Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi szépen!
Jah,most nézem,h ez nekem szólt Nem,ennek BOX a neve,a Quasimoto és a budaörsi úti Full Gas forgalmazza,Oxford termék(ők forgalmazzák Angliában a HJC-t),azért vettem,mert kurva jókat írtak róla,kapott vmi ACU Gold versenypályaminősítést is,a www.quasimoto.hu oldalon megnézheted.
Hello.Valaki tud nekem olyan ügyben segítteni hogy valami nagyon szar motort tud tök mind1 h mi az csak honda 50cm3 es legyen és csak a motor kéne belőlle..de megveszem az egész motort is ha olcsó!köszi előre is
Ja és a fórum-ban kérdezz rá. Kérdezd +a főoldalon is van még 1-2 embernek itt nsr250ese. Így hirtelen mástippem nincs.
Hello.itt talán tudnak segiteni, itt nsr250el versenyeznek néhányan +szerelők is +minden. Sok szerencsét a kereséshez.
érdekelne powerszelep elektronika 250-es NRS-re, aki tud eladót az írjon!köszi!
akko még nem volt eu-s szabvány meg hasonlók...valószínű
Az igz hogy a körlámpás nsr-ek jobban mennek mint a macskalámpások?
van itt valaki esetleg pályázik az nsrjével?vagy sokat jár szerpentinen?
Hali MIKE !Neked mennyit megya géped?
Randy!
Takachi TK-100 as bukód van?
Jól látom ott az adatlapodon a háttérben?
Milyen kpm-es papír? Az a gond,hogy ráteszik egy padra és végigváltanak 6-ba aztán ott mutatja a 150-et és szevasz...Sőt, motorkód alapján is azonosítható a típus,szóval ez csak a rendőr vagy a kpm-es jóindulatán múlik semmi máson. Tisztában van itt ezzel mindenki,ezért is ilyen olcsó az 50-es papíros gép. Amitől a legjobban lehet tartani az a baleset: ha rohadt nagy anyagi kárt sikerül okozni és kiderül,h nem is erre van biztosítás,akkor aztán fizethetsz. Gondolj bele pl egy A8-asnál,vagy inkább ne is... De kívánom,h ne legyen vele soha gondotok!
legalább jó arc volt...
nem volt semmi gyorshajtás meg más se....egyből kiszúrta hogy a gép nem 50-es és rendszám meg nincs ugye...ennyi...a fojtás már nekem is eszembe jutott....persze csak ideiglenesen... majd meglátjuk...
a képek lemaradtak csak tudnám miért
szoval itt a powerszelep beállitása ha ez nem segitene nézd meg fent miután levetted a tankot hogy ott is jol be van e állitva a kis "motor" amin a power kábele fut van rajta egy kis nyil és egy jelölés amihez be kell állitani
MadDog én azt javasolom hogy ne add el a gépet hanem inkább csinálj a mociba kivehető folytást a kipufogóhoz! vagy kpm-es papirt szerezz hozzá! és emg van oldva az egész! és hogy kapott el a motoros rendőr gyors hajtás vagy mi?
Na van még 2 képem a mociról , ezeket csináltam hirtelenjében, mert mondom, már egyből elakartam hozni: Jaa igen azt kihagytam még, hogy az indexek is cserére szorulnak, de ugye abból nem muszály a gyári?!?!?!
Háát igen estek vele, azért olyan amilyen! (amúgy az űlés azért áll úgy ahogy, mert nemvolt rögzítve nemtommért, és én benéztem alá, aztán nem tettem vissza rendesen )! Amúgy mondták, hogy pl. csinálhatom azt is, hogy veszek előre egy streetfighter fejidomot (mondjuk aztse tudom mennyi pénz lenne) és a többi idomot meg leveszem róla mint pl ennél az RS-nél amit beszúrtam! Amúgy mondom a hangja nagyon szép, és én már akkor elakartam hozni a gépet, nagyon megtetszett még így ilyen állapotában is ...csakháát nemtudom mégse! Jaa 130-ért ellehetne hozni, és az a jó, hogy 3 percre van tőlünk a motor, és így még az se lenne gond, hogy a hátsó fékkonzolt (vagy minek nevezzem...) javítani kell, mert 200 métert kibírok 1 fékkel is!
rendőrnek az a dolga, hogy a szabálysértést észrevegye és nem tehet róla hogy magyarországon a tulzott bürokrácia miatt rendszám kell a 125-ös motorra, uh akármilyen szemszögből nézzük elég nagy szabálysértés az hogy nincs levizsgáztatva. . . örülj neki, hogy nem adott egy kpm beutalót egy szép kövér csekkel. Abszolút korrektek voltak, ha csak ennyit tetteké s elhiheted hogy ha sima autós rendőr akart volna veled gecizni, már mehetnél a póstára.
én 150 000-nél tuti nem adnék többet érte, futóművet illene átnézni, egyenesfutás, 120-nál szar úton dobál-e, komplett idomszett sztem veri a 300 000-et ha csak ugy besétálsz a boltba, de a bontóban is lenne sztem 70 80 000. ha megvannak esetleg műanyagheggesztéssel lehet bűvölni de persze akkor le is kéne festetni. . . uh sztem sok pénzt ne adj érte, kell arra még költeni, kormánycsapágy tuti kapott egy pofont az sem két forint ha elkezd majd szorulni, lehet villák is kaptak.
Szia Mike!
Hát hallod szerintem ne ezt a motort vedd meg . Ahogy így elnézem az előző gazdája nem nagyon vigyázott rá: tiszta csúszásnyom az oldala ,az ülés is hogy áll rajta?, meg tiszta sérülés az egész. Lehet ennél jobbakat is atlálni. De végül is te pénzed meg minden ,csak tanács...
A burkolatról annyit hogy anak idején mikor mi kerestünk akkor olyan 100ezer volt az egész szett, de az úgy hogy kéri a színkódot és egyből lefújják meg le is matricázzák neked. Csak arra nem emlékszem hogy mi volt a tel.számuk
Hát figy ha ennyivel megúsztad akkor oké, azzal h felírnak nincs semmi, engem már kétszer felírtak azóta sincs semmi...
szerintem ezt az "add el "dolgot csak tanácsnak mondta , szal szerintem ne parázz rajta...
hát elmentem pénzt felvenni a városba aztán 2 motoros rendőr elkísért 1 mol kúthoz aztán felírtak meg mondta hogy ez így nem lesz jó....azt mondta hogy nem fog baszogatni a nyáron, ha lát de adjam el minél hamarabb...... de én nem akarom eladni basszus........ rohadt köcsögök...engem baszogatnak a bűnözőket meg nem tudják megfogni meg ők is ott csalnak ahol tudnak....utálom ezeket a .........
Hali!

Annyi lenne a kérdésem, hogy mennyibe kerülne (és hol lehet venni...) 1 full idom szett egy kb 1996 -os évjáratú NSR 125F-re? És lehet idomokat egyenként venni, mert feltételezem nem 2 ezer forint lesz...
Mert most van itt tőlünk nem messze egy ilyen moci, motorikusan minden jó, csak hát törött, jaa meg a hátsó fék konzol tartót kellene valahogy vissza-szerkeszteni, ennyi lenne a baja, itt egy kép róla, jaa amúgy 125/50-es lenne! THX előre is!