Sziasztok!
Komolyan elkezdtem gondolkodni azon, hogy veszek egy nsr-t, már nagyon régóta szeretnék 125 ös sportmocit, csak egy gondolm lenne, mégpedig hogy nincs A1 es jogsim. B jogsim lesz nemsokára, viszont a kocsik egyáltalán nem mozgatnak, de szülők nem hagyták az A1 est. Arra gondoltaa hogy egy "125/50" est veszek, de itt nagyon szidjátok az ilyeneket, viszont más megoldást nem nagyon látok rá. Max 1 évig használnám így mert már nemsokára elkezdhetem a korlátozottat (emiatt nem akarok elmenni A1 re). Szal olyanoktól kérnék tanácsot akik így használják a mocijukat. Ilyenekre lennék kíváncsi hogy milyen büntetésre számíthatok ha elkapnak, vagy egyáltalán mennyi rá az esély hogyha egy rendőr megállít akkor észreveszi hogy szr van a palacsintában, mennyire kell figyelembe venni a 40 km/h, szoval sokmindenre.
Röviden ennyi. Előre is kössz!
kiveszed a gyertyár igy máris van egy kis plussz helyed nekem sikerült a blokk kivétele nélkül dugot cserélni elég ha a hengerfejet lehuzod bar nem lesz egy álom mert kicsi a hely vedd le a hűtőt is ha nem férsz el. Sok sikert a művelethez
Helló mindenkinek!
Nem tudjátok dugocseréhez ki kell szedni az egész blokkot vagy le lehet huzni a hengert ugy is hogy csak az elsö bloktartocsavart veszem és lejebmegy az egész hogy kiférjen a henger?
Jaja,erre oda kell figyelni,nekem 30 volt a legkisebb aminél próbáltam,de nagyon stabil volt. Ennek hiánya utalhat a futómű(akár váz) hibájára. De a váz ellenőrzésére a legegyszerűbb mód,ha egy pocsolyán áttolod. Ha a két kerék egy csík,akkor okés.
nekem nem nagyon érezte meg, csak emelkedőn, ha húzom neki a csőgázt ugyanannyira gyorsul, ha viszont nem akkor tényleg érezhető, viszont nekem azért 100 fölé is ment utassal pedig enyém még dugós is...
hát kéne, nekem is ment, csak felcsaptam egy magyar úthibában, azóta ha elengedem a kormányt a moci öngyilkos akar lenni és megy az árok felé , mtx mondjuk 10 nél is megy egyenesen mondjuk akkor egyensúlyozni kell, de lehet, nsremmel már sajna nem
Az olaszok sem szarok,de többet esznek és sokkal jobban oda kell figyelni rájuk,mivel ez kimarad jó pár tulajnál ezért mennek hamarabb tönkre és innen az általánosítás: "Azért csizma alakú az ország,mert másban nem férne el ennyi szar".
Én az NSR-emet 10 éves korában vettem 17.000 km-rel és kb egy év után 22.000-rel adtam el úgy,hogy egy féktetétet vettem meg egy tükröt rá összesen. Hát meg ugye tankoltam,amint írtam jó keveset,amit Cagiva-s haverok nem is akartak elhinni. Ha először veszel 125-öst,NSR-t vegyél! Típushiba még a 2 részből összetett váz villanyakánál a kormánycsapágy kopása,kotyogása.
mennyivel megbízhatóbb egy nsr mint mondjuk egy olasz gép? gondolom mérföldekkel...
szerintetek -tudom hogy attól függ milyet fogok ki- de egy 98as gép esetében mennyit kell rákölteni és mikor hogy normálisan működjön?
Hát pl: ne csörögjön a blokk , müködjön a power 7000res fordulat után!
Aztán beletudsz kötni abba ha az elsötelo "log" tehát ha behuzod az elsöféket és meghuzod hátra a mocit akkor emelkedik jo pár centit ez azt jelenti szimeringnél veri az olajat de ez láthato is mert olajos a telo meg az elsösárvéddö!De ez csak részletkérdése hogy olcsobban odadják!Nézd meg a fékbetéteket!
Aztán a fenesetudja én igazábol a crossmocikhoz meg az autokhoz jobban értek!
Nekem power alatt 3-at evett,agyongyilkolva pedig 5,5 volt a legtöbb Ebben nagyon jók ezek a gépek,végsebessége pedig 150,de ez F volt,szóval nem az idomos.
Utas nélkül, úgy hogy nem nyúltak hozzá motorikusan, csak kipuf rendszer, akkor 150 föülé nyúlt picit...
Utassal már nem is emlékszem, talán 100 felett vhol, de egy tuti érezhetően lassabban gyorsult...
Komolyan elkezdtem gondolkodni azon, hogy veszek egy nsr-t, már nagyon régóta szeretnék 125 ös sportmocit, csak egy gondolm lenne, mégpedig hogy nincs A1 es jogsim. B jogsim lesz nemsokára, viszont a kocsik egyáltalán nem mozgatnak, de szülők nem hagyták az A1 est. Arra gondoltaa hogy egy "125/50" est veszek, de itt nagyon szidjátok az ilyeneket, viszont más megoldást nem nagyon látok rá. Max 1 évig használnám így mert már nemsokára elkezdhetem a korlátozottat (emiatt nem akarok elmenni A1 re). Szal olyanoktól kérnék tanácsot akik így használják a mocijukat. Ilyenekre lennék kíváncsi hogy milyen büntetésre számíthatok ha elkapnak, vagy egyáltalán mennyi rá az esély hogyha egy rendőr megállít akkor észreveszi hogy szr van a palacsintában, mennyire kell figyelembe venni a 40 km/h, szoval sokmindenre.
Röviden ennyi. Előre is kössz!
Nem tudjátok dugocseréhez ki kell szedni az egész blokkot vagy le lehet huzni a hengert ugy is hogy csak az elsö bloktartocsavart veszem és lejebmegy az egész hogy kiférjen a henger?
Jó és egenes úton gondoltam. Sajna volt dolgom olyan NSR el, aminél a kormány nem volt oké, és 70 fölött ha elengedtem elkezdett szitálni...
Én az NSR-emet 10 éves korában vettem 17.000 km-rel és kb egy év után 22.000-rel adtam el úgy,hogy egy féktetétet vettem meg egy tükröt rá összesen. Hát meg ugye tankoltam,amint írtam jó keveset,amit Cagiva-s haverok nem is akartak elhinni. Ha először veszel 125-öst,NSR-t vegyél! Típushiba még a 2 részből összetett váz villanyakánál a kormánycsapágy kopása,kotyogása.
szerintetek -tudom hogy attól függ milyet fogok ki- de egy 98as gép esetében mennyit kell rákölteni és mikor hogy normálisan működjön?
Kormány ellenőrzése, távolságok, és kb 80-90nél elengeded, és ha szépen egyenesen fut, okés!
Hírtelen ennyit tudnék hozzáfűzni.
Aztán beletudsz kötni abba ha az elsötelo "log" tehát ha behuzod az elsöféket és meghuzod hátra a mocit akkor emelkedik jo pár centit ez azt jelenti szimeringnél veri az olajat de ez láthato is mert olajos a telo meg az elsösárvéddö!De ez csak részletkérdése hogy olcsobban odadják!Nézd meg a fékbetéteket!
Aztán a fenesetudja én igazábol a crossmocikhoz meg az autokhoz jobban értek!
RE ujra itt!
Estét Mindenkinek!
Utas nélkül, úgy hogy nem nyúltak hozzá motorikusan, csak kipuf rendszer, akkor 150 föülé nyúlt picit...
Utassal már nem is emlékszem, talán 100 felett vhol, de egy tuti érezhetően lassabban gyorsult...