Szép a géped!
Tudnál nekem segiteni ?Neten holtalálok nsr alaktrészeket ujjan pl: dugo stb
Amugy néztem boglári vagy nemrég voltama full gasban kicsit körülnéztem a használtmotorok közt.
Sikerült megoldanom a power problémát : nemnyitott a power (nemüködött a power motor)
Megoldás: követtem a powermotor áramforrását a hüttö kiegyenlitötartályánál van egy kis fekete doboz kinyitottam és láttam csodát a powermotor zsinorjai le voltak kötve!
Visszadugtam öket a helyére és azota király a gép nyit a power!
Jah és lenne egy kérdésem is: Lehet olyan csinálni h lekötöm a kiegyenlítő tartályt a hűtőrendszerről, és a "hűtősapka" végét (ahol menne a víz a kiegyenlítőbe) lezárom?
hy! Én egyetértek Ðome€el! Annak idején amikor a régebbi NSR-ek ára még 250 körül kezdődött, szerencsére sikerült kifognom egy rendszámosat 200-ért és mivel még nem volt jogsim, az M kategoriát pénzkidobásnak tartottam (autójogsi miatt) így rögtön A1-re mentem... és így a rendőrökkel még nem volt gondom (ez miatt)
Értem én, de ha már össze tud szedni egy ilyen motort, akkor gyűjtsön már a jogsijára is, úgy illene! Szerintem...
Persze most lehet szidni meg minden, de nekem ez a véleményem.
(Mellesleg, én itt ebbe a topicba már akkor írkáltam mikor ti még motort sem láttatok, tehát őshonos vagyok, mondjuk már senki sincs fent akik akkor voltak)
itt nemcsak az életkor a lényeg és az akadály,hanem a pénz is sokmindenkinél közre játszik.egy a1es jogsi 50-60e egy rendszámos motor is jóval drágább az 50esként használttól.nem kötekedni akarok de sokmindenkinél ez a lényeges tényező szerintem
az tény hogy legálisan mindenki nyugodtabb.
nekem a TZRen 50es vagyis 49ccm...megmutattam a rendőrnek a feliratot a hengerbe (49) ... "szerintem ez nem 50es"...hát bazdmeg...szóval vannak ilyen rendőrök is ráadásul motoros rendőr volt
Jó ebből láccik, hogy te sem értessz hozzá. Ilyen verzió nem létezik mert itt a legálisságon volt a hangsúly. Gondolj má bele 21KW-ból 4KW
Arról volt szó hogy tök mindegy ki milyen folytást tesz bele az senkit sem érdekel a gyárilag bejegyzett motoradatok alapján ez egy 21 KW-os 124 ccm-es motorkerékpár, nem segédmotor, nem kertitraktor, nem fűnyíró, na 10 000 felett már motorfűrész ugyan de akkor sem az.
Vitázhatunk még rajta de legális motor nem lesz belőle rendszám nélkül soha max pályaengedélyes gép, tréleres szállítással.
Ha érdekel valakit egy 93-as nsr125, akkor írjon! A motor idomnélküli, néhány kisebb sérüléssel.
Még egy hónap műszaki van rajta. Új gumik, új teleszkópszárszimeringek,bukógomba. A motorja tökéletes állapotban van.
de figy a 125ből is lehet segédmotort csinálni,nem 50est de segédmotort.
a segédmotor azt jelenti hogy 4kW
szükitőkkel meglehet ezt oldani 125be is
az okmányhamisítást meg arra terhelik rá aki behozta a mocit magyarországra vagy nem helyezte 1.ként forgalomba
csövi skacok! tudjátok mint már beírtma ide régebben, balesetem volt. na most minden oké már a motorral, de sehol sem találunk plexit hozzá. eredeti gáyri lenne, de az vagy 30 rugó. de az nem jön ki a léből. tud valaki vmi hogy hol tudnék olcsóbban szerezni hozzá plexit?
Így van... Én sem vagyok büszke, h jogsi nélkül járok és nem is ajánlom senkinek, mert nem véletlenül találták ki. Már gyártódik a jogsim, mire a vas kikerül a szervízből addigra meg is lesz... Igaz Füge?
Üdv!
Erről van szó! Amig nincs vkinek jogosítványa nem kell nagymotorral járni. 17 éves kortól le lehet tenni az A1-et Van itt egyáltalán ennél fiatalabb tag? Én fél évig pakolgattam félre az ösztöndíjamból meg a fizumból a 90 000 FT-os A(21)-re mintha a fogamat huzták volna de muszály volt, mert ez a szabály majd ezután jöhet a motor, najó itt az NSR- de azért az a nagymotortól messze van, de amig meg nincs a lóvé kielégíti motorozási igényeimet.
Tudnál nekem segiteni ?Neten holtalálok nsr alaktrészeket ujjan pl: dugo stb
Amugy néztem boglári vagy nemrég voltama full gasban kicsit körülnéztem a használtmotorok közt.