Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a power szelep rendes neve kipufogó szelep, csak ráragadt ez a nagyon menő név...
A rezó müködését segíti azzal hogy alacsony fordulaton rossz lenne a feltöltés mert a kipuff hossza ugye állandó, és ezért kell valami, amivel meg tudod növelni a gázok útját, ezért jött létre a kipuff szelep...
Azért van hogy alacsony fordulaton is ideális maradjon a henger feltöltése
Ezt a témát kifejtenéd bővebben? Érdekelne, köszi!
Mi benn mas mint a gyari NSR be?
öntesz bele benzint,meggyújtod és közben ahogy Dani írta,fújatsz rá levegőt
Vagy pörkölő, vagy raksz egy nagy tüzet és beledobod... de az sokat segít ha fújatod kompresszorral...
igen,az!Gyárilag 25 KW-os,nem pedig 21!Valamivel erősebb...egyik haverom lehet most vesz eggyet!Akkor ez lesz a 7. nsr a városban
tudtok valamit az NSR125 SP-ről? limitált széria lenne?
Hogy égessem ki a kipuffot?Nekem eddig csak a pörkölő fordult meg a fejemben.
Vmi ötlet?
Azt hogy a power szelep az csak egy segédeszköz...
Hali!sajna félretájékoztattak,mert van műszerfalam...de csak a régebbi fajta!Jah és amugy nem F-es moci volt,mivel a forgalmiba R volt írva!Amugy köszi,nekem is naon tetszik!Most raktam fel pár képet az adatlapomra, a mostani állapotáról!Már csak a gyári 6 küllős felnikre várok!
Esetleg ha van valakinek ilyen gyári 6 küllős,fekte felni az érdekelne!Jah és még keresek bal oldalra légbeömlő csövet,és olyan kis háromszöget a cső végére,valamint kuplungkart,és konzolt,és bal oldali kapcsolót(index,világítás)!
Aki tud ilyet akárhol,az kérem szóljon!

ÜDv
Szeva, téged ajánlott az egyik srác, azt mondja , hogy neked állitólag lehet van macskalámpáshoz km órád eladó! ? igaz ez? ha igen, feltétlen szolj! köszi! cső!
jah megnéztem az nsred, ez eredetileg F-es? lezuzták? jol megcsinálgattad...
köszi a tippet megkérdezem
Ezt hogy érted? Miért menne jobban? Bár mondjuk én sokat használom alacsony fordulaton is, és ha kikötném akkor szart se menne alul, szal inkább meghagyom igy sztem.
Az a jó, bár azt főleg a vékonyabb rezó okozza...
Ha kikötöd a powet akkor mégnagyobbat fog rántaani...
Van valakinek macskalámpásra,bal oldalra kuplungkar,és konzol hozzá?Érdekelne még ugyancsak a bal oldali kapcsoló(index,világítás)!Jah és ha van elveszőben valakinek jobb oldalra az oldalidomra rács,vagy bal oldalra a kis háromszög meg ami abból jön ki légbeömlő cső!
Örülnék ha szólnátok,ha lenne valakinek!

Üdv
Nem lett ilyen porcogos? Hallottam Cagiva Superciti kipuffjat, abbol is ki lett vagva. erosebb hangja lett de nagyon krosszos, nem ilyen speed 2T. Ha erted mit mondok.. Ez milyen lett, le tudnad irni vmennyire?
Há tavaly mokernek még gyári nsr e volt 99 es,mostanra meg kiherélte,és tegnap volt nálam elég brutál hangja lett sztem gyönyörű sokkal erőteljesebb
Ez meg a gyari gumija volt Pirelli MT 75, eredetileg feher volt. Azota mar lecsereltem. Asszem ujak mar nincsenek kifestve.
csá! hallod Cheiffel vagy ki. A gumidon a fehér festés az újjonan ilyen vagy te festetted ki ?
Vagas es a hereles utan mennyire let hangosabb/mas a hangja?
0-100 pontosan nemtom de hamarosan lemérem a dob van kiherélve de a kipufon látszik hogy egyszer már szét volt vágva azt nemtom mit változtattak rajta de valamit biztosan a beállitásokat egy barátom csinálta akinek kb annyi motzra volt ahány éves (lassan 50, a keveréken állitott és a légfilter szintén herélt) az elözö gazdája lecserélte a hátso fogast kisebbre én meg uj láncot vettem rá , végsebességre 165 egyedül és ketten 145 volt a max . Scottpeter nekem van krómozott fékkar és kuplungkar is , ha érdekel jelezd!
Nekem meg körlámpás NSR-hez kellene első lámpa, komplett, olcsón. Érdekel még plexi is meg kuplungkar fékkar. Ha tudtok szóljatok már léccci. FONTOS.
Aha, csak azert kerdeztem, mert nyaron csereltem, tettem bele 7,5 et de a maxon all.
Csak mert paran odakat zengtek rola itt a forumon. Vegseb 0-100? Kisebb beallitasok alatt mit ertesz? Magat a dobot herelted ki vagy a rezot?