Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hívd fel a pinkmotors-t itt tb-n és várd ki amíg vmelyik buta csaj kikeresi az árat katalógusból,de asszem itt jó áron van
Mito "elvileg" gyorsabb,de annak is tesztben 157 a max a nem óra szerinti
A sajátomról még nem tudok semmit,csak,hogy 80at biztos megy
Jah 25 os.. Kiv. vok mar enyemre, lanckerekeket sztetek hol vegyek? (Hol olcso).
Már nem tudom, de megkeresem, ha érdekel. Valahol (pár tucat oldallal hátrébb) be is van linkelve.
De a 125-öshöz nem? Én gyári adatként és tesztben 150 valamennyit olvastam hozzá és egyik NSR-es haverom sem mondott 160-nál nagyobbat
Ilyen gyari adatokat hol talaltal vegsebessegrol?

Amugy ma este 10 korul Veszpremben belvarosban volt egy kockalampas NSR jo mogottem, de vegul masfele ment, nincs itt forumon?
Sztem hiheto, o is eleg konnyu, meg egy cagiva s sraccal ment, neki 160 at mutatott, de nsr el ott is hagyta egyenesben, ettol fuggetlenul ora csalhatott.
Gyári adatként 165 van megadva ahhoz a typushoz ami nekem van, tehát annyira nem elképzelhetetlen, bár amikor ezt mértké még csak pár napos/hetes lehetett nem pedi 18 éves
Mármint durván
Akkor ott vagy az óra vagy a haverod csal
Kiv vok mennyi lesz nekem.. Most 130 at viszi sikuton meg emelkedon is. Haverom elvileg gyarival majdnem 170 et ment ora szerint..
Azért így már más
Enyém is óra szerint ment annyit, 50-nél valóban 50-t megy, az autók órája alapján,hogy felette mennyit csal azt nem tudom, de 160-as blokk van benne, kb 1200 km-rel, egy kicsit erősebb, mint alapból.
Ugyanez a típus,nagyon jó blokkal nekem 150-nél feladta (óra szerint!)
Ez gyari?
Ok,akkor nem szóltam
Nekem 13-36 az áttétel, 18 éves a gép de megy mint az állat. Kb 155-160 a vége, gyorsulást nem tudom, de nagyot lép.
Amire te gondolsz az valoban nem folytas, eloszor enis bedoltem neki. Amirol beszelsz az elott van meg.
A 3. nem fojtás,a sarokpontokban nem fog semmi áramlani,ha kiveszed,ha meg igen attól lassabban öblít a blokk...
Koszi fiuk a valaszokat! Akkor valszeg 14-35 ot valasztom enis. Jomagam 55 Kilo vagyok igy jol fog gyorsulni, en arra hajtok, hogy ne porogjon a moci magas fordulaton.

Folytassal kapcsolatba:

1. Kipufogoban: Ahol csatlakozik a blokkra
2. Levegoszuronel: Ahol a karbira megy ra
3. Karbi utan ahol a blokkra csatlakozik

Remelem ertheto volt, 2-3. egyutt van az tuti, 1. kulon is, illetve mind3 egyszerre. :)
Hy! Lenne egy olyan kérdésem h a megfelelő állapotú dúgót kézzel viszlonylag könnyen lelehet nyomni egy NSR-en?
nekem 14-36os van rajta. Elől 90es, hátul 130as gumikkal, enyém 6.ban is megindul, a vége pedig 150. Jah és szintén 13 éves.
Volna egy kerdesem. most adtam el a tzr-emet es vettem egy 1999 nsr-t es az a problema 11kw es ezen valtoztatnak nem tugyatok hogy hol van benne a folytas
14-35, Eredmény: 100 kg pilóta, 1-5ig nagyontempós gyorsulás, 6-ik fokozat szigorúan utazó 120 felett,végsebesség 140 egyenes úton. Mind ez 13 éves ámde felújított blokkal, elöl 100-as hátul 140-es Dunloppal.