Hu tesó akkor veszek énis egy Nsr-t megcsinálod igy nekem?
am hogy-hogy nem az Aprilia Aspar csapatnál vagy mérnők ilyen tudással?
Ámulatba ejt a tudásod!
Én szlovákiából vagyok de kérdeztem ezeket a tuningokat és ezek még nem a legspécibbek mer van olyan is hogy 7 sebességes váltó(komplet mito koppintás) meg 37 es KTM es karbesz is rámegy meg még folytathatná.......... de amiket az előbb leírtam az 50 000 sk(350 000 FT) de ilyen géppel szerintem akármi ellen kiálhatnál
Jah elfelejtettem hozzátenni hogy a fogyasztás felugrik 9 literre meg 2 évente kell gyűrűt cserélned meg asszem főtengelycsapágyat is(de ez nem biztos) a dugattyútól nem kell félni mer az nem lövi ki magát
tehát ennyit a tuningról
Barátom a az NSR eknek a váltóba 1 esbe 2 esbe kisebb a fogaskerekük ,tehát NSR ből jobb 100 as sprintet lehetne kihozni mint az RS -ből,de gyári NSR el ne álj ki egy RS ellen mer csöppet lealáz, de ha kiveszel belle minden fulytást kiveszed a korlátot(14 000 ig pörög) gianelli kipuf 34-es kahein sport karbesz 150 es re megcsinállod +titándugattyú ja meg a dugattyúra még plusz sport gyűrű (16 000 et pörög de csak ha teszel bele racing drag powert ami 2 állású állítható power)meg ilyen apróságok hogy sportgyertya ,sport levegő filter nos ottvagy hogy mehecc gyórsulni mer a vége 190 körül lesz és az apriliából nem tudnál kihozni ilyen 100 as sprintet.
Jah még annyit a gyári folytott NSR megy 140 et folytások nélkül 160 at még a cbr is megy 110 szóval erről ennyit!
HON-DON menyi a vége az nsr-ednek? sztem francia nem? nkem 110 és halott 7,5-nél éppen érzem hogy nyit a power és már 8-nál tilt meg sztem lomhák ezzek az nsr-ek nem? gondolok én a macskalámpásokra mert 07-es cbr meg körlámpás nsr sokkal vadabb vagy csak én érzem így?
jah neked még megvan a gilerád?