Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első 1/3-nál mindig megállt,egyszer ment csak pirosba,akkor felforrt és szétégette a seggem
szerintem nsr-t vegyél az többet eszik viszont sokkal erősebb mint a cbr
a lényeg hogy két ütemű motort egyhelyben melegíteni nem lehet. úgy sosem fog elegendő hőmérsékletű lenni. menet közben, fokozatosan egy 8-10perc alatt már jó lesz.
És tényleg a vízhőfokmérő nektek se megye fel középre sose? Nekem egyszer állt be középre:motoros talin, felvonuláskor. szal azt túlmelegedésnek vettem... XD
Kitolod a garázsból beindítod,hagyod járni amíg bezársz,felöltözöl,még hadd ketyegjen még egy percig,aztán mehetsz,de akkor is csak 5ig pörgesd,de ezt úgyis érezni fogod,mert nem akar könnyen feljebb pörögni,aztán amikor már egy 5-10 perce mész vele lehet menni. Én így csináltam,vízhőfokmérőre hagyatkozhatsz még,de nem sokat mozdul ki,de ezt úgyis megszokod majd.
Hali

Az lenne a kerdesem, hogy amig hideg a moci olyankor meddig lehet porgetni? Illetve hogyan melegititek be?
dede. Szolnokról van. Már két éve... :")

Amúgy NSR tipushiba: első sárvédő ketté repedése, de a 2001esnél már ez lehet hogy orvosolva van. Max még a telókat nézd meg hogy az olajat köpik-e.
Amúgy sztem tegyél rá plusz 5 lóerőt és vedd meg az Arrow karbon rendszeremet! :)
kösz!


ha vki még tud más infót mondani anak örülnék

amúgy bizti nem lehet megnézni hogy szét volt e kapvaa blok? nincsenek vhol lefestve a csavarok vagy mittomén
Azt hogy amotor bontatlan ne hidd el senkinek az majd akkor fog kiderülni ha szétszeded. elvileg 20 25000 a dugócsereintervallum, de elmehet akár 35000-is ha vigyáznak rá csak akkor már necces egy gyűrűtörés is mint nálam 36000-nél

Tipushibája nincs, nyomtávok egy nyomon vannak-e? ergo nem dobták el, aztán ha belemész utegyenletségbe kottyanik e a kormány ergo kogyog a kormánycsapágy ergo jó nagy padkát kapott vagy sok egykerekeket, csapszeg főtengelycsapágy szól e rajta esetleg, gumik állapota, ez mind árhatározó dolog.
szaisztok!

lenne egy kis kérésem hozzátok!

namost én egy 2001 es NSR vásárlása előtt állok és mivel iylen motorom még nem volt szeretném ha segitenétek abban hogy mire figyeljek oda mikor megyek megnézni! vannak ennek a motornak esetleg tipushibái? és ha 25000 km van benne de a blokk még bontatlan akkor egy dugócserére számitanom kell? vagy mennyi idő alatt eszik meg egy ilyen motor egy dugattyút?

a segitséget előre is köszi
szia!
A motorodat nem szolnokról vetted? Polgár Zsolt-tól?
hát én is adhatok a kiouffhoz egy motort. nem tart semeddig se rá rakni. de úgy az ára kicsit megnő....
én is éppen árulok egy kipuffot, csak nekem egy motor is van a másik végén, ingyen adom hozzá, a kipuff 150
érdekel? :)
ha te mondod
persze hogy van. a teljes rendszeren mi mást lehet érteni? És hidd el hogy 5-7 le pluszban.
ugye rezó is van? mert akkor kb 3 Let dob rajta...
Sziasztok!

Honda NSR 125- höz Arrow KARBON(!) rendszer eladó. 89től egészen a 2004esig jó.
Garantált teljesítménynövekedés (5-7le), szebb hang. Jah és mint dizájn sem gyenge.
Akit érdekel az írjon nekem mailt és küldök képeket, mondok árat, illetve bármit amit tudni akar vele kapcsolatban. e-mail: lightjaw@citromail.hu

Nah további szép napot, ingyen benzint!
váltóolaj szint ellenőrzése, kormánycsapágy lötyög-e?, kiváló minűségű olaj(ezt komolyan kell venni, Castrol, Motul, vagy gyári) fékolajcsere két szezononként (kb 2 deci az egész) jó minűségű ragadós lánspray használata 600 km-enként vagy minden esőben való motorzás után. hidegben 1-2 perces melengetés mielőtt nyélgáz, hátsó teló nem árt ha jól üzemel mert amugy is gyenge a futómű hátha még szar a teló akkor életveszélyes, lehet hzzá kapni felújítószettet. Ezt legegyszerűbben ugy tudod megnézni hogy nyomja e az olajat a teló, meg hogy 140 körül már alig kaar az uton maradni. fékbetétek cseréje esetleg ha fogalmad sincs myilenek FERODO-ból 6000 ftért ki lehet cserélni mind a négyet. hátsó gumin nem árt ha van minta mert nagyon gyorsan kivágja a farát már enyhén nedves uton is( 129 kg)...

Röviden talán ennyi, akksi ha szar nem működnek megfellően a müszerek meg a kipufogószelep.
HY most vettem egy 91 es kereklámpás NSR-t aztmondták h rendben van de mondanátok pár dolgot h mit nézzek át rajta és h mire figyeljek ha használom mert eddíg simsonom volt és nemsokat tudok még Előre is kösz
hello
nincs véletlenül valakinek első teleszkóp szár dupla kereklámpás NSR-hez olcsón?
sajna történt egy kis balesetem
Hát ja.
Kül NSR powa én 50esem fénykorába 120at ment órája szerint és ez nem kamu. Többen is mentek vele anyit.
Igen tipikus motorszakértő lehet a 41 lóerejével
Okok akkor szerintem az lesz, kül nagyon szép az NSR-ed, citromsárga NSR nekem is nagyon teccik.
Képet nem láttam, csak hivtak hogy érdekel-e csere egy 170es NSR-re és elmondta h csak anyi a hibája hogy hengerfejtőmités kell, meg még aztmondta hogy negyven valahány lóerő. De nekem mindenképp rendszámos kell ugyhogy semmiképen nem fogadtam el az ajánlatot.
Szia Dani!
Hát az én motorom 4 litert eszik ennél többet még nem tudtam kicsavarni belőle . Pedig aztán húzom neki rendesen...
Egyébként szerintem NSR-t vegyél , legalábbis ha kategóriát szeretnél váltani ,mert a kis cbr 25-el nem vagy előrébb...Én is az 50-es NSR után vettem ezt a mostanit !