Az én gépemben 25e km van jelenleg!Ki kell cserélnem az elsöszimeringet + a hátsofékbetétet és szeretnék még egy dugocserét is megejteni!
Tuti jo választás egy NSR
Én 14 ezer km el vettem, sajnos vagy nem kb 30 ezernél adtam el 3 év alatt megdupláztam, és ezt csináltam vele: olajcsere, első szimering csere, lánccsere!
Hát én csak anyit tok neked mondani hogy brutás tud lenni kb 7000 után kinyit a power piszok élvezetes sztem!
Amugy az enyémre sztem ráférne egy dugocsere de igyis faszán megy tuti jo választás egy NSR
Sajna, ha van is kökemény árat kell fizetni érte, szerencsére az enyémen már rajta volt, és alapból így jutottam hozzá. Mellesleg megjegyzem, egyedi kipufom volt (Rafal), de csúcsminőségű.
helo!
most tervezem egy 98as nsr vásárlását. Azt olvastam erről a gépről hogy gyengébb mint konkurensei (rs, mito) ebből mi igaz és mennyi az annyi? van benne elég szufla?
Nézőő pont kérdése, az enyémnek nem volt olyan hangja, a sport dob megette a magáét, és a remus rendszer...
Hozzáteszem, két nsr el is volt dolgom az egyik teljesen gyári, a másik teljes kipuf rendszer+sport dob, hát ég és föld... A gyárinak olyan villanymotor hangja van, viszont a sport rendszer olya széép mély hangot csinált, a powerről nem is beszélve, de nagyon szerettem! És nagyon fájó szívvel váltam meg tőle...
Igazábol én nem vagyok oda a "gyenge" gépekért , de azt kell hogy mondjam ezek a kis nsr-ek tudnak élvezetesek is lenni!Birom benne hogy a power ha kinyit szinte crossmotor hanja van hahaha
Hát itt kaposváron nemtok a macskalámpás nsr röl hogy lenne!
Azt tom egy skac most adta el 94 es nsr jét budapestre , de élöben ezt a gépet sem láttam csak neten hirdette onnét tom hogy volt 1 tuti.
Viszont ha nsr es cuccok alatt gyárít értesz, akkor jóó mélyen a pénztárcába kell nyúlni. Az én gépemet annó sérültem vettem és pofoztam fel, hát mit ne mondjak... Egy kopoltyú az oldalára 20on pár ezer, egy gyújtáskapocsló 50 fölött, egy csavar hátra ami fogja a hátsó idomot 3 ezer, az az 5 centis. S a bontókba meg alig lehet találni ilyen gépeket...
Szal kemény dolog, viszont motorikusan akármi mehet bele, csak a méretet kell tudni.
250 km -- 13 liter
100 km -- kb 5
talán picivel kevesebb, ha többet mentem.
Tuti jo választás egy NSR
Benzin, hát annyit tudok mondani, normál használat, (néha kigyorsítások, de semmi extra) 200-250 km 6 tank
Amugy az enyémre sztem ráférne egy dugocsere de igyis faszán megy tuti jo választás egy NSR
Elfogult lennék picit?
most tervezem egy 98as nsr vásárlását. Azt olvastam erről a gépről hogy gyengébb mint konkurensei (rs, mito) ebből mi igaz és mennyi az annyi? van benne elég szufla?
Meg arra gondoltam a légszürö helyére berakok egy direkt szüröt!
Hozzáteszem, két nsr el is volt dolgom az egyik teljesen gyári, a másik teljes kipuf rendszer+sport dob, hát ég és föld... A gyárinak olyan villanymotor hangja van, viszont a sport rendszer olya széép mély hangot csinált, a powerről nem is beszélve, de nagyon szerettem! És nagyon fájó szívvel váltam meg tőle...
De nemtom még hogy milyen van benn!Ezért érdeklödnék mennyiért vannak jobb minöségü dugok?
Azt tom egy skac most adta el 94 es nsr jét budapestre , de élöben ezt a gépet sem láttam csak neten hirdette onnét tom hogy volt 1 tuti.
Viszont ha nsr es cuccok alatt gyárít értesz, akkor jóó mélyen a pénztárcába kell nyúlni. Az én gépemet annó sérültem vettem és pofoztam fel, hát mit ne mondjak... Egy kopoltyú az oldalára 20on pár ezer, egy gyújtáskapocsló 50 fölött, egy csavar hátra ami fogja a hátsó idomot 3 ezer, az az 5 centis. S a bontókba meg alig lehet találni ilyen gépeket...
Szal kemény dolog, viszont motorikusan akármi mehet bele, csak a méretet kell tudni.