letölteni az irjon!
előre is köszönöm
persze, hogyne tudnám. Csak azért nem világosak nekem itt a dolgok, hogy hogy a fenébe állítódott el a gyújtás, amennyiben az a rosz, amikor a gyertyaolvadás előtt tökéletesen működött?
Petti!Ha leszeded a deknit,és a lendkerék anya laza elmozdult az ék,de ha leszedted szimeringet is tudod cserélni 250ft vettem én is.Az anya jobbmenetes lehuzot használj lendkerék közepén a furaton kitámasztod.Amugy én szimeringet cserelek,a benzin kimarta tulfolyo uszo miatt teliverte.
Egy gyors segítség kéne nekem, ha valaki tud orvosságot azonnal írjon már, köszi. Diagnózis röviden: gyertya elcsöppent, motor megállt, hazatol. Gyertya kivesz, gyertya megolvadásának realizálása, motor szétszedése, henger szemrevételezése. Henger, dugó gyűrű nem sérült, kompreszió van, gyújtás van. Motor mégsem indul, csak puffog durrog. Elképzelhető-e hogy valamiféle úton módon átugrott a lendkerék, vagy elmozdult az éktől? Vagy mi lehet a probléma? SOS-be kéne
Ja és ezért van berúgós NSR, mert az ojan kialakitásu mint a CRM, de ez csak az én okoskodásom, ha nem igy van bocsi...
( Ezen a képen látni tökéletesen hogy ott van a berúgókar meg a tulsó blokkoldal belső oldalán a besülyyesztés az önindítónak, nameg egy nagylábujj )
2 kérsésem lenne.
egyik, hogy meddig kell tölteni a telókat F es nsr en?
a másik pedig hogy szükségem lenne egy ns 125R elektromos rajzára.
aki tud egyet, vagy tudja honnan lenhet letölteni az irjon!
előre is köszönöm
110/70 150/70 újszerű gumik eladók nagyon olcsón
http://www.sportmotor.hu/motor...