Mito kerekei tuti vannak mitogerinek meg misocnak is(inkább geri)
sőt most kb 20ért van 2 mito sp felnije fahee-nek is,de az spra hátul csak 130as gumi megy fel
Szevasztok!
Kéne a segítségetek! Szereznem kéne 2db 125-ös NSR felnit(Első-Hátsót)Ha lehet féktárcsával együtt legyen mind a kettő.Aki tud ilyet az szóljon.Előre is köszi.
Hogy pontosítsak az első szériás mtx az mbx blokkos, a második ns blokkos, a crm meg nsr blokkos, az mbx és az ns hengeren szív, az nsr meg karterből...
Ez szép, és jó, igenám, de ahogy a Rotaxra van 160-as Polini henger, úgy az NSR -re is van tuning, létezik tudomásom szerint valami 140-150 -es, létezik 180-as, és most felbukkant egy ilyen.... Mivel ugye a löket állandó, a furatot szépen növelik. De VDaninak volt 180-as, és szeritnem ő tökéletesen tisztában van a dolgokkal...
Sajna téves az infód, mtx az ns el csereszavatos, az nsr az a crm el...
Az én hengerem ilyen volt, a powerszelepről meg csak annyit hogy egyáltalán nincs el magában... a szelepből kijön egy kis rúd azt mozgatja a blokkból egy kis röpsúlyus kuplungot át ami a főtengelyre van kötve...
Azt szeretném kérdezni, hogy emlékszel arra, hogy mekkora volt az MTX -ed furata? Egyik ismerősnek kellene henger egy NSR re, és van egy 68 mm-es furatú tuningcucc, hogy ehhez mennyibe fáj egy dugattyú, nem tudod véletlenül? Mondjuk nem biztos, hogy felmegy rá, mert ez Atac kipuffszelepes a gyári meg bowdenes, mondjuk azthiszem az Atac csak magába elvan, ugye? Semmiféle vezérlés, semmije nincs, tehát elvileg feltehető ha minden más stimmel a helyére tudtzommal... Vagy ez teljesen más blokk, és téves az az infó, hogy csereszabatos?
ha kell irj!
sőt most kb 20ért van 2 mito sp felnije fahee-nek is,de az spra hátul csak 130as gumi megy fel
Kéne a segítségetek! Szereznem kéne 2db 125-ös NSR felnit(Első-Hátsót)Ha lehet féktárcsával együtt legyen mind a kettő.Aki tud ilyet az szóljon.Előre is köszi.
Egyébként az biztos, hogy van Atac rendszerű, az azthiszema régebbi MTX -eken, és van eza röpsúlyos, ami neked is, és pl a Chaaabynak is volt...
KÖszi!
Az én hengerem ilyen volt, a powerszelepről meg csak annyit hogy egyáltalán nincs el magában... a szelepből kijön egy kis rúd azt mozgatja a blokkból egy kis röpsúlyus kuplungot át ami a főtengelyre van kötve...
A többiektől bocs, kicsit nem ide fog tartozni..
Azt szeretném kérdezni, hogy emlékszel arra, hogy mekkora volt az MTX -ed furata? Egyik ismerősnek kellene henger egy NSR re, és van egy 68 mm-es furatú tuningcucc, hogy ehhez mennyibe fáj egy dugattyú, nem tudod véletlenül? Mondjuk nem biztos, hogy felmegy rá, mert ez Atac kipuffszelepes a gyári meg bowdenes, mondjuk azthiszem az Atac csak magába elvan, ugye? Semmiféle vezérlés, semmije nincs, tehát elvileg feltehető ha minden más stimmel a helyére tudtzommal... Vagy ez teljesen más blokk, és téves az az infó, hogy csereszabatos?
Köszi!
ha még meglesz januárban is a motor akkor engem majd érdekelne sztem... majd akkor egyeztetünk. remélem megmarad addig...