igazából hozzá füztem volna hogy mi így a családban nagy olasz ellenesek vagyunk bár nem tudom fater is mondja mondja aztán mégis volt neki fiat no meg az alfát azt nagyon szerette sok gond volt vele de úgy vettem ki szavaiból megérte bár az ódival is sok gond volt igazából találni kel legy jó ,normális szerelőt és kész
Idáig minden rendőr elhitte ,h 50-es, volt hogy motoros rendőr igazoltatott, megkérdezte ,h ez télleg 50-es e, mondtam ,hogy természetesen. Megnézte jobbról-balról és megállapította ,hogy tényleg az. Soha nem volt semmi gáz ilyen téren. Jól tudod R1
Most nézem a videóid, ez egy olyan 150-es nsr amiről raktál fel vidit, csak az SP az enyém meg RR.
Az SP 2,5 lóerővel erősebb, 1karú lengővillája van, ezért a felnije is más, de amugy semmi más különbség nincs köztük.
750 ml a névleges töltőmennyiség. Először csak 2,5 deci fog bele menni, kerülni kell vele egyet váltogatni utána megint bele megy kb 2,5 deci, majd kb egy két 3 nap menés után tudod teletenni. Olajjal sokat nem kell szarakodni 10w40 motorolaj, semmi extra mondjuk Castrol, Motul, vagy Esso, tehát nem muszály 5000 ft-ért váltóolajat venni.
rá van irva a blokkra hogy mennyi kell bele, észre fogod venni. és figyelj oda hogy a kukkoloban nembiztos hogy tul hamar észreveszed hogy már megfelelő a szint, épp ezért tényleg csak annyit önts bele amennyit ir.
Az SP 2,5 lóerővel erősebb, 1karú lengővillája van, ezért a felnije is más, de amugy semmi más különbség nincs köztük.