Csao! Én szoktam egy két sráccal Mátrázni! mehetünk nyugodtan csak én egy olyan jó 2 hét mulva tok menni mert a dugattyúmból letört egy kis darab
szivesen megyek mátrázni csak akkor majd vegyél fel lécci msn-en és lezsírozzuk... oka?
Egy kérdésem van: mennyi egy zsír új dugattyú? gyürü is kell de azt vágom hogy nem egy nagy összeg... Lécci írjatok fontos... Csoke
Hali mindenkinek!
Szokott valaki a Mátrába gurulni?
Én tegnap voltam fent a haverokkal! Ma meg kurva nagy razzia volt minden faluba trafi meg motoros rendőrök! Ha valaki szokott a Mátrába járni szóljon már összefuthatnánk!
Hááát... kicsit elbizonytalanodtam.
Nézzük csak: Ha 2*3700 az elsőbe a 2 pár betét, akkor az 7400... ez tuti.
Hátra valamivel olcsóbb volt, de arra nem emlékszem konkrétan. Oda ugye csak 1 pár betét kell. Szal bárhogy számolok meg áremelés meg minden, az első-hátsó fékbetét cserének meg kell állnia egy 10-esből.
Hy
nah jólvan tényleg elhiszem hogz egy NS12nem F hanem R csak nincsen szegénynek idomjai előző gazdája kicsit bealázta a motort... utána néztem hogy 86ban tényleg csak NS volt.. én kérek elnézést
közben megnéztem képeken hogy az nsr r-es és f-es változata között az idomokban ha jol láttam az a különbség hogy az f-en a kis visszajelzö konzol helyett egy idom rész van de különben ugyan olyanok az idomok. viszont a müszerfalon a visszajelző ami alul van az f-en (neutral, highbeam, index) azt le lehet választani a müszerfaltol
az az igazság hogy át szeretném alakitani a mocimat az f-hez hasonlora mert az elsö idomok összetörtek vagy érdemesebb lenne visszaállitani az eredtei álpotba ami tört (jobb tükör, fejidom ,plexi, müszerfal körüli burkolat)
Így van, így van.
És az NSR-en egy nagyobb tárcsa fék van elől, az NS-en dupla tárcsa. Hátul az NSR-en tárcsa, az NS-en dob. Valamint más a váz is. Az NSR-nek aluváza van, ami gyakran arany színű, de minden esetre jóval vaskosabb, mint az NS acélváza. Történelmileg az NS az NSR elődje. Volt egyébként NS-ből is NSR festésű. Ez csak annyit jelent, h kihagyták a köbcenti jelzését a feliratból az R-es verziókban. Szal NS125R helyett lett NSR. Aztán a későbbi szériának már ez lett a neve. Röviden ennyi.
Ja, és fékbetétet ne ragasztgass, sztem a biztonság megér pár ezer ft-ot...
És valóban, ha jól emlékszem akkor 2*3700 körül volt az elsőbe a cucc. És sztem bármelyik motoralkatrész boltban lehet kapni... legalábbis meg tudják rendelni, szal nem egy nagy karrier.
Szia. Kösz a segitségetde , rámentem a linkre és nemjön be semmi de azért köszi. Ha tudsz valamai ilyent nsr-röl. Katalógus vagy szerelési utmutató vagy ilyesmi. Köszi elöre is. Szia
Üdv!
Fügének adok igazat. Ez mind a kettő NS. A tiéd egy NS125F a másik pedig NS125R. Onnan tudom, mivel nekem is ilyen van, lesd meg az adatlapomon. Nekem is most kellett fékbetéteket cserélni, de sajna nem emlékszem már pontosan az árára. Az elsőben (dupla tárcsa) és a hátsóban (dob) is kellett betétet cserélnem, így volt olyan 7-8 ezer körül az ára.
És hidd el, hogy ezek NS-ek...
Üdv!
P.Z.
szerintetek rá tudnám pakolni egy nsr125r-re egy f-es változat idomát föleg az érdekelne ami a tank résznél van, ugyanaz a kettö csak az f-nél nincs meg az a kis visszajelzö konzol (neutral, highbeam,index)
aki tud rakjon már fel léci képet
Ciao! Nem tudjátok hogy rézkefét meg az önindítónak abba a forgó részébe csapágyat hol lehet kapni nsr-be(már ha lehet)?Mert márkaszervízben azt mondták hogy nem adnak csak önindítót egyben ami 70000 Ft Hát ha nem lehet kapni akkor marad a barkácsolás....csapágyat tuti lehet bele szerezni autós boltban is meg veszek valami rézkefét aztán belereszelem valahogy, ha nem lesz más... Ja és légszűrőt milyet használtok?
Ez nem NS ez NSR Nézd meg a képet ugyan az a verda csak az egyik idomos a hátsó az enyém de dettó ugyan az a kettő és érdekes módon az elsőnek a gyári festésén ott vírót nagy betűkkel hogy NSR amugy meg 3700ft? hmm jó drága
üdv:Csuky
szivesen megyek mátrázni csak akkor majd vegyél fel lécci msn-en és lezsírozzuk... oka?
Egy kérdésem van: mennyi egy zsír új dugattyú? gyürü is kell de azt vágom hogy nem egy nagy összeg... Lécci írjatok fontos... Csoke
Szokott valaki a Mátrába gurulni?
Én tegnap voltam fent a haverokkal! Ma meg kurva nagy razzia volt minden faluba trafi meg motoros rendőrök! Ha valaki szokott a Mátrába járni szóljon már összefuthatnánk!
Nézzük csak: Ha 2*3700 az elsőbe a 2 pár betét, akkor az 7400... ez tuti.
Hátra valamivel olcsóbb volt, de arra nem emlékszem konkrétan. Oda ugye csak 1 pár betét kell. Szal bárhogy számolok meg áremelés meg minden, az első-hátsó fékbetét cserének meg kell állnia egy 10-esből.
nah jólvan tényleg elhiszem hogz egy NS12nem F hanem R csak nincsen szegénynek idomjai előző gazdája kicsit bealázta a motort... utána néztem hogy 86ban tényleg csak NS volt.. én kérek elnézést
közben megnéztem képeken hogy az nsr r-es és f-es változata között az idomokban ha jol láttam az a különbség hogy az f-en a kis visszajelzö konzol helyett egy idom rész van de különben ugyan olyanok az idomok. viszont a müszerfalon a visszajelző ami alul van az f-en (neutral, highbeam, index) azt le lehet választani a müszerfaltol
az az igazság hogy át szeretném alakitani a mocimat az f-hez hasonlora mert az elsö idomok összetörtek vagy érdemesebb lenne visszaállitani az eredtei álpotba ami tört (jobb tükör, fejidom ,plexi, müszerfal körüli burkolat)
És az NSR-en egy nagyobb tárcsa fék van elől, az NS-en dupla tárcsa. Hátul az NSR-en tárcsa, az NS-en dob. Valamint más a váz is. Az NSR-nek aluváza van, ami gyakran arany színű, de minden esetre jóval vaskosabb, mint az NS acélváza. Történelmileg az NS az NSR elődje. Volt egyébként NS-ből is NSR festésű. Ez csak annyit jelent, h kihagyták a köbcenti jelzését a feliratból az R-es verziókban. Szal NS125R helyett lett NSR. Aztán a későbbi szériának már ez lett a neve. Röviden ennyi.
Az önindítós az az NSR a berugós csak NS. TÉma lezárva
http://maxwell.sze.hu/~pocok/H...
És valóban, ha jól emlékszem akkor 2*3700 körül volt az elsőbe a cucc. És sztem bármelyik motoralkatrész boltban lehet kapni... legalábbis meg tudják rendelni, szal nem egy nagy karrier.
Fügének adok igazat. Ez mind a kettő NS. A tiéd egy NS125F a másik pedig NS125R. Onnan tudom, mivel nekem is ilyen van, lesd meg az adatlapomon. Nekem is most kellett fékbetéteket cserélni, de sajna nem emlékszem már pontosan az árára. Az elsőben (dupla tárcsa) és a hátsóban (dob) is kellett betétet cserélnem, így volt olyan 7-8 ezer körül az ára.
És hidd el, hogy ezek NS-ek...
Üdv!
P.Z.
aki tud rakjon már fel léci képet
Semmi kötekedést ezzel nem akarok elérni, de hülyeséget ne irjunk a topicba ha egy mód van rá. Nézz utána