Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

áhh , hogy gondolod te ezt?
38LE? nem sok az egy picit? vagy mérted apdon?
dolgozok
Moker gyere megyünk motorozni jó idő van
suzuki rg,yamaha tzr,honda nsr,a 125-osok kirajai.
Helló Dragracer!Az előző üzenetben csak hülyéskedtem szerintem a honda sokkal megbízhatóbb mint egy aprilia.Sok apriliát láttam már,de egyiksem bírta tovább 3 hétnél.Szerintem Honda.Az RG-ről meg annyit hogy nekem is az van,38Le,183km/h a vége,és a két év alatt amióta csak megvan nem kellett csak tankolni.Két ütemben a japán motorok a nyerők.
A Honda sose a legerősebb sportmocikat akarta csinálni, mindig is az utcai sportmotorokat tartotta előnyben és ebben a legjobb, nézz meg bármilyen tesztet! A kawa csak pályában gondolkozik, nyílván ők a legerősebbek, amúgy meg pl a te szempontodból nem tudom mit számít az a pár lóerő...
jó hogy annyi kiló ahány ló ,de akkor is ha a zx-10es 200 ló lesz akko hiába a 177 ló meg a kevés tömeg.
haver má 3. hónapja hajtsa az alkatrészeket az RG re ,szal erről ennyit
amúgy jó motrok addig amíg nem romlanak el:P
Csá!Szerintem egyiket se vedd meg.Ha motorozni akarsz akkor RG-t vegyél.
Minden évben a ninja volt a legerősebb
hello

Télleg csak 177 Le a CBR,de azt is nézd meg hogy hány kiló! Ugyani ugyan annyi kiló ahány Le!Szal az elég szép! Mi is örülnénk ha a kis 130 kilós NSR-ek 130 Le-sek lennének
Hát szép az biztos,de valami iggen elvan benne baszva...Menne az jobban is
Te is menté vele nem? Hát azé írtam oda hogy tapasztalatom ezekkel! a gépekkel ezt a sz.....r AF1 re gondoltam . De most tényle gmost nem szar az a motor yancsó?
2002es rs még jó hogy lehaggya a 92es évjáratú 6felebaszott ktm narancs Af1-et
Jah meg lenne egy kérdésem ,nem ide tartozik! de tényleg csak 177 ló az új fireblade?
jah meg lehetséges ,hogy a kawa ZX-10 es 203 lovas legyen ? Mer ezt olvastam egy motrosmagazinban . .ha tudtok róla valamit vagy valami akko lécci írjátok meg mer marhánn furcsállom . .
van motrosbandánk .NSR-től kezdve RS ig , mindenféle 25 ös sportgép van még egy AF1 Sport Pro is ,de nemtom mer a AF1et állandóan szervízbe hordta a csávó én meg egyszer sem vittem még szervízbe,(jó ilyen lánc csere váltó olajcsere meg ami kell stb...)de tényleg neki nnemjó ez nemjó az ...........stb
jah meg nemtom de az a AF 1 elég gyengécske ,én sokkal többet vártam tőle ,mert kölcsönkértem és versenyeztem vele egy 2002 es RS ellen és az RS azé rendesen othagyott nos csak olyan max 7 kilóval lehetek nehezebb mint az RS pilótája . de nemtom mondtok amit mondtok én ezekkel a gépekkel ezt tapasztaltam.ha jó motrot akarsz,megbízhatüt akko: NSR szerintem!
f esen nincs semmilyen plexi
figyi en azert vettem nst mert nem akarom mindenap szetszedni sprintben ugyanaz mint az af1 csak 10el kevesebet megy enyi ja meg af1 megeszi a fejed
Na akkor a plexi miatt fogok inkább F et venni... Nincs tapasztalatom, de nagyon durva a menetszél, egy ilyen motor esetében... mert ugye annyira durván gyorsan még nem megy... és az Reseken is olyan kicsi a plexi, hogy nem is nagyon tudom mennyire kell lehajolni, hogy érjen valamit...
Sziasztok! Motorvétel előtt állok.... És az lenne a kérdésem (ha leszámítjuk, hogy nektek nsr-etek van) melyik motor a jobb? ---- Aprilia AF1 vagy Honda NSR.... és ha tudnátok a részletezzétek is a válaszotok....Előre is köszönöm
Ja már úgy nagyából egyben vok! Életveszélyes állapot elmúlt, egy hétig voltam kórházban légmellel, de már elmúlt! Lábamra, meg már lehet terhelni, módjával! De járni azt még nem tudom mikor fogok tudni
igen
Majd medkeresem. Tiedben ilyen folytas volt: link
enis kivettem a folytast es sokat tett rajta a dobhoz ne nyulj hoza mert olyan szar lessz a hangja mint egy babettanak.amugy milyen oldal volt ez