első fék 6000-ér jó? felfogató csavar nélkül, szerelési ábrám van hozzá.
kapcsoló és kuplungkar az sajna nálam is törik (a kapcsolót én is repedve használom).
Köszi, de nekem sajnos újabbra lenne szükségem.
Nekem papíron 93-as évjáratú nsr-em van. Idom nélkül vettem ezért érdeklődtem.
Főfékhengert mennyiért adod?
R-es idomom van körlámpás, de komplett fejrésszel (lámpatestel) 40-ért odaadom,
a csatlakozókkal viszont bibelődni kell, mert csak hasonló a bekötése.
ha másnak szereled akkor nem ajánlom mert lámpatest tartó konzolt is át kell szerelni a vázon és 3 szögű csavar van rajta, hogy "illetéktelenek" ne bontsák meg a vázat.
kedves sid 10
én nsr vásárlása esetén mai fejjel azt nézném meg hogy milyen állapotban van a henger. Ha a csavarfejeken sok szerelgetés látszik akkor gázos a téma mivel a leggyakoribb hiba, hogy szétnyomja a hengerfejtömítést a nyomás, és a vízrendszerbe jutó gázok elforralják a vizet/kinyomják a hűtőből.
gyűrűzni a motort 10e km után vagy később is elég ha nem szélsőséges fordulatszámon használják.
amibe évi 5-6e km-et nem tesznek bele, az leginkább a szerelőnél szokott állni.
Az NSR rugóstagjai nem a legtökélyebbek, leginkább 60Kg-os emberekhez való. Frontális ütközés (elég a padka) elhajlik és fékezéskor darabos a mozgása, ára megfizethetetlen.
Éjszaka próbáld ki a világítást, a műanyag foncsor hipp-hopp tönkre megy. Lámpatest (új) 30e körül van.
a féktárcsák 30e Ft-tól kezdődnek, a kopása miatt nem nagyon merik felszabájozni.
Ha bármi hiányzik (tükör, törött index, lábtartó, ) akkor nézz utánna az alkatrész áraknak, mert lehet hogy drága mulatság lesz pótolni.
a kiégett műszerfal visszajelzőbe specko izzók kellenek, ár 5-8e/db volt 3 éve, bontóban nem nagyon találsz.
A bovdenek árától hátast dob az ember 5-10eFT (a gázkar és a km spirál kopik mert gyárilag szar íven van elvezetve- szerintem) A kuplung bovden könnyen pótolható, a váltó felőli részen szörösödik.
Az alkatrész ellátottság viszont a Hondához jó, és szerintem egyre olcsóbb. 5 éve 12e Ft volt a tükör és a kormányon lévő konzol közötti rezgéscsillapító.
ma 7e Ft ért tükör+utángyártott rezgést nem csillapító de a jobb 10 menetet bal 7 menetre alakító közdarabot a márkaboltokban beszerezheted.
Szia!
Milyen évjáratú F-es idomaid vannak?
Érdekelne első főfékhenger, komplett kuplungkar, esetleg a baloldali kormánykapcsoló is.
Ezeket milen árban adod?
ha valakinek alkatrész kell nsr 125 F vagy R hez akkor szóljon, én már vagy 7 éve szerelgetem a magamét, és így maradt olyan cucc is amiből van több a soknál (1váz, 2hűtő,2 full elektronika, 1 felnyitott váltó, 1 full váltó, 2 sérült henger125/180cccm , 1 gyári normál és egy katalizátoros kipuf,1első-hátsó fékrendszer, tank stb
+ van 1 komplett F-es mocim amitől nincs szívem megválni. Sajna időm nincs átbuherálni R-es idomokkal pedig minden meg van hozzá, ha valakinek nagyon kell az idom akkor azt is eladom.
A lábtartókat én anno 10.000 ért vettem, de akinek kell ingyen küldök belőle!
van egy nagyobb karbim is, szerintem 180cccm Polini tuning hengerhez ajánlott ezt használni.
eséstől kopó alkatrészeim már nincsenek (index, kormánycsutka, világításkapcsoló, tükör)
Azt mondta srac 30 evesekhez is van meg gyari cucc. :) Tomites sztem nem lehet draga amugy.. Bontokat mondhatnatok nekem is. Veszpremhez kozel, olyan 100Km korul max.
http://www.motorosok.hu/szervi...
user: guest
pass: t8d3jsa
Itt van service manual "87-eshez,hiába az évszám NSR-hez van valójában a rajzok meg minden más alapján,hátha találsz vmit
Márkakereskedésben nem hiszem , hogy lesz cucc egy tizenéves géphez, ha mégis hát... Rossz volt az önindítóm és lett volna 45-ért nekik, mondtam kösz nem. Vagy ha akarom, akkor hozatnak Japánból, 92ezerért . Egy fékkar meg lett volna 6 ezer. Megszereztem bontóba mindet ráadásul 2km-re innen. Önindító 10 rongy volt a kar meg 2. Érdekes.
Markakereskedesben tudnak neked kepet mutatni az adott reszrol, elmagyarazod kb, ra holvan. rajt lesz a tomites is amit keresel, ramutatsz. Bar arban nemtom mennyi lenne honda szalonban.
Lenne nekem is egy kérdésem, remélem tud valaki segíteni: Szivárog az olaj a kis fogaskerék alól, a tengely mellől. A gond az, hogy nekiálltam kibuherálni a szimeringet, de nem akarja az igazságot, cafatokban jönne csak le és a lényeg ráadásul fent is marad. Kérdés, le lehet szedni anélkül, hogy a tengelyt kikapnám, ill. milyen szimering megy oda, mert kétlem, hogy a boltban egy ép mintát tudnék a fickó elé tartani? Ha nem fogalmaztam világosan nézzétek el, majd holnap rakok fl egy képet, az mindent megmagyaráz
kapcsoló és kuplungkar az sajna nálam is törik (a kapcsolót én is repedve használom).
Nekem papíron 93-as évjáratú nsr-em van. Idom nélkül vettem ezért érdeklődtem.
Főfékhengert mennyiért adod?
a csatlakozókkal viszont bibelődni kell, mert csak hasonló a bekötése.
ha másnak szereled akkor nem ajánlom mert lámpatest tartó konzolt is át kell szerelni a vázon és 3 szögű csavar van rajta, hogy "illetéktelenek" ne bontsák meg a vázat.
én nsr vásárlása esetén mai fejjel azt nézném meg hogy milyen állapotban van a henger. Ha a csavarfejeken sok szerelgetés látszik akkor gázos a téma mivel a leggyakoribb hiba, hogy szétnyomja a hengerfejtömítést a nyomás, és a vízrendszerbe jutó gázok elforralják a vizet/kinyomják a hűtőből.
gyűrűzni a motort 10e km után vagy később is elég ha nem szélsőséges fordulatszámon használják.
amibe évi 5-6e km-et nem tesznek bele, az leginkább a szerelőnél szokott állni.
Az NSR rugóstagjai nem a legtökélyebbek, leginkább 60Kg-os emberekhez való. Frontális ütközés (elég a padka) elhajlik és fékezéskor darabos a mozgása, ára megfizethetetlen.
Éjszaka próbáld ki a világítást, a műanyag foncsor hipp-hopp tönkre megy. Lámpatest (új) 30e körül van.
a féktárcsák 30e Ft-tól kezdődnek, a kopása miatt nem nagyon merik felszabájozni.
Ha bármi hiányzik (tükör, törött index, lábtartó, ) akkor nézz utánna az alkatrész áraknak, mert lehet hogy drága mulatság lesz pótolni.
a kiégett műszerfal visszajelzőbe specko izzók kellenek, ár 5-8e/db volt 3 éve, bontóban nem nagyon találsz.
A bovdenek árától hátast dob az ember 5-10eFT (a gázkar és a km spirál kopik mert gyárilag szar íven van elvezetve- szerintem) A kuplung bovden könnyen pótolható, a váltó felőli részen szörösödik.
Az alkatrész ellátottság viszont a Hondához jó, és szerintem egyre olcsóbb. 5 éve 12e Ft volt a tükör és a kormányon lévő konzol közötti rezgéscsillapító.
ma 7e Ft ért tükör+utángyártott rezgést nem csillapító de a jobb 10 menetet bal 7 menetre alakító közdarabot a márkaboltokban beszerezheted.
Milyen évjáratú F-es idomaid vannak?
Érdekelne első főfékhenger, komplett kuplungkar, esetleg a baloldali kormánykapcsoló is.
Ezeket milen árban adod?
180-as henger átlag 6 littyó fogyasztás max 170 burkolat nélkül, burkolattal 185 nagyobb karbival és hozzá alakÃtott (fojtatlan) kipufogóval
125-ös henger átlag 5 littyó fogyasztás max 150 burkolat nélkül, burkolattal 160 gyári karbival és a 180-as hoz alakitott kipufogóval
a gyári kipufógóval 147 felé még nem sikerült sÃkságon gyorsulnom, a katalizátoros kipuff meg max 135
a lánckerék áttételekkel kell játszani, aminek a hátránya az lesz, hogy szembeszél esetén a 6. sebességfokozatban elerőtlenedik a moci és 5.-ben fogsz 10e/min fordulaton közlekedni az autópályán a legtöbbször.
! az elsÅ‘ lánckereket max 1 foggal növeld és lehet hogy már Ãgy is bele fog köszörülni a biztosÃtó a fémbe, mivel elég kicsi a hely.
az adatokból is kitűnik hogy a légellenállásal nyersz a legtöbbet, valamint kérdezzétek meg a hozzáértőket az olajos kuplung működéséről: hiába pörög a motor, ha "csúszik a kuplung"
és tökre nem mindegy hogy mennyire van feltöltve.
A jó 2t olaj és némi surlódáscsökkentÅ‘ adalék szintén segÃtett, a karburátor állÃtgatás viszont az élet megkeserÃtÅ‘je tud lenni.
A féktárcsa ha kicsit is szorul akkor az is sokat visszafog rendszeren, és a lánc-lánckerék állapot is hasonló.
több okosÃtást nem Ãrok, mert lehet hogy ezt mind sejtitek, de egyet tartsatok be: kipufogó kiégetés (szó szerint) 5-10e km után javasolt mivel a nagyobb ellenállás miatt tönkrevágja a hengert.
és ha a vizet nem tudjátok kilégtelenÃteni, akkor a hűtÅ‘ alsó kiömlÅ‘jéhez csatlakozó csÅ‘be kell önteni a vizet.
Kitartás,
bocsi, mire befejeztem a szöveget átváltoztak a karakterek a limitidő miatt, már nincs kedvem újra gépelni, talán olvasható maradt
+ van 1 komplett F-es mocim amitől nincs szívem megválni. Sajna időm nincs átbuherálni R-es idomokkal pedig minden meg van hozzá, ha valakinek nagyon kell az idom akkor azt is eladom.
A lábtartókat én anno 10.000 ért vettem, de akinek kell ingyen küldök belőle!
van egy nagyobb karbim is, szerintem 180cccm Polini tuning hengerhez ajánlott ezt használni.
eséstől kopó alkatrészeim már nincsenek (index, kormánycsutka, világításkapcsoló, tükör)
user: guest
pass: t8d3jsa
Itt van service manual "87-eshez,hiába az évszám NSR-hez van valójában a rajzok meg minden más alapján,hátha találsz vmit
Megneztem 9K+pk a 2 fogaskerek nem olcso de ne ezen muljon a boldogsagom.
Cagival SuperCity volt, Mito motorral de mas attetellel.