Köszi srácok, a faridomot már korábban leszedtem, a tank alatt még nem néztem, de azon kivül már mindent levadásztam. egyébként szerintem az lehet a probléma, hogy az enyém igazából nem nsr125 hanem ns125r. Nem különösebben hasonlitanak egymáshoz...
Én most csupaszitottam le a vázat festés miatt, és nekem semmi nemvolt a faridom alatt, azthiszem a tank alatt volt most, nem emlékszem pontosan, de hnapra megnézem!
Hi! Ha valakinek lenne ehhez a tipushoz, vagy Ns125 r hez egy elvi kapcsolási rajza, vagy csak egyszerűen meg tudná mondani hogy hol rejtőzik benne az indexrelé, vagy lenne egy tippje, hogy miértis zárja rövidre a gyújtásomat az index, az igazán elmondhatná/elküldhetné nekem, mert már ezzel szivok ösrégóta. Köszi!
Az mire jó hogy úgy váltaszz hogy elpörgi magát 12-ig?
Jó videó de azért van ebbe már kilóméter ugye? motorfelújítást félretéve mert az nem jelent semmit.
Lehet azt etetni...
Gondolj egy kis gumiégetésre, meg ilyen nyalánkságokra....
Na de ez már tényleg extrém terhelés!
Annyira még nincs is nagy tapasztalatom a fogyasztásban, mert kb 200 km-t mentem vele amióta nálam van, de az biztos hogy 5 liter alatt volt a fogyasztás.
Hát én nem tudom, nekem körlámpásom van, de abba ugyanaz a blokk, és az meg 4 literrel elmegy. akármennyire húzom neki. mielőtt öszetört, én minden 100 km után teletankoltam. És ez úgy igaz, ahogy égen van az ISten. 3,8-4,1 között volt a fogyasztás minden egyes tankolásnál. És erről akárkit megkérdezhettek aki ismer engem meg a motorom. Nem kamu. És végre is ment a motor, nem volt tőle elvéve a kaja. egyszer 160at mentem vele. De ez most ne jelentse azt hogy biztos úgy hajtottam mint az állat. 100-110 utazó sebesség, kigyorsításnál kicsivel följebb pörgetés 8-9 fölé. de utazóba szigorú 7000 körüli fordulat. Néha pár perc erejéig kis kihúzatás, kipörgetés, csak ne rakódjon le az anyag.
Nekem mondjuk az olasz változatvan, de a motorjávalmég nem volt bajom(meg semmivel)
De például 5 literből simán kijövök, ami a fogyasztást illeti.
Az enyém a 15 lovas változat, és 120-nál többet az istenért sem tudok vele többet menni, de a folytatlanok
130- és 160 között szedik a lábukat.
Mondjuk az enyémnek kb 10kiló koksz lehet a kipujában!
sziasztok. arra lennék kíváncsi, hogy egy svájci nsr mivel különbözik a simánál.... jo nem ienek h olcsobb az alkatrész, hanem motorikusan, mennyit eszik, meg mennyit megy végre... válaszokat köszi. sziasztok
Jó videó de azért van ebbe már kilóméter ugye? motorfelújítást félretéve mert az nem jelent semmit.
Gondolj bele egy iylen kicsi motornál mennyit számít az hogy ki hány kiló!
Váltóproblémás az nsr 125öm.
Tudna vlaki segiteni hogy honnan lehet bontott váltóhoz jutni.
Köszi
Gondolj egy kis gumiégetésre, meg ilyen nyalánkságokra....
Na de ez már tényleg extrém terhelés!
Annyira még nincs is nagy tapasztalatom a fogyasztásban, mert kb 200 km-t mentem vele amióta nálam van, de az biztos hogy 5 liter alatt volt a fogyasztás.
úgy biztos kijössz 5 literen belül. De meg lehet vele etetni akár 10 litert is. Rider függő a dolog.
De például 5 literből simán kijövök, ami a fogyasztást illeti.
Az enyém a 15 lovas változat, és 120-nál többet az istenért sem tudok vele többet menni, de a folytatlanok
130- és 160 között szedik a lábukat.
Mondjuk az enyémnek kb 10kiló koksz lehet a kipujában!