Kösz a tanácsot de már szét szedtem. de azért tényleg kösz. a dugom két helyen meg akart szorulni, hát igen , meglátszik h nem enyém volt :D mert olajhiányba szenvedet!:(
szevasztok. nekem van egy nsr125r motorom. hát éreztem h kicsit nem ugy megy ahogy kéne aztán , szét szedtem
levettem a hengerfejet. a dugo mozozg a hűvelebn egy kicsit:D amit nem kéne . le akartam venni a hengert és a power szelep alatti csavart nemtom elérni. csak ugy tudnám ha a blokkot kiveszem. vki nem tud más ötletett?.
na figyi ra tettem egy jc20as kipufjat ami ugy huz mint alat.de az enyem a kipuffal se rantott akorat mint az ove gondolod hogy a karbi miatt?ez a power elektonika miatt van nem
kipuffban attól még lehet, meg egy dolog hogy folytás nincs... de a karbit a folytás eltávolítása után be kell állítani újra, ha kipuffot kicseréled, vagy netán szétvágod és kiveszed a folytást azután is be kell állítani...
csatok megin itt vagyok hali hogy lehet az hogy nincs fojtas a legszuro nel a karbinal es megis hatszelbe nagyon hoszu szakaszon megy 140et.ja meg erdekelne valami segitseg hogy mit is kel kicserelnem ahoz hogy 100%-ban nyison a power.
Estek-e vele, milyen olajak vannak benn, gumik, fekpofak allapota, jo hangja legyen, power mukodjon, telok ne engedjek az olajat, poccre induljon, lanc, fogaskerekek, volt e olajozva, nezd meg nem melegitette be elore, konnyen vegye a fokozatokat 0 at foleg, ne dobalja ki a sebessegeket. Legfontosabb h ne csorogjon, jol mennyen, ne rangasson miutan bemelegedett. Ha a motorjaval van valami akkor hagyd ott mer sokat rakolthetsz meg. Ha van olyan hely akkor probald meg kihuzatni miutan bemelegedett, ha folytatlan akkor 150-160 at min mennie kell. Nyomj egy linket a mocirol!
szeretnek tanacsot kérni. Most veszem meg az elso motorom es nem igazan tom hogy mit lenne erdemes venni.
esetleg vki kisegitene pár infoval az NSR-rel kapcsolatban?
elöre is kösz
csao skacok! valakinek van kedve egy 125 séria versenyhez a közeljövöben? kakucsringen szeretnénk megszervezni... napi dij 5000 ft és a délutáni meg 3000 ft... szal király... eddig van 2 új RS két NSR(köztük én) és még egy régebbi RS valamint cbr-esek is várhatóak... ha érdekel benneteket akkor nyugodtan irjatok e-mailt... csao csao
Hellosztok!
Kéne nekem egy pár tüker az NSR-ecskémre!Ugyanis fel lett ruházva idomokkal és minden ami kell rá!Már csak egy pár tükör kéne rá!pls jelentkezzen akinek van!
Látom megint beköszöntött kicsiny fórumonkba a színvonal!
Persze végülis 10900-nál adja le a legnagyobb névleges teljesítményt uh télleg logikus hogy 10 másodpercnél tovább ne használjuk a 9000-es fordulatot. Nemtom ismered-e hogy működik az nsr olajzása, ha tudod akkor max az jöhet nálam szóba hogy a hondánál csúnyán átbasztak az olajjal, vagy elszakadt a gázbowdenom az a része amelyik az olajpumpát baszogatja!
AMuyg z3 te hol hazsnálod a yamahát? MErt az én robogóm tuti nem forog 12-et oylan 8000-at kb de tuti van hazsnálva állandóan oyan 6000-en és semmi baja első dugó van benen és 26E km.
Hát iylenről még én se nagyon hallotam hogy el kel engedni a gázt. De lehet van benne igazság. Hát hogy a 2t nem jó huzamossab ideig 8000 felet forgatni ez meg poén hát akkor hol használja az ember tólja? Addig ne megy egy 2t motor. Aztán mi van ha nagyon huzod neki dugó csere egy 2t motornál ugysi sürün kell cserélni dugót főleg verseny cros motornál.
1.NSR nem krossz motor.ennyi erővel azt is írhattad volna hogy a HPI super nitroba nem szabad benzint tankolni
2.nem érted mi?
3.végülis rohadtúl mind1
Azt mondtam hogy a 2T krosszmotoroknál 10 mp nél tovább nem húzhatod a gázt, és ez így is van. nem a pályamotorokra értettem. Amúgy meg nem érdekel hogy mennyit tudtok számolni meg BP-kukucsring távot 30000-en forgatva teszitek-e le, én csak szóltam hogy ez a helyzet.
Szerintem semmi gond sincsen belőle én pl a a hingen a célegyenest masszív 6. 12 500-on veszem végig nyélen meg minden pályán nyélen másképpen nem lehet jót menni
Eddig 15 000 km-t mentem el így a mocival és egyszerse ragadt meg ja és bből a 70%-át pályán meg szerpentinen tetem meg.
Arra van a 2t hogy forgassad
Nekem a lánc nem szokta bírni
Netalántán tudsz vmit a motorrol amit én nem tudok?
levettem a hengerfejet. a dugo mozozg a hűvelebn egy kicsit:D amit nem kéne . le akartam venni a hengert és a power szelep alatti csavart nemtom elérni. csak ugy tudnám ha a blokkot kiveszem. vki nem tud más ötletett?.
szeretnek tanacsot kérni. Most veszem meg az elso motorom es nem igazan tom hogy mit lenne erdemes venni.
esetleg vki kisegitene pár infoval az NSR-rel kapcsolatban?
elöre is kösz
Kéne nekem egy pár tüker az NSR-ecskémre!Ugyanis fel lett ruházva idomokkal és minden ami kell rá!Már csak egy pár tükör kéne rá!pls jelentkezzen akinek van!
Itt van egy kép a régi és az ujabb állapotárol!
ELőre is kösz!
Üdv
Tud valaki nekem segiteni abban h a 98as évjáratú nsr-nek milyen gyújtása van? és esetleg hogy lehet javítani? előre is kösz, sziasztok
Persze végülis 10900-nál adja le a legnagyobb névleges teljesítményt uh télleg logikus hogy 10 másodpercnél tovább ne használjuk a 9000-es fordulatot. Nemtom ismered-e hogy működik az nsr olajzása, ha tudod akkor max az jöhet nálam szóba hogy a hondánál csúnyán átbasztak az olajjal, vagy elszakadt a gázbowdenom az a része amelyik az olajpumpát baszogatja!
2.nem érted mi?
3.végülis rohadtúl mind1
Eddig 15 000 km-t mentem el így a mocival és egyszerse ragadt meg ja és bből a 70%-át pályán meg szerpentinen tetem meg.
Arra van a 2t hogy forgassad
Nekem a lánc nem szokta bírni