Csütörtökön tervezünk páran turat a mátrába,innen a forumrol is jönnek páran /RsAtta,Csuky,HondásPist pl./"25ös "mezőny",akinek van kedve velünk tartani az jelezzen nekem msnen,gozsidav"kukac"hotmail.com
Helló srácok! Nem tudja véletlenül vki h lehet-e hengerfejet fúrni? Mármint azt a lyukat ahova a lefogató csavar megy, ugyanis kiment a menet a hengerbe és a 6-os csavar ki lett cserélve 7-esre, ami már nem megy át a hengerfejen... Szal nem fog elrepedni, vagy hasonlók?
konyorgok segitsetek letettem a nsrem egy oracskara mikor be akartam gyujtani minden szep es jo volt rendesen mukodott minden lampa stb de ahogy rastartoltas semmi a starter hajt de nem indul szedszedtem es nincs szikra mi lehet a baj
Most nezem, hogy a folytottban kisebb jet ek is vannak..
Gyari 138 65 42 main power slow Ezek mit jelentenek? Olvastam, hogy valaki nagyobbra csereli, sztetek van ertelme?
az ott egy membran a pontos neven arra szolgal hogy mikor a dugo lefele indul ne kopje visza a benzin egy reszet es igy tobbet felhasznal a keverekbol.tehat jobban megy
volna egy problemam a nos total GO lett a a motoromon 1230km jarattam es ki van szedve a kipuff folytas megis 120 nal mar erolkodik. en ugy erzem hogy nem nyit a power rendesen rant egy picit de en ugy gondolom hogy roszul van beallitva a power.ez lehet
a baj?
Ha rám halgatsz, akkor egy ilyen motornál a műszaki dolgokkal foglalkozol leginkább, a kormány teló összefogót ráérsz majd akkor fényezni amikor fékezésnél kormányfej csapágyak ropognak mivel kikopik a persej.
Az idomokat gyönyörűen javítják, de én a fényezésért nem fizetnék 30e Ft-ot. Legyen eszed, ha idővel beszarik a henger akkor majd alkatrésznek veszel hozzá egy másik mocit és leszeded az idomokat is. Ez sportmotor, bazi erős a ccm-hez képest, pörög mint állat és nem tart örökké! A nagyobb ccm gépeknél nincs értelme tiltáshatáron pörgetni a cuccot de itt csak 7500 fölött van élet. Egy henger újjonan több százezer, törött moci meg max 150e zsír alkatrészekkel. Inkább gyűjtsd a pénzed, hamarosan szükséged lesz rá.
Ízelítőleg:58000 Km és most a 3.hengert tették fel, a váltóban pedig valami épp széttört.
A 2. hengerem mondjuk nem ment többet 12e km-nél, csak a szervizes nem légtelenítette a rendszert rendesen miután a telócsere miatt a hűtőmet is leszedték, én meg 10 perc alatt hazavágtam a henger+dugó részt. Nem csak hengert kellett vadásznom rá, de a munkadíjat is még 1X kifizettem a henger cserére. Jogos mivel én nem néztem a hőfokot a javítást követő első 10 percben, persze a főúton 100-al cammogó autók elvonták a figyelmemet , nem győztem előzni.
Ha kihasználod a motorod akkor szerintem 30e km-nél már vagy összetöröd vagy meghibásodik.
Inkább védőruhára használ a pénzed, mert saját bőrből csak 1 van. 17 évesen én utca ruhában motoroztam, hát most egy kabát és kesztyű a minimum, esős időben meg a full a cucc. Minél jobban vezetsz annál inkább fogod tudni hogy a taknyolást néha nem lehet megúszni, csak a sérüléseket.
Próbáld ki a képességeidet itt és nem fogsz úgy járni mint az a sok idióta aki azt hiszi hogy a drága gépen ő a fasza gyerek. Városban a 2ütemü 110kg-os mocinak nincs ellenfele, a csajokat pedig nem a fényezés érdekli, hanem a pilóta.
hétvégén fényképezek, és írok műszakilag is használható adatokat.
természetesen küldöm az ingyen lábtartót bal oldalra, és talán az R szériára is van balos tükröm sértetlen.
karbit 15.000-ért adom (én használtam amíg szét nem ugrott a 180ccm, tehát azzal nem lesz gond), de azt már most mondom hogy a légszűrő felöli oldalon nagyobb cső kell, ergo nagyobb lyukat kell vágni a légszűrő doboz kimenetére és másik gumicső kell hozzá! Nekem van egy mókolt légszűrő alsó dobozom. Kölcsön adom hozzá azt is.
légszűrő+karbi+kipuff+hengert egyszerre kell cserélni! Ha nincs áramlási sebesség akkor a keverékképzés nem jó, így alacsony fordulatszámon 125ccm-el nem fog jobban menni.
Ha valami alkatrész nem válik be akkor vissza vásárolom, én is imádtam kipróbálni mindent.
A forgalmimban 32Le-nek megfelelő Kw-van.
Amikor megvettem a 180ccm mocimat akkor valaki balfasz puha(krosszmotor telóra való bordás) csővel helyettesítette a kemény gumi beömlő csövet a légszűrő és a karbi között, persze dadogott is a moci ha kellett a levegő. A sportszűrő betét pedig nem más mint fém szunyogháló volt, persze merevítőrács az sehol. Nem csoda h. 15e Km után henger csere kellett. Azóta tudok mocit szerelni, a további meglepetések miatt hamarosan szétkaptam a gépet.
segitsen nekm valaki! hol juthatok hozzá (1989 es nsr 125-ön van) 170 es polini henger hengerfejtömitéshez?
segutsetek pls