Én az NSR-be 3700-ért vettem előre a szettet de ez NS nem akarok hülyeséget mondani de a logika azt sugná hogy kb a duplája. START auto hálózatán keresztül vettem ott minden van FERODO fékbetét, kocsimba is iylet használok meg vagyok vele elgédeve.
Hali skacok!
Fonots kérdésem lenne Honnan és mennyiért tudnék szerezni az adatlapomon megtalálható NSR-re fékbetéteket az első dupla tárcsámba? vagy valahol nemtudtok Békés megye területén ahol ragasztanak fékbetétet? nagyon fontos lenne minél hamarabb szükségem van rá külömben nem vihetem műszakira
Az a csöcs a porlasztón szerintem arra szolgál, h a tövében lévő csavar oldása után le lehessen ereszteni benzint az úszóházból, de hátha valaki tudja az igazságot.
Hali midenkinek! Nem tud valaki CRM v. NSR gyujtást komlettbe? Egyébként a motor eladósorba kerül, ha OK.Adatlapomon vannak képek, ha valakit érdekel, malossi hengerrel megy a cucc. m.kosi@freemail.hu
Trioda lentebb ítram hogy nekem is olyan, de ez nem tuti hogy így jó, várjok mások válaszát
És nekem a karbin is van 1 ilyen vak cső, ha ülök rajta akkor elöl-bal-felül, erröl valaki valamit?
Szerelési utmutatót végig lapoztam, de semmi
Akkor ez a kipörgés probléma szerintetek is a powernak róható fel? Az üzemanyaggal nem hiszem, h gond lenne, mert nem füstöl jobban a normálisnál, szívatóval meg dadog. Gyujtással semhiszem, h baj lenne, de strobival még rá fogok nézni a jelre. Apropó gyujtás. Jól láttam, h az NSR-ben nem lehet állítani az előgyulát? A gyujtásdekniből kijövő csőröl senki nem tud semmit?
Holnap keszulok megvenni a motort csak akivel eddig mentem volna (szerelo) az nem er ra. Ennyi penzert pedig szeretnem ha vki atnezne mielott otthagyok x100Kt. A motor Szigetvaron van, ha valaki hozzaerto ide tudna gurulni holnap azt megkoszonnem. Persze nem kernem ingyen.
Sziasztok!
Lenne egy hülye kérdésem: ti milyen guminyomással mentek? Mert szerintem az enyém egy kicsit lapos, oszt ha már felfújom akkor rendesen fújjam fel.
Köszi!
Széles Utat!
Teló ügyben sajna nem tudok segíteni, azt nem szedtem még szét.
De itt a fórumban mér volt róla szó valamikor, decis nagyságrend volt, de sztem ezzel nem sokat segítettem. Régebbi NSR-hez van fent a honlapomon egy szerelési útmutató, szedd le, sztem benne kell lennie valahol, de én még nem olvastam végig. http://maxwell.sze.hu/~pocok/H...
Ja és valahol azt olvastam hogy a power nyelvet nem szabad csiszolópapirral meg drótkefével takaritani hanem valami maró,tisztitoszerrel,mert utánna a karcba beragad a korom!
1.Leveszed a fedelet-2 imbusz csavar
2.lesz a tengelyen egy anya ami BAL menetes,azt leveszed meg az alátéteket
3.kiakasztos a két bowdent és lehuzod a tengelyröl azt a tárcsát vagy mit
4.megint lesz két imbusz csavar,azzal veszed le a fedél ellendarabját
5.kihúzod a powert!
Nem lesz könnyű,én befogtam a satuba a hengert,rákapattam az anyát mögéraktam a fogot és kocoktattam,de nem történt nagyon semmi!
A lényeg hogy húzni kell mint az állat!
Sok sikert!
Snoopy. Annyi hogy a jobboldali(hátulrol nézve) rc-valve-s dobozrol leszedem a csavarokat és kihúzható simán?
Trioda a gyűjtás dekni ugye a bal oldalon van? Mert onnan nekem is kijön 1gumicső ami nemtart semerre:)
Ja meg a karbin bal oldalt elöl(felül) volt 1 hely amire csö mehet(de nemvolt semmi) Aztán ráhúztunk 1 csövet hogy neszívja telibe a falsot. Erröl nemtudtok valamit?
Hali!
Szeretném a segítségeteket kérni. Lenne pár kérdésem:
1. A gyújtás dekniből jön ki egy gumicső, ami jelenleg csak fityeg. Az lenne a kérdés, h mire való, illetve hova kéne ráhúzni a másik végét?
2. A motor nem hajlandó 8-8500 fölé pörögni, csak nagyon ritkán, de akkor elforog 11000-ig. Ezt mi okozhatja? Az előferdülhet, h szorul a power, vagy elkokszolódott, mert a kis bizgentyű (villanymotor?), ami nyitja zárja, ránézésre rendesen működik.
Nem olyan nehéz kivenni powert,nekem ki kellett az uj hengerbe.
egy sima bordás tengely van végig a hengerbe!leveszed az összes anyát meg alátétet és kihuzod!de szerintem nem fér el a váztol csak a hengert leveszed vagy felemeled!elég nehezen fog kijönni!
Fonots kérdésem lenne Honnan és mennyiért tudnék szerezni az adatlapomon megtalálható NSR-re fékbetéteket az első dupla tárcsámba? vagy valahol nemtudtok Békés megye területén ahol ragasztanak fékbetétet? nagyon fontos lenne minél hamarabb szükségem van rá külömben nem vihetem műszakira
talán te is miskolci vagy ?
És nekem a karbin is van 1 ilyen vak cső, ha ülök rajta akkor elöl-bal-felül, erröl valaki valamit?
Szerelési utmutatót végig lapoztam, de semmi
Nekem szombat délután jó lenne valamikor, írd meg neked mikor lenne jó!
Holnap keszulok megvenni a motort csak akivel eddig mentem volna (szerelo) az nem er ra. Ennyi penzert pedig szeretnem ha vki atnezne mielott otthagyok x100Kt. A motor Szigetvaron van, ha valaki hozzaerto ide tudna gurulni holnap azt megkoszonnem. Persze nem kernem ingyen.
Lenne egy hülye kérdésem: ti milyen guminyomással mentek? Mert szerintem az enyém egy kicsit lapos, oszt ha már felfújom akkor rendesen fújjam fel.
Köszi!
Széles Utat!
http://maxwell.sze.hu/~pocok/H...
De itt a fórumban mér volt róla szó valamikor, decis nagyságrend volt, de sztem ezzel nem sokat segítettem. Régebbi NSR-hez van fent a honlapomon egy szerelési útmutató, szedd le, sztem benne kell lennie valahol, de én még nem olvastam végig.
http://maxwell.sze.hu/~pocok/H...
Üdv!
2.lesz a tengelyen egy anya ami BAL menetes,azt leveszed meg az alátéteket
3.kiakasztos a két bowdent és lehuzod a tengelyröl azt a tárcsát vagy mit
4.megint lesz két imbusz csavar,azzal veszed le a fedél ellendarabját
5.kihúzod a powert!
Nem lesz könnyű,én befogtam a satuba a hengert,rákapattam az anyát mögéraktam a fogot és kocoktattam,de nem történt nagyon semmi!
A lényeg hogy húzni kell mint az állat!
Sok sikert!
Trioda a gyűjtás dekni ugye a bal oldalon van? Mert onnan nekem is kijön 1gumicső ami nemtart semerre:)
Ja meg a karbin bal oldalt elöl(felül) volt 1 hely amire csö mehet(de nemvolt semmi) Aztán ráhúztunk 1 csövet hogy neszívja telibe a falsot. Erröl nemtudtok valamit?
Szeretném a segítségeteket kérni. Lenne pár kérdésem:
1. A gyújtás dekniből jön ki egy gumicső, ami jelenleg csak fityeg. Az lenne a kérdés, h mire való, illetve hova kéne ráhúzni a másik végét?
2. A motor nem hajlandó 8-8500 fölé pörögni, csak nagyon ritkán, de akkor elforog 11000-ig. Ezt mi okozhatja? Az előferdülhet, h szorul a power, vagy elkokszolódott, mert a kis bizgentyű (villanymotor?), ami nyitja zárja, ránézésre rendesen működik.
Itt találod a plexit az NS-hez. 7200 píz + postaköltség.
http://www.szatuna.hu/szeltere...
Nem tud valaki 89-es Ns125r-hez plexit, mert az enyém eléggé gáz állapotban van.
Remélem lesz valakinek. Szevasztok
egy sima bordás tengely van végig a hengerbe!leveszed az összes anyát meg alátétet és kihuzod!de szerintem nem fér el a váztol csak a hengert leveszed vagy felemeled!elég nehezen fog kijönni!