tudod mi a baj?az hogy roszul raktatok osze vagy kikopott a power iranyitorudja es a power belelog a dugo utjaba ezert tori a dugot meg agyuroket ez 100%.a "magnesre" meg tegyetek moment csavart.
Hi mindenki! Mi lehet a haver NSR jének a gebasza hogy már a 3. dugót töri el (gyűrűtörés többször is volt) pedig jól rakjuk össze - fokban járatta be, Castrol olajjal És mégis amúgy az mennyire szabályos hogy a főtengely úgy 20 fokonként megtorpan ha lassan forgatjuk (szerintem a mágnes) Amúgy a hajtókar nem kotyog csapágyak nem szorulnak. Nem tudjuk az előző gazdija azért adta el a mocit mert szerinte el volt átkozva. (Pl neki olyan volt hogy gyújtásdekli nélkül ment az utcán húzott rá egy kövér gázt a csavar meglazult a mágnes meg elszállt mint a sóhaj végigmarta egy suzuki oldalát és lecsapta félig a tükörjét:D mindezt kb 70 km /h nál:D Amúgy 125 ös NSR már mi is kezdjük elhinni hogy elátkozott a gép haver már ottvan hogy belöki az árokba és felgyújtja annyit szopatta már ez a motor.
scottpéter!Látom irod macskalámpást veszel,nem is kell neked a körlámpás váz akkor gondolj rám,de semmi esélyem tudom.Nem sürgös.Ha szét bontanám a két kerékél majd nem uj gumik max38000ft kérhetnék,A bejáratos henger 27000ft ha ezt elvinék .Akkor már szivesebben bontanám szét,de sajnálnám 50,esre ez vár.
Nem szerelni akarom, hanem csak úgy szimplán átolvasni akarom.
Az előző mocimhoz is volt, és elég érdekes dolgok voltak benne. A spanyol vakerből meg sajnos semmit nem értek
de szép képek vannak benne...
És még azt is kérdezném mindenkitől, hogy tudtok e macskalámpás nsr-t eladót 350 körül rendszámosat. Ha nagyon pipec lehet 400 is. Itt szólhattok nekem.
mit akarsz rajta csinálni? mert a blokkja ugyanaz a körlámpásénak is, ha abba kell belenyúlni azt abból is megteheted, meg egyébként is elég sok minden egyezik (fékek, felnik, első telók stb)
köffike és kb mennyi váltó olaj kell bele mert az oldalán a kis mutatón nem látszik semmi. A műszerfalba milyen izócsaka kell vagy led mert a fele ki van égve. Továbbá szeretném megkérdezni hogy valakinek nincs eladó hőfokmérője érdekelne mert az enyémnek el van törve a mutatója.
Nincs véletlenül valakinek "R"-es NSR-hez service manual-ja? "97-es évjárahoz. Nekem van "97-es NSR-R-hez csak sajnos spanyolul, meg franciául/englishül körlámpás NSR-hez. Csak pont az nincs ami kéne...
Ha esetleg van valakinek angol változat, légyszi jelezzen!
Előre is 100000kösz!
hy! Már csináltam neked képet csak nemtom felrakni mer kölcsönadtam az adatkábelem, de holnap majd elküldöm. Egyébként ismeri vki ezeknek az NS-eknek a power rendszerét? Mert nézegettem de nemigazán jöttem rá h h müködik, de biztos csak én vok a hülye Meg a tengelynek szabad ki-be mozognia? És hiába forditom körbe a tengelyt nem történik semmi a kipufogónyilásnál (csak mert az NSR-nél forgott két kis szelep... de itt nem) Meg alighanem az olajat is folyatja a powernél, ez egy tömitéscserével megoldható?
De nem értem minek ólmozni meg ienek a hengert? Egyszerűen kikell reszelni és kész. Az alvázszám meg a motorszám hiába van rajta, lekérdezik és ha külföldi azt dobja ki csak h "Nincs körözve a segédmotorkerékpár" Ezt a két fülemmel hallottam. És ennyi. De arra már énis rájöttem h csak külföldi 125ösz szabad venni 50esként és csak vámpapírral meg külföldi forgalmival.
Nem nem, full renszámos a moci, csak időközi vizsga kell rá, mert lejárt. Amúgy azért kérdem, mert én vittem már nem egy motort műszakizni, csak nem idén. És most meg vennék egy nsr-t (a sokadikat), de a tulaj szerint 15ezer rá a műszaki. És ezt nem igazán akarom elhinni. Mert max 5 körül lehet több nem. Anyit nehiszem hogy emelnek rajta.
Az előző mocimhoz is volt, és elég érdekes dolgok voltak benne. A spanyol vakerből meg sajnos semmit nem értek
de szép képek vannak benne...
Nincs véletlenül valakinek "R"-es NSR-hez service manual-ja? "97-es évjárahoz. Nekem van "97-es NSR-R-hez csak sajnos spanyolul, meg franciául/englishül körlámpás NSR-hez. Csak pont az nincs ami kéne...
Ha esetleg van valakinek angol változat, légyszi jelezzen!
Előre is 100000kösz!