Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

132es kell bele gyárilag!
Szerintem a benzin levegő keverék miatt is fulladozhat, vagy tévednék? Amit sztem elég nehéz bállitani, legalábbis nekem sose sikerült tökéletesre, igaz az egy robesz volt...XD De sztem az is biztos ha 150-es fúvóka nagy a 28-as DellOrtoba!
ha jo lenne a fordszámérö akor többet tudnék mondani. de nem is értek én ehez. 4 ütemhez szoktam:D
lehet az egész motor szar. 90 ért vettem. nagyon ocson tudom és már nagyon sok mindent megcsináltam rajta 1 hét alatt. de hát még csak itt tartok és reméltem hogy lesz segitség itt. de lehet lesz is csak még nemtok rendesen kérdezni:)
2ben 60 nál tuti többet kellene mennie...Érdekes
60 nál tuti leszabályozz:(és 150 es fuvokélva mondom 6 dikban mentem 55 öt és lefuladozot megtorpant nem ment
Ja télleg rossz a fordmérőd elis feledtem
Szerintem 2ben olyan 80 körül kéne mennie sztem próbáld ki meddig húz erőteljesen.
nemtudom mert nem müködik a fordszámmérö,szeretném megszerelni de nemtom hogykell.de sztem lehet ment volna 60 at is még nem visitott anyira:)
és 2 ben 50 ig akkor kb mennyi fordulatnál váltottál?
ja nekem igen.bocs eddig nemvolt motorom.és ez is élvezetes mikor nyit a power szelep.tetszik eléggé.
eddig csak kocsiban ültem. az nem ugyanaz:)
2ben 50 ig ezneked úgymegy mint az atom?
figy 150 es volt benne. és fulladt nemtudtam kihuzatni 60 al tudtam menni csak. belekerült a 130 as és mindjárt ugy ment mint az atom. 2 esbe 50 ig huzzatam.akor most hol az igazság?:D
Bontót sajna nemtok,de bemész egy motorosüzletbe és kérsz...De én a helyedbe 145 ösnél kissebbet nemraknák bele,mert megragadhat hamarébb,nincs olyan kenés.
megtaláltam közbe. main jet 132. ugyhogy aszem akora kéne:) 130 ast tudok most bele tenni, mert oonozva lett és ugy lett 115 ös. de esetleg nemtudsz bp. en bontot? vagy akármien boltot ahol tudok alkatrészeket venni az nsrhez? mert én nem igazán találtam. és kéne még egykét dolog persze olcson:)
Nekem a 34 es karbimban 170 es főfúvóka van és nemfulad ,semmi gondom nincs vele...Azon kívül hogy sokat kap
jaj és nem megy a ford.számméröm.
esetleg hogy lehet megcsinálni?mert fogalmamsincs:)
hali all.
nemrég vettem egy 92 es nsrt 125 öst.
az lenne az elsö kérdésem hogy gyárilag mekkora fuvoka van benne mert az elözö tulaj 150 est rakott bele a sok agyával... most 115 van benne. de fullad ha gázt adok.vagy ha ráhuzom a szivatott.
válaszotokat elöre is köszi:)üdv.:Trek
mondjuk ilyen nonfigurativ krix-krax-ok feldogják
vagy csikok...
jah ez volt kéznél hát nem akarom nagyon tele matricázni, fogalmamsincs mit kezdjek egy totál fekete motorral amire kéne piros de ha vannak ötletek akkor érdekelnének
hello!szerintem tul snasz...de izlések és pofonok...amugy ismerős ez a kép...mintha én rajzoltam volna
oops lemarat
véleményeket kérek! .
Ők csak carbon lapokat tudnak, és a gyári alapján kellene kivágni belőle de a gyári meg már nincs meg, mert most egy "sufni tunningos" van benne (de sztem a gyári az nem is lenne jó a 160-ashoz, vagy tévedek?), de igy szarul indul meg nincs rajt alapjárat csak szivatóval olyan 3 ezer környékén... Vmi megoldás esetleg?
Szeva!
Nekem a Fehér jobban tetszik,de érzékenyebb a koszra!
A pirost talán nem kellene hetente lemosni!
De te döntesz!
italmondo?
Kössz az infot, az olajat nemtudom milyen van bent ugyh azt le is cserélem a napokban. Viszont lenne még egy gondom, az a helyzet h kellene egy 160 as polini hengerhez való membrán, lehetséges itt Mo-n szerezni ilyet?