Tudom én, csak egyszerűbben akartam leírni, mert fáradt voltam, erről a csöves rendszerről én is halottam, csak nem hiszem hogy olyan jó lenne... akkor már elterjedt volna, szerintem tömítési problémák vannak vele...
Hát át lehet alakítani oda is meg vissza is müködik a dolog...
én inkább 200körül vennék, vagy olcsóbban, de azzal foglalkozni kell... egyébként elég megbízható gépek, jól bírják, de pl telóolaj és szimeringcsere az esedékes lehet... esetleg lánc lánckerék, fékbetét, fékolaj, blokkban olaj, ezekete kell cserélni, minden más jó szokott lenni...
"A rezó müködését segíti azzal hogy alacsony fordulaton rossz lenne a feltöltés mert a kipuff hossza ugye állandó, és ezért kell valami, amivel meg tudod növelni a gázok útját,"
Köhöm , köhöm, azért ez nem teljesen így van ugyi:) Valóban van ilyen JELLEGŰ is, de manapség már nem ez a jellemző, hanem a suzuki által kifejlesztett nyelves renccer, ami kicsit sem növeli a kipuhosszt, hanem a kipuablak MAGASSÁGÁT és ezzel a kipufogás(vezérlési) szögét véltoztatja, de te ezt tudod.
namtom manapság létezik e még, de régebben tényleg volt olyan(gokartnál) ami a csővet huzigálta rövidebbre-hoszabbra.
Köszi szépen! Az f-esre ha felteszem a fejidomokat akkor rápasszol és olyan leszt mint az r-es, vagy az úgy nem működik? (tehát lehet alakítgatni hogy naked, vagy sport? )
Illetve ahogy mondtam, olyan 91-93 körüli gépeket 160-200ezer között lehet normális álapotban találni?
Nem olyan nagy a moci, de kényelmes, az én 182centimnek tökéletes volt
Én nagyon szerettem, kényelmes, és jó kis moci
az r és f között a különbség az idomban van, a régieknél még a műszerfal is más, mármint nem nagy kólönbség csak a tankon van valamelyik műszer nem emlékszem már, de nem is mindnél...
A lényeg hogy lényegi különbség nincs! Az fesnek viszont nem sok szélvédelme van, de ha pesten akarod használni szerintem jobb az f-es...
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt tartok és felmerült pár kérdés bennem... Az első kérdésem az az, hogy mennyire kicsi (vagy nagy) a 125-ös nsr? Csak azért kérdezem mert 185-190cm között vagyok és nem tudom hogy mennyire van hely a motoron...
A másik kérdésem viszont más. Milyen típusú nsr-t ajánlotok, ami "91-"93 körüli? Kb ilyen idős gépekre lenne pénzem. Fontos hogy rendszámos legyen, mivel Pesten használnám főleg. Láttam sok naked és teljes idomos motort a hírdetésekben. Ezekben annyi a különbeség hogy az előzőről leszedték az idomokat?
Előre is köszi!
Biztos hogy ez így van?
Még nem halottam ilyenről, na mind1, valószínű más kipuff meg gondolom más henger lehet rajta... esetleg még a karbi is nagyobb lehet...
igazán semmiben nem külömbözik...annyiban csak hogy nem 21 KW,hanem 25,meg a fényezésében van egy kis eltérés a gyári grafit szörke-sárga között!
Amugy van egy hirdetés a hasznaltauto.hu-n ott meglehet nézni hogy néz ki!
Nem értem miért akarnád kikötni...
Nem marad meg a nyomatéka, pont ezt magyarázom, ha kikötöd akkor csak felül fog menni... alsó fordulatszámtartományokban meg nem lesz használható...
Ha én kikötöm a kipugó szelepet akkor megmarad a motor nyomatéka alul? És ugyanúgy húzni fog 7fölött? Szerintem nemhiába tették bele, ha már benne van. És ezt hol lehet kikötni? Ha leveszem a dobot?
Amúgy nemtudja valaki mennyi is pontosan az nsr nyomatéka? (adatokkal kifejezve)
Miután kiheréltétek a kipuffot, nem legelt sokkal többet? Mert nekem már volt hasonló tapasztalatom... az okés hogy egy kicsivel többet megy utána, de azis lényeges hogy mennyivel eszik többet. az egész nem ér annyit.
Hát nekem semmi hasonlót nem csinált, tömítésekre figyelni kell, csak jó minőségűt szabad belerakni...
Nekem rgm sült be víz miatt... csak ott kiesett a leresztő csavar...
ez annyira tipikus nsr hiba a víz
nekem is csak vhol elszökött és rohadtul felforrt,szerencsére megúsztam minden gond nélkül
utána 1000kmen keresztül megint semmi gond
Randy!Nem én irtam,de vertex volt benne amig benem sült,a viz miatt.A henger hüvelycserés lett,dugó+Ambika.Amúgy mentem vele,de aki furta kiszedet a szoknyályábol sokat szerintem.Te 2 komreszió "1-esbe betolom szerintem min 3-ba kéne tenni.A szimeringet azért+nézem.
én inkább 200körül vennék, vagy olcsóbban, de azzal foglalkozni kell... egyébként elég megbízható gépek, jól bírják, de pl telóolaj és szimeringcsere az esedékes lehet... esetleg lánc lánckerék, fékbetét, fékolaj, blokkban olaj, ezekete kell cserélni, minden más jó szokott lenni...
Köhöm , köhöm, azért ez nem teljesen így van ugyi:) Valóban van ilyen JELLEGŰ is, de manapség már nem ez a jellemző, hanem a suzuki által kifejlesztett nyelves renccer, ami kicsit sem növeli a kipuhosszt, hanem a kipuablak MAGASSÁGÁT és ezzel a kipufogás(vezérlési) szögét véltoztatja, de te ezt tudod.
namtom manapság létezik e még, de régebben tényleg volt olyan(gokartnál) ami a csővet huzigálta rövidebbre-hoszabbra.
Illetve ahogy mondtam, olyan 91-93 körüli gépeket 160-200ezer között lehet normális álapotban találni?
Én nagyon szerettem, kényelmes, és jó kis moci
az r és f között a különbség az idomban van, a régieknél még a műszerfal is más, mármint nem nagy kólönbség csak a tankon van valamelyik műszer nem emlékszem már, de nem is mindnél...
A lényeg hogy lényegi különbség nincs! Az fesnek viszont nem sok szélvédelme van, de ha pesten akarod használni szerintem jobb az f-es...
Motorvásárlás előtt tartok és felmerült pár kérdés bennem... Az első kérdésem az az, hogy mennyire kicsi (vagy nagy) a 125-ös nsr? Csak azért kérdezem mert 185-190cm között vagyok és nem tudom hogy mennyire van hely a motoron...
A másik kérdésem viszont más. Milyen típusú nsr-t ajánlotok, ami "91-"93 körüli? Kb ilyen idős gépekre lenne pénzem. Fontos hogy rendszámos legyen, mivel Pesten használnám főleg. Láttam sok naked és teljes idomos motort a hírdetésekben. Ezekben annyi a különbeség hogy az előzőről leszedték az idomokat?
Előre is köszi!
Itt van az SP!Én is csak annyit tudok mint ami itt van!Ami látszik,hogy a fényezése más...amugy semmi
Még nem halottam ilyenről, na mind1, valószínű más kipuff meg gondolom más henger lehet rajta... esetleg még a karbi is nagyobb lehet...
Tényleg, mekkora karbi van rajta?
Amugy van egy hirdetés a hasznaltauto.hu-n ott meglehet nézni hogy néz ki!
Nem marad meg a nyomatéka, pont ezt magyarázom, ha kikötöd akkor csak felül fog menni... alsó fordulatszámtartományokban meg nem lesz használható...
Amúgy nemtudja valaki mennyi is pontosan az nsr nyomatéka? (adatokkal kifejezve)
Nekem rgm sült be víz miatt... csak ott kiesett a leresztő csavar...
nekem is csak vhol elszökött és rohadtul felforrt,szerencsére megúsztam minden gond nélkül
utána 1000kmen keresztül megint semmi gond