Bocsi de most tudtam meg a zloitól, hogy cbr 125-öd volt vagy van éppen akkor meg ne nagyon gondolkozz ilyesmiben ha még egyben szeretnél maradni
Még egy 125 2t is hanyatt fog baszni olyat ránt a cbr után.
De ha nagyon menni akarsz akkor egy 250 2t de azon se fox tudni menni rendesen.
Szia szeritem az 500-asról tegyél le mert az nagyon ritka sajna
Viszont egy 400-ast azt tudsz venni akármikor de ha nagyon 500 2t-t akarsz akkor egy rg500-al jobban jársz arra jobbak a kilátások.
Én az enyémben bennehagytam,de,ha nem idegesít az az iszonyat mennyiségű műanyagbontás meg tankleszedés,akkor egy próbát megér,baja nem lesz,de sztem rosszabb lesz áramlástanilag a dolog. Power-szelep is egy fojtás,de annak köszönheted alul a nyomatékot. Ha ezt kiszeded,akkor legjobb esetben alul gyengébb lesz felül meg talán erősebb. De csak talán és az is olyan minimális,h felesleges
Igen, mi is hasonló gondolkodásmenet miatt hagytuk benne, mert a keresztmetszete nem nagyobb mint a karbiból beletorkolló csőé. Akkor szerinted meg kell az oda
További véleményeket várok
A szívási mennyiséget a motor fordulatszáma,hengerűrtartalma,stb és a karbi határozza meg,viszont itt a szívócsonknál ha ezt kiszeded akkor nagyobb keresztmetszeten fog ugyanannyi keverék áramolni ergo lassabb lesz az áramlás és szvsz a blokk öblítése is,ez Honda, kivan itt találva minden. Meg kör alakból (karbi) megy át téglalapba,ha belegondolsz a sarokpontokban tök más lesz az áramlás.
Szétszedtük az Nsr-emet és nemtudtuk igazán eldönteni hogy ez most fojtás vagy nem(1képen található fekete műanyag), szerintetek? Végül arra jututtunk hogy nem és visszaratuk. De itt sincs benne, viszont ebben a membrán sincs, +újabb.
Mondok mást: RS fórumban olvastam most,hogy minden mérős kocsiban van egy kiskönyv,lenézi a vázszámot vagy motorszámot és még azt is megmondja,h hányadik havi a moci,nemhogy hány köbcentis
fnking a célnak megfelelőt keresek csak még gondolkodnom kell rajta de ami ott van a hasznaltmotoron email cím az él ugye?mert majd arra írok!jah igen még azt szeretném megkérdezni h hova valósi vagy?
egyébként hiába rakják fel padra ha van benne olyan folytás hogy még üresben sem pörögki a gépezet akkor ott a helyszinen át cseszted a fejüket!a másik dolog hogy nem kell mindíg benne lenni a folytásnak! ha érdekel valakit ilyen folytás az szoljon nyugodtan és megbeszéljük a dolgokat!
én honda ns125f-hez keresek komplett blokkot vagy alkatrsézeket főtengely hajtókarral meg henger dugó ezekből jöhet zsír ujj is csak elfogadhato áron legyen!
Hali! Nekem van egy eladó 50-es Nsr-em(Honda NSR 50 F). A blokkja tökéletes, most lett felújítva, azóta kb 5-600 km-t mehetett. Nagyon erős blokk. Amúgy maga a motor nincs vmi jó állapotban. Elvan szakadva a gázbowden, a kuplung is Riga kuplung(de az sem vmi jó:P). Én 60 e-ért árulom! http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/144403
Bocsi Zoli egy kicsit férre informált akkor az 1-es válaszom a meg felelő
Még egy 125 2t is hanyatt fog baszni olyat ránt a cbr után.
De ha nagyon menni akarsz akkor egy 250 2t de azon se fox tudni menni rendesen.
Viszont egy 400-ast azt tudsz venni akármikor de ha nagyon 500 2t-t akarsz akkor egy rg500-al jobban jársz arra jobbak a kilátások.
Nem tud valaki nsr500-ast igen 500-ast?
Vagy hol tudnám megnézni?
Mert vennék egyett....
További véleményeket várok
Bocs h. 2x küldtem el, véletlen volt(szarakodik a netem)
Állat lenne ha fojtás lenne mert akkor még csatlakozna pár ló+ 1-2Nm
köszi!