Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van! Gyári, használt, de jó állapotú a főtengely tuti, de szerintem a csapágyai is megvannak. Egyik haver NSR -éből maradt alkatrészek. HA komolyan érdekell, írj nekem egy mailt: szakacsmarcell@yahoo.de én pedig megkérdezem tőle mit gondolt érte.

Üdv: trakee
20 körül van egy dugó hozzá 3/4 a gyürük, meg ha nagyon durva a sérülés persely csere megint 20, de a nicasiloztatás is olyan 11 körül van. plusz a hengerfejtömítés egy 1500 2000 ft uh a mutatvány kb 40 000 lesz.
esetleg főtengely csapágyastól?
sztem csak annyi hogy beszart a termosztát és nem kevert rendesen hanem csak a hengerház körül keringette a vizecskét
és az meg csak forrósodott
És szépen megföztem a dugót
de msot néztem egy kis nikaszil és megy bele egy versenydugó
de azért köszi a segítséget
Mármint nem "a termosztát tulmelegedett" hanem "...a termosztát, tulmelegedett?"
Milyen alkatrész kellene? Mert én tudok blokkalkatrészeket NSR-hez... Főtengely, váltó, blokkfelek kuplung, sallangok....
Hogy-hogy a termosztát túlmelegedett?
Egyébként jóminőségü hüvelyezés is jó ha nemtalálsz hengert.
Az dugó amit az Rs topicban írtak
rstopicba épp most volt szó róla!valami 22+4et írt a srác
Basszus...
Nem letört egy darab a dugattyúmból hanem leolvadt! És beleolvadt a gyűrű
A hengert leszedtem és ugynézki hogy hagyott benne egy kis aluolvadványt... a POWER-t is egy picit megkajálta...
Mennyi egy új henger? És megéri egy használt de kevés kilométeres hengert venni? Jah egy fos dugó volt benne azért olvadt! És valószínüleg a termosztát tett keresztbe
Skacok nagyon úgy néz ki hogy jövő hét hétvégén megyünk a Mátrába de majd jelzünk!
Rendőrmentes gurulást mindenkinek!
A karburátoron: a benzinszint, keverék beállítás.
Biztosra veheted hogy azzal van a baj..., be kell állítani rendesen...
Köszi ez összeszedett hozzászólás volt.
Még az érdekelne hogy mit álitottatok. Nekem nemtom mi a kínyja de nagyon fárasztó mindig úgy recseg mintha nagyon hideg lenne Ja meg "jó" nyomatékszegény is alul, viszont 8000töl nagyon m1(ha éppen veszi a fordulatot). Karbit cserélt az előző gazdija lehet azzal van valami
Sokszor a jó vagy rossz motor beállítás is befolyásolja a melegedés mértékét, sőt túl is melegedhet a motor. Mi amikor állítgattuk a motort érdekes volt, hogy milyen sokféleképpen lehet beállítani. Volt amikor lassabban melegedett, volt amikor hamarabb elérte az üzemi hőfokot. Én úgy tudom a középállás a jó helyzete a mutatónak nekünk ott áll már évek óta. A beállítás befolyásolja, hogy milyen nyomatékos a motor nekünk még az elérhető fordulatszámot befolyásolta.
Na hali
engem majdnem a fél motor érdekelne!egybe mennyiért adnád!
Én örülnék ha ennyire felmenne! termosztát nélkül fele ilyen,de teljesen jó a motor!
De ez így még hideg. És már nem is melegedik jobban pedig bazimeleg van.
Ja és nemveszi a fordulatot, helyben melegités-túráztatás után pedig megy jól, de a menetszél lehűti
Hát ez nemolyanjó és nem rikácsolok.
Jó ez az állapot mit aggódsz rajta!

Sőt ki mondta azt neked hogy ez nem jó. A hőfokmérők nem lineáris a pályája. Ugyanugy mint az autóknál viszonylag gyorsan elér egy alap állapotot ez az üzemi hőfok kezdete és onnantól már csak minimálisat mozog. Majd akkor rikácsolj ha a pirosba van a mutatód.
de az övé
CSAO Z3! Néztem a lapod! Az a V4-es VFR nem a Zsólt-é? mert a bukó is stimmel! Nem sürün van olyana másnak! mAjd szólunk mindenkinek a Mátráról! Minnél többen akarunk meni! Nah én húzok szerelni mert ki kell szednem a dugó! CSAO
Hmm. Egyenlőre letakarom a hűtő egy részét, de mondja amár + valaki hogy holl kellene lenni a mutatónak(Valaki rajzolja már be). Köszi
Kössz szépen, próbálkozok, remélem lesz valahol
Sokkal? Mi lehet erre a megoldás?
nekem egy kicsit feljebb szokott lenni....