Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!Szoval a helyzet az hogy nem müxik a power motor!Most értem csak haza nekiállok megnézem hogy mi lehet az oka!
De nem tom mit kéne tennem talán nem kap áramot!
Lehet beszart a power motor?Manuálisan rátudtam hajtani egy kicsit de hát ugy nem az igazi!
ja igen ez egy régebbi típusu ("93 előtti)nsr kézikönyvböl van de sztem az ujakon is ugyan az van de javítsanak ki a többiek ha tévedek
itt a power beállítása meg amiket meg kéne nézned, amugy működik fent a tank alatt a power motorja ?
két bowden fut párhuzamosan egy kis hengre körül és az forog illetve mozgatja a bowdenket ezáltal a power nyelveket is mozgatja leegyszerűsítve. ha az nem megy akkor azt kéne megnézned.
ha valamit nem értesz (a leírás angol nyelvű) akkor szolj és nagyábol leirom mit akar csak már fáradt vok hozzá
Jah ja visszaolvasgattam de már nem birtam cérnával!
Megköszönném ha feldobnád ide még 1 x!
Amugy kössz!
Kicsit probálgattam a gépet az uj fejlemény : most van hogy elpörög 9-10 e ig de nem mindig ? viszont nem lehet érezni szelepnyitást tehát külömbséget de tuti hogy nincs alapon sem nyitva !
De mindha nem kapna rendesen anyagot vagy nemtom mert ha elforogja a kb 9 e -ret akkor megtorpan!
grat a mocihoz szép kis gép
powerrel kapcsolatban már volt egy párszor szó ha vissza olvasol megtalálod (kicsit sokat kellesz visza lapoznod) de ha nem találod akkor irj megint és felrakom ami van.
Sziasztok!Lenne egy kis kérdésem megvan az NSR-m viszont nem nyit a power!
Megnéztem de nemtok teljesen eligazodni!Tehát a power nyitás teljesen hiányzik!
Valami tanács segitség?
A szakértők szerinti pontos meghatározás, hogy amiben kényelmesen érzed magad annál egy számmal kisebbet kell venni, mert agy idő után minden sisak fél számot tágul
ezért kell egy számmal kisebbet venni annál amelyikben jól érzed magad.
Mennyire illeszkedik? Hát,ha M-es a fejed és XL-est veszel akkor szarul! Jártam már így régebben,ezért én most S-est vettem,olyat kell venni,ami még éppen nem zavaróan feszül,mert,ha elesel össze-vissza fog forogni a fejeden.
Szellőzésről még nem tudok mit mondani,mert felhajtott plexivel mentem amíg rajtam volt(össz 30 perc).
Ja egyébként én is Superbike-ban olvastam és nagyon beleszerettem...
Hát most kicsit elbizonytalanítottál , de ha jól értem akkor eddig megvagy vele elégedve nem?Nemtom én úgy vagyok vele hogyha már egyszer megveszem azt a bukót akkor veszek hozzá egy sötétített plekót is.Ja meg még annyit szeretnék kérdezni h mennyire jó a szellőzése (a 6 szelllőző remélem azért hat valamit) , meg hogy mennyire illeszkedik a fejedre. Nekem ez a mostani szutyok úgy libeg már 120 körül , főleg ha bedőlve nézem a kanyar ívét , mind állat . Az egyetlen jó ebben a bukóban h jól jön be a lavegő , de persze az sem a szellőzőkön keresztül hanem mindehol máshol .
Na azért köszi h válszoltál Szia!
Csá,úgy voltam,h vmi márkás faszát veszek,de aztán ahogy körbenéztem nagyon drágának találtam a saját pénztárcámhoz őket,aztán ezt egy Superbike-ban láttam,agyondícsérték,meg jó ár-érték arány,stb.
Sokat nem használtam még,de nekem naon bejön: ahogy kinéz,az,hogy 27 rugó,hogy csak 3fél hozzá egy plexi,mosható bélés,ACU Gold versenypályaminősítés,meg az eu szabványnak megfelel,sok szellőző.
Ha még egyszer vennék akkor vagy ezt venném,vagy most 23 a Pinknél a Lazer Vertigo Samurai sisak! Remélem segítettem!
Hell!
A sebesség téámához csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy az én Nsr-em 120-130-at megy. Egyszer már járt 140 nél is a mutató bár egy kicsit meg volt döntve az út. Minden fojtás bent van, viszont így tuti hogy nincs széthajtva, és több mint 200 kilométert elmegy egy tank naftával. 200-nál szoktam tankolni, az körül csavarom át tartalékra, vagyis akkor még van benne 3 liter. Szerintem elég ez a teljesítmény. Fokozni lehetne, de minek? Ez egy 125-ös. Aki 180-at akar menni az vegyen nagyobb gépet. Így is megy, nem is rosszul, nem forogja szét az agyát, kevesebbet eszik és az élettartama is jócskán nagyobb. Tehát marad így.
Üdv!
Most vissza nézem és Randy-nke van ilyene.
Lécci írd meg milyen !
Szijjasztok
nemrég olvastam hogy valamelyikőtöknek van Box Sityakja . Szal én pont bkó vásárlása előtt eállok és ez a bukó ennyi pénzért nagyon jónak tűnik (link )
szal lécccccccccci akinek van az írja le hogy milyen meg hogy megérte e !
pls pls pls pls pls !
Előre is köszi!
thx
nah ittok
szép a géped tuning jól néz ki tetszik
mike szép az nsr
Na körbenéztem, de alu-hegesztőt csak Orosházán találtam eddig...esetleg valaki BP-en nem tud?
Jaja mosmár vágom. Csak az a konzol kell...
Egyébként azt a féknek a fekete csövét én se tom hogy hívják, tudom melyiket mondod , csak a nevét nem vágom
Aluhegesztőnek nem gond! Fölhegeszti tiszta alumíniummal, és visszareszelheted!
Simo de nekem maga az a 3szög alakú ( ha jól emléxek...) konzol kell, amit a vázra teszel fel, és amire rálehet csavarozni a hátsó féknek azt aaaaa...háát nem is tudom milyét, azt a fekete rúd alakú akármit ( bocsi de téleg nem vágom hogy mi az...) , és egyben magát a lábtartó-vasat is arra lehet rárakni! De majd keresek a neten képet, hátha akkor jobban tudtok segíteni!
yeah cagivajoy-al egyezik a nevünk csak az övé egy s-el több Kisssssssssssss
Hy Mike!
Nézdd meg a lábtartót nagyvason ,
5000 körül van egy zsír új gyári már néztem én is magamnak...
csa mindenkienk!
elado a motorom 1996 os cagiva prima 50 r 33107km er van a kilóméter órában és még 1x sem kelett a motorhoz nyúlni komolyabban! 105km/h végsebesség(áttétellen változtatható!)uj lánckerekek és lánc,uj fékpofák elöl-hátul,elöl fém fékcső,friss versenyfékolaj,a váltóolaj 1hónapja volt cserélve,90%hátsó és 100%os első gumi,uj teleszkópszimering és telóolaj, 2 hibája van a festés kopott csak a narancssárgarész! és az önindító ha a motor bemelegszik nem mindig indul be elsőre! persze ha ezek a hibák nem lennének akkor minimum 200ezer ft ért hírdetném de így csak 160ezer ft! (alkudni kicsit lehet!)crossmotorra csere érdekel 125ccm től!