Na miez a pangas? Dobjuk mar fel a topicot egy kicsit..
Lattam regebben is vitatkoztatok itt az attetelekrol. Kicsit utananeztem de mindenhol mast irnak. Nekem egy 2000 res NSR em van. Ehhez szervizben azt mondtak 14-38 as a gyari attetel, ehhez kepest olvastam, 14-35 14-36 ot meg meg legalabb 20 felet.. Most arra gondoltam, hogy aki kicsit bevallalosabb megnezhetne neki milyen van fenn. Az enyem egy 8Kw ra folytott valtozat ezert 12-42 es attetel van most rajt. :) Folytast viszont azota kiszedtuk de a lanckerekeket meg csak most cserelem majd. Szal aki raer nezze meg pls, hogy neki milyenek vannak fenn (F esek elonyben ).
Sziasztok!
Eladósorba kerül az NSR-m, 1989-es F változat, 160-as (150akármennyi) Pollini hengerrel, új fékpofákkal, tükörrel, hátsó indexxel stb. Van 1-2 kisebb hibája is. Akit érdekelnek a részletek írjon a mail- címemre: tloki@mailbox.hu. itt megadom a telószámomat is.
Milliónyi kép holnapra lesz, amint feltölt a kamerám. RENDSZÁMOS és nem áll szándékomban 50-esként eladni.
Na, minden jót, széles utat, jó gurulást!
hopsz szombaton lett kész a motorom, most úja tolom neki, szebb mint "újkorában"
csak már lehet hogy ráférne egy kis mocifelújítás...
dugót, gyűrűt és társait lehet venni honda márkakereskedésben? vagy valahol vmi utángyárottat? vagy nem akkora tétel? mert már eléggé ketyeg, de mindig pöccre indul, ereje viszont fogytán:)
Sziaszok.Az előzőekben már olvstam hogy mire figyeljek motorvárárlásnál.Én most akarok venni NSR-t 2000es évjáratút.
Nem tom a külsőségeken kivül mi az amit észre lehet venni.Alapjáraton elég hangosak és nem hallom ki ha estleg jobban "csörög" mint kéne.
ha keményebben odahúzom neki a psóbakörön akkor rá lehet jönni valamire,esetleg a power szelepet dolgoztassam vagy ilyesmi?
Előre is kössz a segitdéget!
Máig sem tudom hogy,de egyszer csak megette a vizet,a rendszer felső pontján a kupak meg vmi szar volt és nem tudott utána szívni a kiegyenlítőtartályból,viszont a maradék forró gőzt oda kinyomta és onnan meg szépen a hátsómra
Iggen. És ameddig hideg, addig nem is pörög fel rendesen, hanem olyan "recsegős" hangja van. Aztán egyre magasabb fordulatig ki lehet pörgetni. Én úgy szoktam, hogy motor beindít, garázsajtó bezár, sisak felvesz, felöltöz, majd indul. Aztán 5ezerig forgatom csak pár pár percig, aztán mehet tovább. Kicsit jobban kell rá figyelni, mint egy négyüteműre amig hideg, de miután bemelegszik, kárpótol.
aha a 10perc elég hidegben is. de ezt úgy is érezheted hogy ha kimész vele, és eleinte amikor a kuplungot behúzod akkor még elég magas az alapjárat, és mikor rendesen felmelegszik, akkor az alapjárat vissza esik 1200-1500 környékére. legalábbis nállam így van.
Koszi a valaszokat. Eloszor enis azt hittem, hogy valami nem okes (mutato alig jott ki a kekbol). Aztan 40 fokos totyorgesben felment majdnem felig. Meddig normalis kb? Ez a 10 perc hidegebb idoben is eleg?
Lattam regebben is vitatkoztatok itt az attetelekrol. Kicsit utananeztem de mindenhol mast irnak. Nekem egy 2000 res NSR em van. Ehhez szervizben azt mondtak 14-38 as a gyari attetel, ehhez kepest olvastam, 14-35 14-36 ot meg meg legalabb 20 felet.. Most arra gondoltam, hogy aki kicsit bevallalosabb megnezhetne neki milyen van fenn. Az enyem egy 8Kw ra folytott valtozat ezert 12-42 es attetel van most rajt. :) Folytast viszont azota kiszedtuk de a lanckerekeket meg csak most cserelem majd. Szal aki raer nezze meg pls, hogy neki milyenek vannak fenn (F esek elonyben ).
Ha eddig meg nem lattatok volna: link