Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szépen meglett csinálva a kipufogó Nem gyenge
tegyél le róla, elöbb vegyél egy 125ös nsr et, aztán 250, és utánna jöhet az 500as...
akkor mind1
Bocsi Zoli egy kicsit férre informált akkor az 1-es válaszom a meg felelő
akkor sorry nem szoltam semmit!vegyél inkább 1000res cibit
cbr125 volt aztán vett cbr600f-t szóval kicsit le vagytok maradva még
Bocsi de most tudtam meg a zloitól, hogy cbr 125-öd volt vagy van éppen akkor meg ne nagyon gondolkozz ilyesmiben ha még egyben szeretnél maradni
Még egy 125 2t is hanyatt fog baszni olyat ránt a cbr után.
De ha nagyon menni akarsz akkor egy 250 2t de azon se fox tudni menni rendesen.
Szia szeritem az 500-asról tegyél le mert az nagyon ritka sajna
Viszont egy 400-ast azt tudsz venni akármikor de ha nagyon 500 2t-t akarsz akkor egy rg500-al jobban jársz arra jobbak a kilátások.
a cbr után? . . .
Sziasztok!

Nem tud valaki nsr500-ast igen 500-ast?
Vagy hol tudnám megnézni?
Mert vennék egyett....
Igen az az e-mail cím él, Tiszaugi vagyok, Bács- Kiskun megye.
Én az enyémben bennehagytam,de,ha nem idegesít az az iszonyat mennyiségű műanyagbontás meg tankleszedés,akkor egy próbát megér,baja nem lesz,de sztem rosszabb lesz áramlástanilag a dolog. Power-szelep is egy fojtás,de annak köszönheted alul a nyomatékot. Ha ezt kiszeded,akkor legjobb esetben alul gyengébb lesz felül meg talán erősebb. De csak talán és az is olyan minimális,h felesleges
Igen, mi is hasonló gondolkodásmenet miatt hagytuk benne, mert a keresztmetszete nem nagyobb mint a karbiból beletorkolló csőé. Akkor szerinted meg kell az oda
További véleményeket várok
A szívási mennyiséget a motor fordulatszáma,hengerűrtartalma,stb és a karbi határozza meg,viszont itt a szívócsonknál ha ezt kiszeded akkor nagyobb keresztmetszeten fog ugyanannyi keverék áramolni ergo lassabb lesz az áramlás és szvsz a blokk öblítése is,ez Honda, kivan itt találva minden. Meg kör alakból (karbi) megy át téglalapba,ha belegondolsz a sarokpontokban tök más lesz az áramlás.
az hát folytás, vedd ki gyorsan csak az elején óvatosan powerezd le, ne nyélgázon, azt egy kis idő után már mehet neki
Köszi. Mások?
Bocs h. 2x küldtem el, véletlen volt(szarakodik a netem)
Állat lenne ha fojtás lenne mert akkor még csatlakozna pár ló+ 1-2Nm
Hát enyémbe nincs ilyen
Szétszedtük az Nsr-emet és nemtudtuk igazán eldönteni hogy ez most fojtás vagy nem(1képen található fekete műanyag), szerintetek? Végül arra jututtunk hogy nem és visszaratuk. De itt sincs benne, viszont ebben a membrán sincs, +újabb.
nem baszogatásképp, de ha annyira értesz a fojtásokhoz, akkor legalább le tudd írni a szót...
köszi!
egyébként szolnok megyében lakok
ezt is tudom de az meg nem sok rendőrnek van!
Mondok mást: RS fórumban olvastam most,hogy minden mérős kocsiban van egy kiskönyv,lenézi a vázszámot vagy motorszámot és még azt is megmondja,h hányadik havi a moci,nemhogy hány köbcentis
fnking a célnak megfelelőt keresek csak még gondolkodnom kell rajta de ami ott van a hasznaltmotoron email cím az él ugye?mert majd arra írok!jah igen még azt szeretném megkérdezni h hova valósi vagy?
egyébként hiába rakják fel padra ha van benne olyan folytás hogy még üresben sem pörögki a gépezet akkor ott a helyszinen át cseszted a fejüket!a másik dolog hogy nem kell mindíg benne lenni a folytásnak! ha érdekel valakit ilyen folytás az szoljon nyugodtan és megbeszéljük a dolgokat!
én honda ns125f-hez keresek komplett blokkot vagy alkatrsézeket főtengely hajtókarral meg henger dugó ezekből jöhet zsír ujj is csak elfogadhato áron legyen!
Hali! Nekem van egy eladó 50-es Nsr-em(Honda NSR 50 F). A blokkja tökéletes, most lett felújítva, azóta kb 5-600 km-t mehetett. Nagyon erős blokk. Amúgy maga a motor nincs vmi jó állapotban. Elvan szakadva a gázbowden, a kuplung is Riga kuplung(de az sem vmi jó:P). Én 60 e-ért árulom! http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/144403