Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello mndnki!
honda nsr f hez kellene nekem henger. 93-as
ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
Mindkét dologhoz bátorság kell az tuti!
Arról nem is beszélve, hogy milyen nehéz eladni egy rendszám nélküli 125-öst...
Ezekkel a motorokkal az a baj, hogy aki egy kicsit is ért hozzá, az 20 méterről is megmondja, hogy nem 50-es... Az meg látszik, hogy nincs rajta rendszám. Tehát távolról meg lehet mondani, h szabályos-e a motor, vagy nem. Nekem sincs még meg a jogsim, de inkább azt az utat választottam, h legyen a motor szabályos (rendszám, papírok, biztosítás, műszaki). Az nem látszik messziről, h papíron vezetheted-e. Tudom ez sem szép, praktikus és erkölcsös dolog, de legalább a motorért nem baszogathatnak. A jogsit meg vagy sikerül kidumálnom vagy nem...
Viszont, ha egy 125/50-essel elkapnak, akkor se jogsi, se szabályos motor, rosszabb esetben a helyszínen megerőszakolnak, majd belelőnek az árokba...
Üdv!
P.Z.
Én is csak azt mondom amit tapasztaltam rengetegen használják ezeket 50-esként !
Ök tudják , de tuti kockázatos!Rendörje válogatja!Hallottam olyat is hogy valakik a hengeren is átütötték na ez esetleg a rendörnél bevállna de nem hinném hogy a rendör lefogja bontani a burkolatot a mocirol ha meg odakerül a sor akko mindenhogy bukta van ahogy te is mondtad!
Erre mifelénk hozzám se szagolnak hálistennek pedig nem vagyok velük jóba!Szerintem ha látja hogy nem vigéckedtek a motorral nem fognak baszogatni persze ez rendő függő! 3 éve van meg a motor és nem állítottak meg persze tettem is rólla mert amikor meg akartak állítani mindig leléptem valameddig lehet is ezt játszani de sokáig nem! Ja és ne kövessétek ezt a példát!Na mindenkinek balesetmentes és rendőrmentes gurulást!
Mit akarsz bizonyítani? Azt tudod bizonyítani hogy van egy 125-ös motorod és kész, nincs mit rajta bizonyítani. Még a hengerre is rá van irva, hogy 124 ccm, nem beszélve arról hogy ha beledugja a kompressziómérőt az is mindent elárul, mit akarsz még ezen bizonyítani?
Hát ez szopás!
Én tok olyan embert aki igy használja és soha nem állitották meg vele!
Ráadásul városban!
De szerencséje volt!
Bár sztem ügyesen meg lehet mindent oldani, lényeg hogy tudd bizonyitani!
engem kurvára nem zavar csak van itt 1 motoros rendőr aki ismeri az nsr-eket és mindenkit megbüntet aki nem teccik neki és megvágott 40 rugóval meg 3 hónap eltiltás......picit ideges lettem.....ok ok jogos én tudom de had ne mondjak vélemény a magyar rendőrségről...és mindíg a kicsit kapják el.... vajon mér nem rendszámost vettem....na mind1 nem kezdek itt csúnyán beszélni...ja és ismerős ráadásul a rnedőr, 1 utcában lakok vele
Ilyen verzióra csak kategórián beül van lehetőség, tehát pl a VFR 400-ast már nem vezetheted A(k)-val ezért elvileg ahhoz hogy vezethetsd vissza kellne folyatni a megengedett szintre.
De az hogy nagymotort kismotor korlátozással oylan nem létezik. Ha megvannak a papirjai 50 000 ft-ból le lehet papirozni, gondolom nem akarsz ennyit rákölteni, add el a francba ha zavar hogy nem legális.
125-ös gépet soha nem fogsz tudni legálisan 50-esként használni,szabadulni kell tőlük,vagy rendszámozni.
Ciao!azt szeretném kérdezni -ha valaki tud rá válaszolni- hogy ha lefolytom a motorom és szerzek valami papírt (mondjuk kpm)hogy 50ccm-es a teljesítményére akkor lehet 50-esként legálisan vezetni?(persze utána nem maradna bene a folytás)
Kedves barátom
majd ha nem melózok egy hétvégén kerítünk rá sort és akkor megnézzük hogy 173-e az a 173-om !
Kedves Hangya!

A powerszelephez qrvára nemvolt hozzányúlva... Igen sokat olvasok, és? Nem a beállításra adtam tanácsot, hanem arra, hogy tudja használni addig amíg nem jó... A közút pedig nem versenypálya, de ezt te gondolom még nem hallottad...
Am. az a 173 óra szerinti?
Kedves barátom!
Fegyvernek itt van egy köpésre, és lehet el is ugrunk hozzád!
Légyszi add meg a számod és megnézzük oks?
fepi3! Te lehet sokat olvasol meg minden de azért az tény szerelni nem tudtok!
A power szelephez eleve nem volt hozzányúlva, de mindegy... Mito II Evo pedig nem létezik, csak Mito EVO II... A fényezése pedig nem airbrash, hanem airbrush...
jaa meg tegyük fel meddig lessz 173-om a vége a mocinak? mert eccer minden megadja magát!
ja azt azért kétlem hogy annyira jól menne az az nsr! lehet szolnokon veri az összeset de fegyvernekre ha betévednél lehet vesztesen térnél haza....................
hy valaki nem tudna honda ns125f-re hengert?!
Na ez szép 173 km az nem rossz!Én nem bántanám a powert de nem megy igyhát kénytelen vagyok!
Szia Kedves Fepi3!

Én vagyok az aki megvette ez előző Honda NSR 180-as motorodat.
Hengerfejes létt a napokba, de semmi probléma mert megoldottuk kb.:300 forintból, csak annyit szeretnék hozzá fűzni hogy a power szelep beállítását ne te mond meg hogy, hogy kell belőni (másoknak), mert még nektek sincs fogalmatok a motor szerelésről.
Ti teljesen lebutitottátok a motornak a power szelepjét.
A mostani beállításokkal a motor power nyitáskor magától jön egykerékre, és szolnokon nincs most jelenleg ellenfele, eggyütt megy a MITO II. EVO-val!
Most jelenleg a motor végsebessége 173km/h, és még most veszünk hozzá kipufogot és karbit.
Valamennyire ki tudtam nyitni manuálisan de mindjárt menek azt megvizsgálom a helyzetet!
Tehát mivel hogy kitudtam kicsit nyitni kézzel valoszinü nem beragadásrol van szo!?
Megnézem!
Elvileg teljesen ki tudod nyitni kézzel... Ha nem működik a motor, akkor gyújtásráadáskor nem húzza vissza... Ha nem bírod kinyitni, akk a nyelv van berakódva... Ha nem műxik a powermotor akkor hagydd kinyitva, akkor alacsonyan nem fog menni, de felette OK lesz...