Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello all. Csak ennyire melegszik fel a hűtővizem
Ez ugye nem elég, nem ennyi az üzemi hőfok?
pl itt vann, kis szilikoncsövek http://www.pacomodell.hu/tarto...
Ilyen tételek nem igazán szoktak fent lenni honlapon, el kell menni egy párba biztos kapsz, ahol vannak nitrós kocsik meg repcsik ott biztos van cső is, mert ugye azokon ekkora az üzemanyag cső...
most nézem csak hogy a fenébe tudtok ilyen korán felkelni hajnali 6 és 8 között
hát engem az idomzat az a része érdekelne amiben a tank zárja van meg a visszajelző müszerfal az órák alatt na meg a tankrésznél elöl levő légbeömlők
realkeb majd szólunk úgy is megyünk sztem amikor csak tudunk!
Ja egyébként meg reggel van megkérdezték nekem már több HONDA kereskedésben is, de nincs sehol!
hello!
Köszi, és ennek mi a címe? www.modellbolt.hu ? mert ott nem találtam ilyeneket
Hello.
Modellboltban nézd meg, ott kapsz
Mátrába szerveztek kiruccanást? és kb mikor mert sjana most épp vizsgaidöszak van de utána jo lenne
egybe lenne a legjobb mert még nem szedtem szét! de mi érdekelne titeket?
hy!én is bp közelében lakom.ha lesz lájtosabb gurulás én is meek
csuky enyém kell ?
crossfreestyler@hotmail.com
BESZARÁS! Mennyien leszünk skacok!... eddig én max 6 125 össel mentem együtt Dobogókövön és az is feeling volt! Bezsarás lesz jöjjön minden 125ös! az RS-ektöl picit tartózkodom de annyi kell!...
Ugyhogy rakom össze az enyémet és csapatás ezerrel! Csak perec ne legyen!
Szervezzük még legyünk többen!
Mindenkinek CSOKI!
Sziasztok!
1,5 hónapja vettem egy 2001es NSR-t, ez után kb. 2 héttel észrevettem hogy a kenőolaj megcseppen belőle. Elvittem szerelőhöz, meg megmondtam neki hogy akkor nézze már át az egészet. Kiderült hogy az olaj azért folyik, mert az olajtartály csövére ami rámegy gumicső, amiben van a szűrő is, az össze van repedezve. A szerelő viszont nem talál sehol.
Nincs valakinek véletlen egy ilyen csöve? Nagyon kéne mert addig nem tudok vele menni
Hát igen, ezért nem éri meg tuningolni ezeket a vasakat. Egyvalamit megváltoztat az ember és utána kell állítani mindent, különben még rosszabb is lesz, mint volt. Ezek a gépek nagyon érzékenyek a változtatásokra... Ha tuningolni akarsz bele kell kalkulálni, h mindent utána kell állítani, rosszabb esetben cserélni.
Az én motoromon is az előző tulaj, azt hitte, h jobb lesz ha kiszélesítik a rezó végén a csövet, mert jobb hangja lesz. Na azóta nem pörög 9500 fölé... Szal vissza kell majd gányolni. Tény, hogy a hangja jobb, de ez nem vígasztal.
Én a magam részéről úgy vagyok vele, h inkább elviselem a kisebb teljesítményt, de ne tuningolás miatt kelljen a gatyámat is rákölteni a gépre. Ha kevés a lóerő, inkább gyűjtök nagyobbra.
hello!
Az én nsr-em 180-as és mi is matekolunk a karbival. Na szal amit te mondtál az a vak cső az lemegy a gyujtó részhez. Csak az a jó hogy mikor levettük a deknit ált benne egy kis benzin. Jah és a dadogást nekünk is csinálja azt akarjuk orvosolni.
majd eldöntjük CSUKY mikor mennyünk majd írunk a fórumba skacok! NSR 4ever! na persze az RS-eket se haggyuk ki nehogy sértődés legyen belőlle igaz CSUKY!
hát még az előre nem tudjuk. majd valamelyik hétvégén szerintem majd akko irok ide ha elválik mikor is pontosan
Tegyétek már majd közzé, hogy mikor mentek és hol találkoztok!
Még sajna nincs kész az nsr-em, de hátha...
Skacok úgy látom csak gyűlűnk mátrázni nagyon is jó csak így tovább! A rend őreinek üzenem hogy hajrá! tegyék fel a szemüveget hogy leolvassák a rendszámom!
ha van msn-ed azt megadhatnád és ott megdumájjuk majd
Na sziasztok
én is szivesen mátrázok
csak szóljatok
addig belövöm a gépet
jah akko jovan:D nemis mondtad hogy jelen vagy az oldalon
Jójó papa megbeszélhetjük nekem is van kedvem egyet zúzni! EURO-RINGRE is ki kéne pillantani majd a nyáriszünet elsö napjaiban...