és gondolom hungaroring alpok adria versenyein is a 125ösöknél a célegyenesben mindenki elveszi a gázt... ha nem akkor kitaknyol, kész passz, ennyi volt a verseny....
Az mindegy hogy mennyi van a dugattyúban, ha folyamatosan és hosszú ideig magas fordulatszámon használod a motort akkor az be fog ragadni bámivel is kened. 8000 felett nem célszerü folyamatosan hajtani. pl 2T krosszmocinál is max 10mp után el kell engedned a gázd 1 kicsit. fogadjunk így történt...
Igen ugy ahogy van én is eladnám, de ki vesz meg egy dugóproblémás nsrt? Ezért akarom megcsinálni, és ha megveszem tőled akkor végülis lesz itthon két dugóproblémás nsr-em
Jahh szal részletezve köszi hogy ajánlkoztál, de max a főtengelyt venném meg csapágyastul, vagy esetleg a blokkot,, de azt is nagyduzzogva.
helló!nekem lenne egy komplett nsr csakis kizárólag dugó baja van(le vettem a hengert)csak sajnos nincs idöm megcsinálni.ugyhogy ugy ahogy van eladnám...ha gondolod képet küldök róla.ciao
A hétvégén beállt a dugó a mocimba
Még nem szedtem szét, de sztem nem sok jóra számíthatok ugy hogy költői kérdés!
Valakinek NSR blokk eladó, henger nem fontos, Inkább főtengely lenne a lényeg mert az vszinű meggörbült, legalább is iylenkor megszokott. Uh ha valaki tud blokkot kérem reagáljon, köszi előre is!
Az eseményben semmi logika mert 5000 km volt a dugattyúban és az oljazásom is működött!
Ugy tunik rossz a termosztatom 50 foknal mar nyit.. Valaki elmagyarazna, hogy hogyan mehet tonkre? Es miert nem a gyari 70 koruli homersekleten nyit? Szamomra tejlesen erthetetlen.. Ha valakinek van elado JO akkor megvennem.
Sziasztok!
ÖÖ ha egy kicsit visszaolvasol (lehet ,hogy egy kicsit nagyon ) , akkor van egy olyan oldal belinkelve ahol matricáznak NSR-eket. Pontosabban lehet hozzá rendelni matrica szettet. Ha jól emlékszem pont ahhoz a fajtához van ami van a képeden.
Egyébként találtam egy nagyon faxa oldalt : http://www.motorrad-bach.de/ , ezen az oldalon NSR-hez meg sok más motorhoz pl, CBR 125-höz is lehet alkatrészeket venni. Van olyan hogy a visszapillantóba van szerelve az index stb. szal van egy két jó...
Nah jó nézegetést
Sziasztok
fojtassal 110 a vége az nsr-emnek sztem egy kezdőnek, mint nekem bőven ellég, majd ha több rutinom lesz akkor jöhet egy nagyobb gép pl 600rr chieftec 1kerekezni lehett egy fojtott nsr-el ? mert hiába huzztam neki hirtelen a gázt *urva lassan gyorsul vagy csak ez a normális
Az enyem k ra szereti a hosszutavu utazast. :) Mikor vettem 120km rol hoztam, sokan mondjak, hogy ez meg azuk faj utana, en mentem volna vele megegyszer annyit, ha nem piroslott volna az olaj lapma benn. :) En imadom ezt a mocct, utazo 120 siman, egyenesekben ki lehet huzatni tovabb is es pont varosban nem szeretem, totyogas, kuplung, valtogatas, alacsony fordulat, alig varom, hogy kierjek.
Nem lehet élvezetesen motorzni a kicsikkel? Hümm ha így gondolod, azonnal hagyj fel a motorzással, feleslegesen fecsérled az időd, és a pénzed!
Én még 80 e km után, miután volt Af 1 125-ösöm, és van GT 650-esem is örömmel ülök fel a simsonra, és élvezetesen tudok vele motrozni! Mert az nem a mérettől, a ccm-től, vagy a sebeségtől függ!
Hát csak az a baj hogy ezekkel nem is lehet élvezetesen motorozni!
Nem a sebességükkel van a gond hanem azzal hogy olyan kicsik meg könnyűek és nem szeretik a hosszabtávú útazást! Városba nagyon jok de nem vidékre!
Hümm akkor szépen várd ki azt az egy évet.. Különbenis, azért nem butaság ám a jogosítványlépcső... És hogy 16 éves kor alatt nem vezethetsz 25-öst...
Addig motorozz jó sokat a kicsivel, gyűjtsd a tapasztalatot, az ér a legtöbbet!
Jahh szal részletezve köszi hogy ajánlkoztál, de max a főtengelyt venném meg csapágyastul, vagy esetleg a blokkot,, de azt is nagyduzzogva.
A hétvégén beállt a dugó a mocimba
Még nem szedtem szét, de sztem nem sok jóra számíthatok ugy hogy költői kérdés!
Valakinek NSR blokk eladó, henger nem fontos, Inkább főtengely lenne a lényeg mert az vszinű meggörbült, legalább is iylenkor megszokott. Uh ha valaki tud blokkot kérem reagáljon, köszi előre is!
Az eseményben semmi logika mert 5000 km volt a dugattyúban és az oljazásom is működött!
Sok sikert hozzá
ÖÖ ha egy kicsit visszaolvasol (lehet ,hogy egy kicsit nagyon ) , akkor van egy olyan oldal belinkelve ahol matricáznak NSR-eket. Pontosabban lehet hozzá rendelni matrica szettet. Ha jól emlékszem pont ahhoz a fajtához van ami van a képeden.
Egyébként találtam egy nagyon faxa oldalt : http://www.motorrad-bach.de/ , ezen az oldalon NSR-hez meg sok más motorhoz pl, CBR 125-höz is lehet alkatrészeket venni. Van olyan hogy a visszapillantóba van szerelve az index stb. szal van egy két jó...
Nah jó nézegetést
Sziasztok
Én még 80 e km után, miután volt Af 1 125-ösöm, és van GT 650-esem is örömmel ülök fel a simsonra, és élvezetesen tudok vele motrozni! Mert az nem a mérettől, a ccm-től, vagy a sebeségtől függ!
Nem a sebességükkel van a gond hanem azzal hogy olyan kicsik meg könnyűek és nem szeretik a hosszabtávú útazást! Városba nagyon jok de nem vidékre!
Addig motorozz jó sokat a kicsivel, gyűjtsd a tapasztalatot, az ér a legtöbbet!