Van! Gyári, használt, de jó állapotú a főtengely tuti, de szerintem a csapágyai is megvannak. Egyik haver NSR -éből maradt alkatrészek. HA komolyan érdekell, írj nekem egy mailt: szakacsmarcell@yahoo.de én pedig megkérdezem tőle mit gondolt érte.
20 körül van egy dugó hozzá 3/4 a gyürük, meg ha nagyon durva a sérülés persely csere megint 20, de a nicasiloztatás is olyan 11 körül van. plusz a hengerfejtömítés egy 1500 2000 ft uh a mutatvány kb 40 000 lesz.
sztem csak annyi hogy beszart a termosztát és nem kevert rendesen hanem csak a hengerház körül keringette a vizecskét
és az meg csak forrósodott
És szépen megföztem a dugót
de msot néztem egy kis nikaszil és megy bele egy versenydugó
de azért köszi a segítséget
Basszus...
Nem letört egy darab a dugattyúmból hanem leolvadt! És beleolvadt a gyűrű
A hengert leszedtem és ugynézki hogy hagyott benne egy kis aluolvadványt... a POWER-t is egy picit megkajálta...
Mennyi egy új henger? És megéri egy használt de kevés kilométeres hengert venni? Jah egy fos dugó volt benne azért olvadt! És valószínüleg a termosztát tett keresztbe
Köszi ez összeszedett hozzászólás volt.
Még az érdekelne hogy mit álitottatok. Nekem nemtom mi a kínyja de nagyon fárasztó mindig úgy recseg mintha nagyon hideg lenne Ja meg "jó" nyomatékszegény is alul, viszont 8000töl nagyon m1(ha éppen veszi a fordulatot). Karbit cserélt az előző gazdija lehet azzal van valami
Sokszor a jó vagy rossz motor beállítás is befolyásolja a melegedés mértékét, sőt túl is melegedhet a motor. Mi amikor állítgattuk a motort érdekes volt, hogy milyen sokféleképpen lehet beállítani. Volt amikor lassabban melegedett, volt amikor hamarabb elérte az üzemi hőfokot. Én úgy tudom a középállás a jó helyzete a mutatónak nekünk ott áll már évek óta. A beállítás befolyásolja, hogy milyen nyomatékos a motor nekünk még az elérhető fordulatszámot befolyásolta.
Na hali
De ez így még hideg. És már nem is melegedik jobban pedig bazimeleg van.
Ja és nemveszi a fordulatot, helyben melegités-túráztatás után pedig megy jól, de a menetszél lehűti
Hát ez nemolyanjó és nem rikácsolok.
Sőt ki mondta azt neked hogy ez nem jó. A hőfokmérők nem lineáris a pályája. Ugyanugy mint az autóknál viszonylag gyorsan elér egy alap állapotot ez az üzemi hőfok kezdete és onnantól már csak minimálisat mozog. Majd akkor rikácsolj ha a pirosba van a mutatód.
CSAO Z3! Néztem a lapod! Az a V4-es VFR nem a Zsólt-é? mert a bukó is stimmel! Nem sürün van olyana másnak! mAjd szólunk mindenkinek a Mátráról! Minnél többen akarunk meni! Nah én húzok szerelni mert ki kell szednem a dugó! CSAO
Üdv: trakee