Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hy!

segitsen nekm valaki! hol juthatok hozzá (1989 es nsr 125-ön van) 170 es polini henger hengerfejtömitéshez?
segutsetek pls
Csütörtökön tervezünk páran turat a mátrába,innen a forumrol is jönnek páran /RsAtta,Csuky,HondásPist pl./"25ös "mezőny",akinek van kedve velünk tartani az jelezzen nekem msnen,gozsidav"kukac"hotmail.com
Hali srácok! Érdeklődnék, ha nekem gyorsba kellene egy nsr henger 91es évjárathoz, menyibe kerülne egy olyan?
Helló srácok! Nem tudja véletlenül vki h lehet-e hengerfejet fúrni? Mármint azt a lyukat ahova a lefogató csavar megy, ugyanis kiment a menet a hengerbe és a 6-os csavar ki lett cserélve 7-esre, ami már nem megy át a hengerfejen... Szal nem fog elrepedni, vagy hasonlók?
kossz de nem az a veszlealito engem inkabb kapcs. rajz erdekelne
Lehet hülyeséget mondok de ezen nicns ilyen kapcsoló amit lenyomsz és megáll a motor? Nekem egyszer volt ilyen aztán közbe csak az volt lenyomva...
konyorgok segitsetek letettem a nsrem egy oracskara mikor be akartam gyujtani minden szep es jo volt rendesen mukodott minden lampa stb de ahogy rastartoltas semmi a starter hajt de nem indul szedszedtem es nincs szikra mi lehet a baj
Most nezem, hogy a folytottban kisebb jet ek is vannak..
Gyari 138 65 42 main power slow Ezek mit jelentenek? Olvastam, hogy valaki nagyobbra csereli, sztetek van ertelme?
az ott egy membran a pontos neven arra szolgal hogy mikor a dugo lefele indul ne kopje visza a benzin egy reszet es igy tobbet felhasznal a keverekbol.tehat jobban megy
Okes, ezen vitatkoztunk par oldallal elobb. Csak azert kerdeztem meg mert valahol meg alapbol nem lattam ilyet..
azok a szívólamellák,ha kiszeded megdöglik a gép
Hali

Szerintetek ez folytas? link Arra racsos valamire gondolok.
menynit szansz nsr re mer en nemetbol hoztam be.nezz korul a mobile.de-n
Helló! Nincs véletlenül 125-ösre hengerfejed? Mert az enyém sajna elrepedt és sürgősen kellene egy másik!
Hol vetted? oldalt esetleg vagy valami 5 letet tudtok hogy hol nézzek körül mert mostansag elég szar nsr ek vannak piacon eladók :S
volna egy problemam a nos total GO lett a a motoromon 1230km jarattam es ki van szedve a kipuff folytas megis 120 nal mar erolkodik. en ugy erzem hogy nem nyit a power rendesen rant egy picit de en ugy gondolom hogy roszul van beallitva a power.ez lehet
a baj?
Sziasztok! 92-es nsr-hez nincs valakinek szerelési útnutatója?
czviktornak:

Érdeklődnék, hogy az ingyenlábtartó mellé mennyibe kerül az a bal tükör (feltéve, hogy van)?

Az én elérhetőségem: bati@sch.bme.hu Írd meg légyszives, hogy hogyan tudnám felvenni veled a kapcsolatot. Mikor és hova kellene mennem a cuccokért?
Az én NSR-em eladó, akár alkatrésznek is Nemrége lett felújítva motorikusan, folyamatosan karbantartott......
hali!Ha te már megkaptad az infót akkor küld már el a bontók címét léci! köszi
Az idomokrol tudnál küldeni képeket ? email címem: zsebiklaszlo@gmail.com
Chieftechnek

Ha rám halgatsz, akkor egy ilyen motornál a műszaki dolgokkal foglalkozol leginkább, a kormány teló összefogót ráérsz majd akkor fényezni amikor fékezésnél kormányfej csapágyak ropognak mivel kikopik a persej.
Az idomokat gyönyörűen javítják, de én a fényezésért nem fizetnék 30e Ft-ot. Legyen eszed, ha idővel beszarik a henger akkor majd alkatrésznek veszel hozzá egy másik mocit és leszeded az idomokat is. Ez sportmotor, bazi erős a ccm-hez képest, pörög mint állat és nem tart örökké! A nagyobb ccm gépeknél nincs értelme tiltáshatáron pörgetni a cuccot de itt csak 7500 fölött van élet. Egy henger újjonan több százezer, törött moci meg max 150e zsír alkatrészekkel. Inkább gyűjtsd a pénzed, hamarosan szükséged lesz rá.
Ízelítőleg:58000 Km és most a 3.hengert tették fel, a váltóban pedig valami épp széttört.
A 2. hengerem mondjuk nem ment többet 12e km-nél, csak a szervizes nem légtelenítette a rendszert rendesen miután a telócsere miatt a hűtőmet is leszedték, én meg 10 perc alatt hazavágtam a henger+dugó részt. Nem csak hengert kellett vadásznom rá, de a munkadíjat is még 1X kifizettem a henger cserére. Jogos mivel én nem néztem a hőfokot a javítást követő első 10 percben, persze a főúton 100-al cammogó autók elvonták a figyelmemet , nem győztem előzni.

Ha kihasználod a motorod akkor szerintem 30e km-nél már vagy összetöröd vagy meghibásodik.
Inkább védőruhára használ a pénzed, mert saját bőrből csak 1 van. 17 évesen én utca ruhában motoroztam, hát most egy kabát és kesztyű a minimum, esős időben meg a full a cucc. Minél jobban vezetsz annál inkább fogod tudni hogy a taknyolást néha nem lehet megúszni, csak a sérüléseket.
Próbáld ki a képességeidet itt és nem fogsz úgy járni mint az a sok idióta aki azt hiszi hogy a drága gépen ő a fasza gyerek. Városban a 2ütemü 110kg-os mocinak nincs ellenfele, a csajokat pedig nem a fényezés érdekli, hanem a pilóta.
hétvégén fényképezek, és írok műszakilag is használható adatokat.

természetesen küldöm az ingyen lábtartót bal oldalra, és talán az R szériára is van balos tükröm sértetlen.
karbit 15.000-ért adom (én használtam amíg szét nem ugrott a 180ccm, tehát azzal nem lesz gond), de azt már most mondom hogy a légszűrő felöli oldalon nagyobb cső kell, ergo nagyobb lyukat kell vágni a légszűrő doboz kimenetére és másik gumicső kell hozzá! Nekem van egy mókolt légszűrő alsó dobozom. Kölcsön adom hozzá azt is.
légszűrő+karbi+kipuff+hengert egyszerre kell cserélni! Ha nincs áramlási sebesség akkor a keverékképzés nem jó, így alacsony fordulatszámon 125ccm-el nem fog jobban menni.
Ha valami alkatrész nem válik be akkor vissza vásárolom, én is imádtam kipróbálni mindent.
A forgalmimban 32Le-nek megfelelő Kw-van.

Amikor megvettem a 180ccm mocimat akkor valaki balfasz puha(krosszmotor telóra való bordás) csővel helyettesítette a kemény gumi beömlő csövet a légszűrő és a karbi között, persze dadogott is a moci ha kellett a levegő. A sportszűrő betét pedig nem más mint fém szunyogháló volt, persze merevítőrács az sehol. Nem csoda h. 15e Km után henger csere kellett. Azóta tudok mocit szerelni, a további meglepetések miatt hamarosan szétkaptam a gépet.
Latom te is itt logsz egesz nap. Amugy megkerdeztem 2 zsarut nem kurnak meg, nagy makom van.