Csao! Valaki tud nekem eladó villaszárat... lehetöleg csak az alsó rész kéne de ha nem akartok szétbontani és nem húzos az ára akkor érdekel... elöreis köszi csao!
Mennyunk hetfon inkabb, (amugy az is eszembejutott, hogyha nem tudnak szerezni akkor jo igy ahogy van.. 19000 bol csak kapok egyet a bontoban majd felhivom oket). Most meg elugrok megrendelem a gyari fuvokakat.
Ezeken kivul nalam meg a fogaskerekekkel trukkoztek.
Azt hiszem a leheto legjobbat fogtam ki (France). Ennyi folytassal aligha hajtottak szet. :)
Jelenleg:
-Ki lett veve az intake folytas
-Ratettem a gyari lanckerekeket
Holnap megrendelem a gyari jeteket, meg valahonnan megprobalok beszerezni egy rendes CDIt. (Akinek van szoljon :) Ha megvan akkor kell neznem meg egy folytatlan kipuffot is.
This is a full power bike and has no restrictions.
UK
This has the frame number ZDCJC22C******
The restrictions on this bike are in the exhaust which must be drilled and filed out and a metal plate in the intake manifold which must be taken out.
Once both these things have been completed you must upjet the standard carburettor from 135 main, 65 power, 42 idle to a 138 main and you may leave the rest alone.
France
This has the frame number ZDCJC22B******
This is heavily restricted in both the exhaust, intake and also electrical restrictions. The exhaust restriction is about 8 inches in the exhaust and will require it to be cut open, removed and re-welded. A simple solution would be to by a full power exhaust or a race exhaust.
The intake restriction is the same as all the others.
The electrical restrictions are in the CDI and come with a CI639 and TV-124. To fix this you will need to obtain the full power units CI626 and TV-78 from a UK or Italian spec bike.
Once this is completed you must change the jetting from the standard. 132main, 60 power and 40 idle to 138main, 65 power and 42 idle.
Switzerland
This has the frame number ZDCJC22E******
This has a load of restrictions and is nearly impossible to derestrict and cannot even rev past 7500rpm.
Én az http://italmondo.hu -tol rendeltem hengerfejtömítést egy Polini 170-es hengerhez egy 1992-es NSR-hez. Probáld meg náluk telefonszámuk ott lesz az oldalon.
a 170ccm-hez általában vágatni szoktak, vagy Pollinitől kell rendelni
azbeszt lapból kivágják és réz(vagy valamilyen ötvezete) szallagot nyomnak a kivágott lyuk közepébe.
10.000km-ig nekem okés volt régen és akkor 1000-2000Ft körül csinálták(5éve). Persze nem olyan jó mint az acél, de megteszi.Vagy kérdezd meg a robogós boltokat ahol javítanak/tuningolnak mert az olasz robogókba is általában Polini hengereket raknak, talán ők tudnak rendelni gazdaságosan.
adok kölcsön teljes elektronikát (kábel+kütyük)a farkától a fejéig most szedtem ki
évjárat 98, típus R de természetesen az F-re is stimmel a gyújtás
szerintem kábelrohadás lesz a bűnös, de a gyújtáshoz tartozó kütyük cserélgetésével hipp-hopp meg fogod találni a bűnöst
Győrben hétvégén Bp-n hétközben tudom átadni 06202333907, nekem talán majd 2-3 hét múlva lesz rá csak szükségem(F-es mocit R-es köppönyegbe fogok rejteni)
F-es kábelkötegem is van elvileg, csak nem tudom hogy melyik dobozban rejtegetem.
Telefonon csörögj rám ha kell: 06202333907 esetleg a mostani hétvégén Győr-Siófok (szombat) útvonalon is átadhatom
Viktor
hello nemtudná nekem megmondani valaki hogy hol lehet szerezni 99-es nsr-hez alsó kipuff részt-rezonátor részt nyitottat mert nekem a gyári van és a folytott ezért ki akarom cserélni ha valaki tud szerezni szóljon! köszi
Hali srácok az adatlapomon van egy kis NS125R és érdekelne hozzá sportkipu meg ien olcsóbb tuningok valaki nem tud nekem ebben segíteni? egy oldal cím vagy valakinek eladó esetleg?
nah majd bemegyünk rákérdezünk mi van
ha nem adnak akkor meg ugye amcsi foci csapat
pl. ma
plexiért bemenjünk ? vagy már odaadták?
Azt hiszem a leheto legjobbat fogtam ki (France). Ennyi folytassal aligha hajtottak szet. :)
Jelenleg:
-Ki lett veve az intake folytas
-Ratettem a gyari lanckerekeket
Holnap megrendelem a gyari jeteket, meg valahonnan megprobalok beszerezni egy rendes CDIt. (Akinek van szoljon :) Ha megvan akkor kell neznem meg egy folytatlan kipuffot is.
Italy
This has the frame number ZDCJC22A******
This is a full power bike and has no restrictions.
UK
This has the frame number ZDCJC22C******
The restrictions on this bike are in the exhaust which must be drilled and filed out and a metal plate in the intake manifold which must be taken out.
Once both these things have been completed you must upjet the standard carburettor from 135 main, 65 power, 42 idle to a 138 main and you may leave the rest alone.
France
This has the frame number ZDCJC22B******
This is heavily restricted in both the exhaust, intake and also electrical restrictions. The exhaust restriction is about 8 inches in the exhaust and will require it to be cut open, removed and re-welded. A simple solution would be to by a full power exhaust or a race exhaust.
The intake restriction is the same as all the others.
The electrical restrictions are in the CDI and come with a CI639 and TV-124. To fix this you will need to obtain the full power units CI626 and TV-78 from a UK or Italian spec bike.
Once this is completed you must change the jetting from the standard. 132main, 60 power and 40 idle to 138main, 65 power and 42 idle.
Switzerland
This has the frame number ZDCJC22E******
This has a load of restrictions and is nearly impossible to derestrict and cannot even rev past 7500rpm.
a 170ccm-hez általában vágatni szoktak, vagy Pollinitől kell rendelni
azbeszt lapból kivágják és réz(vagy valamilyen ötvezete) szallagot nyomnak a kivágott lyuk közepébe.
10.000km-ig nekem okés volt régen és akkor 1000-2000Ft körül csinálták(5éve). Persze nem olyan jó mint az acél, de megteszi.Vagy kérdezd meg a robogós boltokat ahol javítanak/tuningolnak mert az olasz robogókba is általában Polini hengereket raknak, talán ők tudnak rendelni gazdaságosan.
évjárat 98, típus R de természetesen az F-re is stimmel a gyújtás
szerintem kábelrohadás lesz a bűnös, de a gyújtáshoz tartozó kütyük cserélgetésével hipp-hopp meg fogod találni a bűnöst
Győrben hétvégén Bp-n hétközben tudom átadni 06202333907, nekem talán majd 2-3 hét múlva lesz rá csak szükségem(F-es mocit R-es köppönyegbe fogok rejteni)
F-es kábelkötegem is van elvileg, csak nem tudom hogy melyik dobozban rejtegetem.
Telefonon csörögj rám ha kell: 06202333907 esetleg a mostani hétvégén Győr-Siófok (szombat) útvonalon is átadhatom
Viktor
hívjatok v inkább írjatok 0630-441-82-31