Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

annyit hogy mész a picsába

minimum holtverseny van... na még valaki mutat egy túzpirosat és vége... :D

mi az hogy magadnak gyártottad? úúú me egy fontos kérdés. nekem is lenne aki átfestené pl. az mennyibe kerül, hoyg a forgalmiban megváltoztassam a színét?
mit szolsz az enyemhez egyedi lampalya van en gyartottam
baszki neked van a legszebb motorod :D de akkor ez most alapból nem F? csak utána tettél rá macskalámpás idomot nem?

ez az italy srác nagyon kemény az rs topicban. ha ide benéz és ír bármit ne reagáljon rá senki, mert lavinát indít el :D
Az enyém 93as évjárat,macskalámpás papir szerint 8Kw-os, de eredetileg 21 volt csak átlett iratva a jogsi miatt!Az enyém 100 km-en 4,7 litert evett ugy hogy 50 km-ert mentem városban,és kb 50-et országuton,elég jol menve....nem hanyagoltam a powert sem!
Kicsit atneztem rs topicba ne mindig itt logjak mar. Ilyen osztast ritkan lattok, italymot hsz eit keressetek, 962 tol. Naggyon beteg.
van macsek lampasba is fojtatlan 22kwos jc22A olaszoknal arultak
havernak jc20 folytatlan varosba 7-7.5 orszagutom 4.5 5 de inkabb 5
Folytatlan verzió, régi tipusok, 22Kw olyan 5 körül a vegyes, országuton 80 90 3-4 ha lövöd akkor 6-7. Erröl tudok.
Sztem inkabb azt nezd, hogy milyen valtozat. 8-22Kw kozott jottek ki kb.

Enyem 8KW os volt akkor olyan 3-3,5 et evett, miutan kivettem belole a szukitoket 11KW os lett fogyasztas pedig 3,5-4,2. Haver full folytatlanja 5-6.
de így is sokkal erősebb lett és nyomatékosabb is mint power szeleppel és gyári kipuffal...
ja és azért az egyértelműség kedvéért melléírhatnátok, hogy melyik évi gyártmányotok van...
... na mind1... haverén nincs power szelep azt elmondom...
kinek mennyit eszik a gépe... mondjuk mondjatok egy értéket városi használtra, meg túrára/országútra...
27 ezer van benne óra szerint. De szerintem reális.
Szep allapotban van a korahoz kepest..km mennyi van benn?
Most nezem, hogy 16/18 as felniei vannak, ujabbnal mer valtottak 17/17 re?
Volt egy 125/50es Dt-m. Felhívott egy koma hogy endurozni akar. Székesfehérvárrol hoztam, ( Szegedi vagyok) 1-1be elcseréltük. Szerintem jol jártam vele, nevemen van egy tiszta rendszámos motor. Meg kaptam hozzá egy 100%os gumit is. Neki már nem kell ugye csak ideadta:D Amugy nem bántam meg, szép kis motor. Kb 165 170 körül emgy végre, még nem mértem, ezt mondta a srác.
Talma gépe,fordított hengeres,így nem kell a hosszú leömlő,sokkal rövidebb rendszer elég,lehet emiatt van ez,hogy a rezócső vége ilyen lapos szögű. Az NS 400 meg egy érdekes gép 3henger,de csak 2-n van power,emiatt a 3. henger igazán csak felül dolgozik így eleve nyomatékszegény alul a blokk. Lehet a rendszer ezen pont úgy volt kialakítva,hogy nyomatékot is adjon.(Neten utánanéztem )
Nem azt mondom,hogy a tuningrendszertől alul meghal a gép,de a működési elvből következően egyértelműen felül fogja jobban érezni magát,nemhiába van egy GP motornak 12000-12500 körül a telj. csúcsa. Nem okoskodni akarok, félre ne érts,csak ez a véleményem
Hát tudom, haver is rakott ns 400ára 3 jolly rezót, és sokkal nyomatékosabb is lett...
na ez megy csak fölül
nézd meg ezt, ez nem hernyós annyira mint egy jollymot //s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
te tudod, én utánna járnék a neten...
sztem meg pont ez könnyebb átömlés + a legszembetűnőbb,hogy ezeknél a konfúzor közelebb van,ezáltal lesz magasabb az elérhető fordulatszám,ami miatt alul nem lesz optimális,a sok hernyós rész,pedig a még nagyobb pontosságért és az egyenletesen vékony fal elérése miatt van
nem ez a lényeg, egy sportrezó, ami utcára készül mondjuk az megtartja alul is a nyomatékot, legalábbis a jobbak és ez úgy éri el hogy nem 4-5 részből van mint a sima gyári ha sok piciből és úgy néz ki ment egy hernyó
dt mesélj. már korábban is mondtuk/mondtam, csak elkallódik az az üzenet a sok között, amit azóta postoltak. vásárlás körülményei, ár, hol találtad hogy kerested, ilyenek. midnenféle tapasztalat. engem nagyon érdekel egyszer feküdj neki és írj egy kisregényt :D
Nálam 4 nap suli - 3 nap tanulás és szart sem kapok,mert nem bírom elérni azt a kurva 2,1-es átlagot Na majd tavasszal