Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fehér metál nincs! Csak fekete
Újonnan 120-130 a szett
Srácok! Nemtudjátok merre lehet szerezni 160as szettet? Kb mennyi az ára?
hát nem tom....nekem is a forgalmiban fekete van irva,de most szándékozom fekete-fehérre lefestetni(metálra)
nem fog rám haragudni a rendőr ha a motoromon csak a felnicsík piros? és a forgalmiba fekete piros van? (a motor fekete / fehér)
köszi majd leméregetem csak most nincs itthon a gép mert szervízben van de köszi
Jakabnsr-nek!
Lemértem a Mito segédvázát: a felső két fül kívűlről csatlakozik a vázon a tartószemekhez,belső távolságuk ~265mm,az alsó két fül pedig belülről,külső távolságuk ~235mm, az alsó és felső szem távolsága pedig ~205mm!
Nem, a Raiden a régi "F" betű helyett van,itt van két kép:
jó de akkor ebből melyik az? vagy csak nekem nem esett le, hogy honda nsr raiden egyenlő honda nsr r?
tehát az az R betű a Raiden rövidítése?
hopp, az elöbb lefagyott ez a szar, még 3 db számjegy lemaradt a végéről
http://www.bikepics.com/honda/...
sziasztok
szükségem lenne nsr125 92 évj. motoromhoz első fényszóróra.
Légyszi segitsetek! 06 30 947 5800
tudna valaki doni képeket, mert a google mindent kidob, csak pontosan azt nem... meg nem is tudom milyen az pontosan, szóval nem is tudom mit keressek...
Optika,ugyanaz,mint az F és R közötti különbség,műszakilag nincs
csőke! mi a különbség egy nsr raiden és egy sima nsr között? ha van egyáltalán.
nincs valakinek egy pár tükre nsrecskémre?
Belelehet tenni Csak véleményt kért a srác...
inkabb nem irok semmit nem osztozok. nem vdani666
Tudom jól hogy van 180-as. Olaszbol nem nehéz beszerezni, itthon a nehezebb. Sőt azt is tudom hogy a 180.ast is elbirja a főtengely.
Nos: 170-est nem gyártanak ami gyártószallagon jönne le. Vagy egy 160 as van felfurva akkorára vagy nemtudom, én még nem halottam róla. Ha igazam lenne és nincs 170es: Maszek dugo megy a motorba, nemtudod milyen anyagbol van, Milyen a hőtágulása. Maszekdugo simo meg mz általába meg is ragad egy idő után mert tulmelegszik. 2 nem a köbcentitől függ a teherbírása a főrengelynek, hanem a rá adott lökőerőtöl és a dugo sulyátol. A pollini henerhez tartozó gyári dugok felvannak mind könnyítve. A maszek dugot honnan tudod mennyire kell könnyíteni? pár gramm eltérés elég hogy nagy fordulatú használat szétrázza az egészet úgy ahogy van.
Jah azt elfelejtettem mondani h nekem is NS-en van a 160-as henger, de ha ez birja akkor az NSR-nek is birnia kell szerintem, de ez csak az én véleményem!
Hello"
THanks man!Hat igazabol profi szerelo csinalta es arra voltam kivancsi hogy at akart -e baszni.
p2 es 125 ös nsr nél hogy lehet a fordulatszámméröt megjavitani? vagy cseélni ? ?
meg 190es is van.de ott mar szerintem mindent kell cserelni mert a fordulat is a regi marad
Nem értek veled egyet, 180as is van, az egy dolog hogy te nem tudsz róla, vagy hogy ebben az országban nehezebb beszerezni..., nekem polinis volt, elég régóta volt rajta a henger, és elég rosz körülmények között volt a motor, és semmi baja sem volt a gépnek... bár az egy ns blokk volt nem nsr, de nem hiszem hogy szarabb lett a következő modell
szóval azt mondod elbirná a 170es hengert a gyári hajtókar,főtengely?