20-25? egy lábtartóért? az nemsemmi! na mind1 nemtudom, mert sokan le is akarnak beszélni hogy 125/50-be ne menjek bele, vannak akik meg azt mondják hogy nem lehet gond stb...! Úgyhogy még alszok rá 1-et! A hegesztéssel meg az a gáz, hogy 1 kis darabka leörött róla!
Ha megvannaka darabjail akkor aluhegesztő meghegeszti a régit is! Visszareszeled, lepolírozod, és szebb lesz, mint volt! Vagy bontóba veszel egy másikat!
Üdv! Megtudnátok mondani hogy egy macsek-lámpás NSR-re mennyibe kerülhet egy job oldali lábtartó konzol? Mert ha nem vészes akkor ma veszek egy NSR-t! Na hali és köszi a választ előre is!
Egy kérésel szeretnék hozzátok fordulni! Van egy Honda Nsr 125 R tipusú motorom csak az oldalán már elég rosz a matrica ezért le szeretném cserélni egy másikra. Csak nem találom sehol sem meg kivágva azt a képet ami nekem kellene. A képen pirossal bekarikáztam ami nekem kellene véletlen nem ismertek olyan oldalt ahol ezt megtalálnám?
Jaja,nekem 10 éves korában ment 150-et (egyszer próbáltam),de én lepkesúlyú (65 kg) vagyok. Szerettem azt a motort,csak a futóműve életveszély volt,meg,ha már eladtam akkor utána mást veszek,így a mito. Kíváncsi vagyok mi lesz a véleményem 1 év után
Magyar nyelvű szerviz nem létezett soha NSR-hez mivel nem magyar, még a magyarországon vásárolt nsr-ekhez is csak egy rövid utmutató járt amit a szabályok előirnak, magyar nyelvű akkor létezne ha vki lefordítaná szivességből, ha ezt vki már megtette akkor létezik.
én be is vallom, hogy az enyém nagyon nem megy 140 fölé, najó én vagyok kb 95 kg uh egy 70 kg-os alatt lehet menne 150-et de ott már üveg hagnja lenne kb, pedig uj henger van rajta, de mégis csak 14 éves motor. Uj ez már nem lesz soha. Ennyit tud azt kész, nem is megyek vele 110-nél többet ilyen utakon amiylenek magyarországon vannak. . .
Az megin olyanok akik faszt sem értenek a motorjukhoz csak baromságokat irkálnak az adatlapra, az nsr-ek 27,xxx, nevezzük 28 le-söknek, egy sportkipufogó dobhatr még a teljesítményen, de nehogy má nekem odairjon plusz 6 le-t a kipufogó miatt. uh részletkérdés mi vana forgalmiban ki mit ir oda, 30 le feletti nsr- lényeges változtatások és tuningok nélkül nem létezik.
Lényeges tuningnak számít pl a polini henger tuning 160-180 ccm de az már ugye nem 125.
Aztán egy öskori de szinte a leghatásosabb és a legveszélyesebb tuning a hengefej síkköszörülése megadott mértékben igy kisebb lesz az égéstér és nagyobb a kompresszió. Ezt ugy sziokták bejáratni hogy magasabb hengerfejtömítést tesznek nehogy behorpőadjon a dugó és csak 1000 2000 km után teszik vissza a normált.
Uh aki 34 le-t ir ne is foglalkozz vele te ugy vegyél motort hogy az 27 le-s
Összesen 3 féle folytás lehet benne nem?
Kipuff, beömlő, és elektronika.Én úgy tudtam hogy ezek egyszerre vagy vannak vagy nincsenek.
Valaki szedett már ki más fojtást?
Helló
Egy kis segítségre lenne szükségem
Ha valaki tud nsr125F-hez ( 90-es ) szervízkönyvet vagy valamilyen összeszerelési útmutatót az kérem küldje el nekem. ( kruzifix@freemail.hu )
Már sok féle címet kaptam de egyik sem volt jó. Szal ha valaki tud magyar nyelvü szervízkönyvet küldje el az e-mail címemre.
Elöre is köszönöm
A régebbi nsr-ek (asszem 94-ig) voltak picivel erősebbek. Minél fiatalabbak annál jobban le lettek fojtva, de azokat ki lehet műteni belőle. Viszont én úgy tudom, hogy a régebbiek alapból erősebbek 3-4 le-vel, ha az újjabban nincs foytás akkor is. De a lényeg az, hogy olyat találj, aminek rendben van a blokkja. Mind1 az az 1-2 le...szerintem. Persze pénztárcától függ... de az tuti, hogy egy jó állapotú nsr-ben nem fogsz csalódni, mind1 mikori...
Hello mindenkinek!Tehát ez azt jelenti nincs külömség max csak fojtásbeli lehet?
Mert néztem az nsr 125 kb 15 loeröre irják , de volt 125 r 34 le-s is!?
Valaki kivette az nsr-jéből a fojtást aztán rámondta hogy NSR125 RR. Ilyen tipus nem létezett soha. Csupán a ferde eszmék szüleménye, hogy közelítsen a 600RR meg a 900RR kifejezéshez. A fojtás mindben benne volt gyárilag, mert különben nem is lehetne vezetni a1-el nameg a bejáratás miatt is.
Hello segitséget szeretnék kérni!
Néztem ujabb nsr 125-öt (1998) édekelne hogy mi a külömbség a sima 125 és a 125r és 125rr között!
Nekem ugy tünt hogy eröbeli külömbség, ha igy van akkor érdekelne ha tudja valaki hogy mi miatt erösebbek a másikak a simátol?
CSupán csak fojtás van benn több vagy valamivel másabb a blokk?
hát gyárilag castrol GTZ való bele 10W 40 viszkozitású. Namost ennek az olajnak a lényege, hogy kétütemű kuplungadalékos. de nem is olcsó, ugyanigy vehecc bele 4 ütemübe való 10w 40 kuplungadalékos olajat. A castrolon kivül még nagyon jó a Motul, de ez is drága.
Az enyém például castrol GTX sima autóba való 10W 40 olajjal megy idétlen idők óta, ez a legolcsóbb megoldás, egy liter olyan 1500 ft és tökéletes, aki azt mondja hogy ettől csúszik a kuplungja az kamu. Az nsr abszolút nem érzékeny a váltóoljra inkább a kenőolaj legyen kiváló minőségű.
A töltőmennyiség 0,75 liter, de először csak max 3 d3eci megy majd bele, kerülni kell vele egy két kört akkor megint belemegy 3 deci, és kb egy hónapos futkozás után ha kihasználtál már sokszor midnen sebességet, akkoör megy bele a maradék 1,5 deci. De amig nem kéri ne erőltetsd. Egy hónapi figyeld a kisablakot a blokk oldalán egyenes állásba ha lejjebb megy a szin t tölts bele.
Helosztok. nemtuttok egy motorhibás vagy elektonikahibás 125 honda nsr-t? Azse baj ha szétvan törve csak a papirjai legyenek meg! 100 000 alatt ha tuttok irjatok motor16@freemail.hu (köszi)
Egy kérésel szeretnék hozzátok fordulni! Van egy Honda Nsr 125 R tipusú motorom csak az oldalán már elég rosz a matrica ezért le szeretném cserélni egy másikra. Csak nem találom sehol sem meg kivágva azt a képet ami nekem kellene. A képen pirossal bekarikáztam ami nekem kellene véletlen nem ismertek olyan oldalt ahol ezt megtalálnám?
Lényeges tuningnak számít pl a polini henger tuning 160-180 ccm de az már ugye nem 125.
Aztán egy öskori de szinte a leghatásosabb és a legveszélyesebb tuning a hengefej síkköszörülése megadott mértékben igy kisebb lesz az égéstér és nagyobb a kompresszió. Ezt ugy sziokták bejáratni hogy magasabb hengerfejtömítést tesznek nehogy behorpőadjon a dugó és csak 1000 2000 km után teszik vissza a normált.
Uh aki 34 le-t ir ne is foglalkozz vele te ugy vegyél motort hogy az 27 le-s
Jó vásárlást!
NSR 125 F
guest és t8d3jsa vagy t8j3dsa
Kipuff, beömlő, és elektronika.Én úgy tudtam hogy ezek egyszerre vagy vannak vagy nincsenek.
Valaki szedett már ki más fojtást?
Egy kis segítségre lenne szükségem
Ha valaki tud nsr125F-hez ( 90-es ) szervízkönyvet vagy valamilyen összeszerelési útmutatót az kérem küldje el nekem. ( kruzifix@freemail.hu )
Már sok féle címet kaptam de egyik sem volt jó. Szal ha valaki tud magyar nyelvü szervízkönyvet küldje el az e-mail címemre.
Elöre is köszönöm
Mert néztem az nsr 125 kb 15 loeröre irják , de volt 125 r 34 le-s is!?
Néztem ujabb nsr 125-öt (1998) édekelne hogy mi a külömbség a sima 125 és a 125r és 125rr között!
Nekem ugy tünt hogy eröbeli külömbség, ha igy van akkor érdekelne ha tudja valaki hogy mi miatt erösebbek a másikak a simátol?
CSupán csak fojtás van benn több vagy valamivel másabb a blokk?
Nagyon köszi a segítséget akkor most viharzok és veszek a babynek olajat!
Köszi,sziasztok
Az enyém például castrol GTX sima autóba való 10W 40 olajjal megy idétlen idők óta, ez a legolcsóbb megoldás, egy liter olyan 1500 ft és tökéletes, aki azt mondja hogy ettől csúszik a kuplungja az kamu. Az nsr abszolút nem érzékeny a váltóoljra inkább a kenőolaj legyen kiváló minőségű.
A töltőmennyiség 0,75 liter, de először csak max 3 d3eci megy majd bele, kerülni kell vele egy két kört akkor megint belemegy 3 deci, és kb egy hónapos futkozás után ha kihasználtál már sokszor midnen sebességet, akkoör megy bele a maradék 1,5 deci. De amig nem kéri ne erőltetsd. Egy hónapi figyeld a kisablakot a blokk oldalán egyenes állásba ha lejjebb megy a szin t tölts bele.
Jó szerelést
Valaki tud nekem abban segíteni, hogy a váltóba milyen olajat érdemes vennem?Márka, minőség?
Köszönöm!
az se baj ha szétvan törve! 10000-alatt. Csak a papirjai legyenek meg!