nem tudom h hogyvan beállítva a karbi a légszüröt meg majd megnézem ilyen 4 - 4,5-es fordulaton elég tortyogós hangja van
de kösz az infót majd utánna járok
Nekem nem evett tobbet eszrevehetoen, bar nem mertem pontosan.. Tartalek nelkul folytas elott utan is 200Km folott mentem mindig. 160-180 igencsak keves, karbi jol van beallitva, levegoszuro tiszta?
Chieftec azt szeretnem kérdezni h ha a karbi elöl meg mögül kiveszem a levezeket mennyivel eszik többet kb mert enyém így mindig éhes ahogy most nézegettem tartalékra rakásig kb 160-180-km-t megyek el vele úgy hogy elötte teletankoltam nem tom mi van vele de szerintem ennyit nem szabadna neki enni elöre is köszi
Olyan 130 ig konnyen utana lassan eri el a 140 et. Ket szemellyel csak akkor neztem amikor meg a roviditett attetel volt rajt.. Most egy szemelyel nekem 9800 ig porog, ott tilt 6 osban.
ki van csukva hogy ketutemuben elektronikus katalizator van es ez azert van igy mert karbis es nem elektromos karbis, a katalizator pedig figyeli az eges termeket es ennek alapjan valaszol a szamitogepnek ezutan az a karbinak(elektromos) pledaul skoda felicia-injektornak es az noveli vagy csokenti a z uzemanyg menyiseget
Enyem 110 et ment amikor megvettem, de ha a tied nem nemetorszagbol valo akkor asszem 125 km/h van hivatalosan megadva. En elkezdtem kiszedegetni a folytasokat most 140 a vege, de meg nem vegeztem.
hali vettem egy 2001-es nsr-t 6000-et ment szal ép bejáratták az alváz szerint francia o.-ba készült (a wikipediaán az irták hogy kipufogó is + elektronika is lefojt :S) uncsim megnézzte és azt mondta 1-2 ezerrel többet kénne forogni hát mind1 nem tom de ha vki ismeri ezt a fajtát az leirhatná hogy az ővé menyit tud a végéig még nem huzztam de uncsim szerint siralmas ..szervizelve volt szal komoly baja nincs vagy nem lehett.
de kösz az infót majd utánna járok