Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyári kipuffal 36Le
nem papir szerint 22kw-33lo
Hogy jon ki a 36 lo?
Ez az a komoly NSR olyan 36 ló és igen lehagyja az RS -t
mi van neki csak tuning power az mar nekem is van rs pa-pa ja es nekem 2szemelyre van bealitva ugyogy a szelep egyikfele alandoan font van egyszoval brutalis a nyomateka is
valamelyik folytott verziónál van a karbi és a membrán között egy műanyag szűkítőlemez, ha nagyobb fúvókát raksz bele akkor azt ki is kell venni..., ha sportlégszűrőt raksz be akkor kell egy picit nagyobb fúbvóka, meg akkor is át kell fúvókázni ha jobb kipuffot kap, 2t érzékeny az ilyenekre
Hát igen Ricsi NSR je szépen othagyja az RS t
ez tény ,de neki valami gyári sport,és énse akartam elhinni hogy hogyan megy de .......
bocsi ez a martine
mehet a nagyobb te akor tobbbbbb(sport legszuro) levego is kell
Ezt most mer nekem?
hali nezd meg a ricsi fojtatla nsr-jet gyarilag(papir szerint) tobb loero mint az rs nem veletlenul honda.csak mindenki rs bolond mer fel oras munka es nincs folytas
ez egy szar, és ti is jó hülyék vagytok
"There were 2 models of the bike; the earlier model (more correctly, an NS125R) with a "square" headlight, produced between 1988-1994 and the later "fox eye" model" ez egy nagy hülyeség, volt mbx 125 aztán ns 125 aztán nsr125 aztán nsr 125r ...
Nem akartam bele kisebbet tenni. Gyarilag volt benn kisebb mivel az enyem folytott 8KW os valtozat (volt). A gyari folytatlant akarom belerakni, de pont olyat nem tudnak a hondanal..
halod martin ha valaki nem hiszi el eljon es viszem vele 2 alatt siman 140et megy.de bened megbizok te mehetsz vele
Mintha en irtam volna meg a forumba. Azert koszi, de ebbol nem derul ki, hogy hol van benn pontosan.
Kissebbet én nemtennék bele de túlnagyot se tegyél mer sokat fog kapni baszhatod...
Nah kiraly, ennek orulok. Rezoban vagy dobban lehet a folytas? Neked mekkora fuvokak vannak benn? Honda szalonban nem tudtak nekem gyarit hozni bele csak kisebbet. Ugye nekem 8KW miatt ezek is kisebbek most.

Amugy macskalampas vagy masik NSR ed van? Attetetel, CDI?
Moker ebbe van valami mert azt írják hogy az összes fulytás nélkül megy 170 et noha a powert is megbököd akko jobb lesz a sprintje is http://en.wikipedia.org/wiki/H...
pontosan
a gumit en 10s alatt megcsinalom gumiszervizem van:-) elviszed es kb 400ft ert megcsinaljak ha teleg csavar.erdemes szetvagni en kivettem az oszes folytast +tuning power 165-170km/h -t megy es letepi a felyem mikor gyorsul
Attól függ hogy milyen betű van írva a jc-22 mögé
mer van olasz ,francia,angol,svájci
olaszba nincs semmi fulytás
angolba sszem csak a kipufogóba van
franciába meg elég sok helyenn,a svájci meg gyárilag nem pörög 7500 nál többet meg ez a leggyengébb
cső a gumit kerekestől vidd el gumishóz és tesz bele neked egy nyersgumitömést és kész le se kell venni a
felniről,
Termeltetek par hszt amig nemvoltam. :)

Na szepen sorba:

Vadi uj 400Km es szoros gumimba belement egy kb 2cm hossz csavar. Kitekertem aztan vissza mert rogton ereszteni kezdett.. Garazsig meg eljutottam, masnapra teljesen kilapult. Kicsit boldog voltam, otlet?

Termosztatom is behalt gyari 12, valaki olcsobban esetleg?

Telen ki akarom vetetni a folytast a kipuffbol. Tudtommal JC22 ese 3 valtozatban jott ki. Egyiknel a blokk utan volt kozvetlen egy szukites, a masik folytatlan volt, a 3. pedig amilyen nekem is van valahol bent van lefolytva. Erdemes ezt kivagdosni belole? Tudja valaki pontosan hol van?
Azok annyira gyáriak mint az első lengéscsillapítúk:D
ca martin ,mivan te nem hogy valamikor elneznel, ja amugy neked az elso indexek gyariak?