Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lefényképezem azt a papírt és felteszem majd
elhiszem,nyugi csak akkor még nem jelent meg az a kommented amikor írtam
olvasd el amit eobb irtam nem ott agya le teljes erelyet csak addig porog amugy mar kijavitottam
dragracer velem volt mikor neztuk nalatok milyen papirok vannak dobjfel egyet legyszives
érdekes papír,mert,ha néztél már gp gép névleges teljesítményt ott 12500nál van a csúcs,egy átlag fojtatlan g1es hengeresnél meg (pl mito,rs,nsr,af1) 10500 és 11000 között max
g2es meg sp meg reszelt henger már más tészta
oh mar latom elirtam 13500 fordulat nem fordulaton
anyi van irva papirba sajat szememel lattam lehet hogy kamu de amugy ez jc20as moci
13500? ott már a gp gépeknek sincs erejük
hat a folytatlan 21kw 13500fordulaton nyomatekrol fogalmamnincs
2 üteműnél a kompresszió az inkább csak támpont,az elősűrítést kell nézni,hogy nem fúj át a dugó mellett.
hy! Nem tudja vki, h mekkorának kell lennie egy ns125-ösön lévő 160 polininek a kompressziója? Egyébként ha mindenjól megy jövőhéten elviszem teljesítmény mérésre, csak nemtudom a gyári adatokat... Tudna vki egy linket vagy infot küldeni róla?
51le az mar gp moci.uristen.es latod megis vanaki elhiszi
a forgalmazó honlapján az szerepel,hogy egy mito 34 lóerős egy rs meg 35 lóerős lesz egy polini szettől beállítva...hát passz,de amit láttam pl múltkor 51 lóerős futurát...azt az embert már kivizsgáltatnám,de ugye hülyék mindig vannak akik rárepülnek a parasztvakításra
hat igen.lekene egyszermerni ket nsrt.egy polinist meg egy simat.de oszineten nemigyvan mar szegeny hulek nemtudjak hany lovat irjanak a mocihoz en lattam mar 42lovatis.sokan nagyon vicces csavok.szerintem tuningal egy rs max34le de tobb nem
igen,erről beszélek vezérlés,lökethossz marad,nem lehet elérni vele sokat
na egy teljesítménymérés alátámasztaná vmelyikünk igazát
a 40 lóerőhöz meg nem is fűznék semmit
ha no is a loero akkkoris azcsak nagyon nagyon minimalis
de gondolj bele ha most azt irnak hogy nem noveli a loerot megvenne valaki igymeg elvezik a nyomatekot.es majd ha eladjak a mocit odairjak hogy 36le meg 40
de értem,de ezekkel a szettekkel is el lehet érni 1-2 lóerő növekedést
nézd pl gyártó szemmel! hány tizenéves venné meg,ha azt mondják neki,hogy kissebb lesz a teljesítménye,a nyomatékról meg azt se tudja mi(sarkos példa),növekszik minimálisan,de ahogy mondod lejjebb költözik a megnövekedett nyomatékcsúcs és ezt fogod sokkal jobban érezni
nemerted mitmondok LEron nagyon kicsit csokent de viszont nyomatek lejebb helyezi es megis noveli ezaltal ven egy alacsonyabb fordulat de nyomatekosabb mocink.de viszont nsre van egy 150sp henger ami a fordulatonis novel es ez ami versenyzesre valo
de bazz attól mert a nyomatékot növeli a teljesítményt nem csökkenti,csak épp nem növekszik olyan arányban
jah es te orulnel ha lefikaznak a mocid?
enis stuntolok suzukivan es ense tettem fel a repsolos gyerektol meg bocsanatot kertem de aszthittem hogy gimp kep.es ose mondta rogton hogy ez most az igazi kep.ja es mentem mar 160as polinis nsrel-af1futuraval180asal-es igen joltudom hogy a nagyobb hengereket a NMmeter es nem a LE ro miatt csinaljak .jah a moci ha meg teleg a tied akkor nemetbol lett behozva? mert talaltam egy oldalat multkor es egy neger fiju ult rajta
ha ha vicces filyu kerdezdmeg dragracert hol dolgolgozm.hat igen egy auto-motr szervizben.es nefarasz nekem nincs idom veszekedesre ja meg azert jovok ide hogy kerdezek a mocirol.es senkinek nem okoskodtam meg bele a mocijaba csak sakat tapasztalataim osztottam meg masokal
ez azert van neki mert van fordulat korlat meg kipuff fojtas stb 5-6ban mar nembir porogni.amugy a valtoban nicsen semmifele csillo ami a sebeseg fokozatokat figyeli.majd lekamerazom enyem hogyan porog 6ikban 1250ig de terheles nelkul siman 13000fole csak legyen meg a gyertyam