Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nemtom az enyémbe 1300volt résszintetikus 10W40 ROWE, sajnos nem sajnos full ásványi nincsen már....
amúgy tud vki viszonylag olcsón 2T kipuffot, csak dob érdekel....lehetőleg Carbon vagy Alcsi
Az autókba való olajakban nincs ilyen adalék, de a mocikba való olajakban van! mellesleg rá van írva a dobozra, ha nincs benne akkor olyat nem szabad venni, sima 1000Ftos olaj is jó bele...
Minnél vastagabb, annál jobban csúszik, mert a lamellák közül nembirja kiszorítani. Minnél vékonyabb annél kevésbé csuszik meg. Ha 10W40töl csúszik a kuplungod, az nem az olaj hibája lesz. De azért beleprobálhatsz egy 10w30-ast, csak ritka és nagyon drága.
hi all!
Én RGs vagyok....sztem felejtsd el a csúszásgátlót, nemtom NSRnél hogy van de sztem próbálkozz meg kimondott váltóolajjal, vagy mondjuk 1el sűrűbbel, az enyémbe 10W40 ásványi kell, akkor mondjuk 15W40 el ELVILEG a sűrűbb viszokozitás miatt nem csúszik annyira
Csúszás gátló adalék?Énmég olyanról nemhallottam,deha vanis sztem szartse ér...Sajna én kuplungom is csúszik kissé
Hát én pontosan nem tudom de h mélyen a zsebedbe kell nyúlnod az biztos (mondjuk attól is függ, h konkrétan mit akarsz kicserélni benne), még ha bontókból szerzed az alkatrészeket, akkor is... a hondánál meg ne is próbálkoz sztem! Egyébként nekem is lenne egy kérdésem: néha csúszik a kuplung az NS-emben, és az érdekelne h lehet-e vmi csúszás gátló adalékot v vmi hasónlót hozzá kapni, meg h ténylegesen segítenek-e?
Sziasztok
Érdeklődnék hogy kb 1 komplet blokk felújitás mennyibe fájna. És ha a körülbeli árakat is le tudnátok írni az überkirály lenne, amúgy 93 NSR-hez.
jah de azt nem mondtam rámegy, de utána milyen lesz, az kérdéses
Az én gépemen 170es volt, a gyári 160as helyett... jelenlegi motoromon, és hát mit ne mondjak, a menettulajdonsága kanyarban mintha rosszabb lenne. de tavasszal megkapja a gyári méretet, utána elmondom, jobb e a normál gumi, vagy csak a külsőre mész, hogy nagyobb legyen.
oké köszi szerintem énis amellett döntök...
hát,érdekesen nézett ki,sztem a 140es egy járható út,én max azt tennék fel
És csúnya lenne?
láttam már ilyenen 150est,elfért,de nagyon összehúzza
Sziasztok! Erre a felnire rálehetne tenni hátra 150es gumit szerintetek? (ez 130as)
keresek 100/80 *17 -es sportgumit jó állapotút ha valaki tud az légyszi szóljon! Nekem Fzr 250-es re kell mert ami most van rajta az baleset miatt kidurrant szoval aki tud legyen szíves szóljon
Juj! Láttam a balesetem helyszinének képeit, hát mitmondjak, a képek alapján egyértelmű, hogy az autós a hibás aki kijött elém, a rendőr látta hogy miylen állapotban vagyok még mindig és mondta, hogy valszeg át fogják minősíteni az ügyet büntetőügyre. Lehet, hogy mégis jól jövök ki az egészből függetlenül attól, hogy nem én vok a hibás? (végre rájött a rendőrség :D)
ha arra gondolsz,hogy az üvegszálat lehet-e műanyag heggeszteni...akkor ha jol tudom akkor nem!De viszont foltozható,javitható!Árat mondom hogy még nem tudok mondani,majd ha kész lesz!
szerintetek melyik fényezéssel nézne ki jobban a moci?
hát bocsi,de sajna nem tudok. Nézz szét a neten!Vagy irj a karbonos forumra!Ott tuti tudnak segiteni!Amugy én csak majd a faridommal foglalkozom...ha meglesz...és lesz rá érdeklődő
Köszi
na látom már h ágyat írt, nyeregből van úszónyerges, tárcsából meg úszóágyas. szal sorry
Vágom,ha egy darabból van,akkor uaz a kerékagynál is az anyag,ami rohadtul kopásálló,de a feszültséget nem bírja,ami a rögzítésnél szükséges lenne,így a külső a kopásálló rideg fékfelület és belülre egy kevésbé rideg,hajlításnak és csavarásnak ellenálló anyag kerül
Úszóágyast írt,de így még én sem hallottam róla
Nem úszónyergesről beszélek, hanem úszóágyasról, úszónyergesről randy beszél...
Hát a pontos magyarázatát nem tudom, de ez elvileg azért van, hogy ne legyen tulzottan merev a tárcsa és ne törjön el. Mármint az úszóágyazás van azért...