Akkor az ns125r Az R2 szerintem jó, de most megváltozott a neve: Power1 Racing 2T lett.
Csak okosan a bejáratás alatt aztán kiderül. Mert most hogy kevered az olajat?
Nekem egy 87-es nsr125r-em va.Most lett felújítva járatom,darabokban,ládában került hozzám.Az a kérdésem hogy mennyit fog menni kényelmesen és hogy keverjem az olajat járatás után?Milyen olajat használtok?Castrol R2-t használok.
Bevallom, nekem nem volt rá szükségem, ezért nem kaptam szét, az enyém pöcc volt gyárilag, és felesleges lett volna megkókányulni. Bontási rajzot tudok mutatni, de egy vmi tény, nem olyan egyszerű, ez én is elismerem.
Könnyen elképzelhető, megnézted már belülről a powert? Valszeg ragad egy picit, és ezért nehézkesen indul. Nekem a szokásos technikám az volt ha hidegen indultam, hogy kis ideig járattam, s mikor már fordulat alatt normálisan ment, tehát nem rángatott picit sem, akkor gurultam kb 1 km et és folyamatosan kóstolgattam a powert, nem vártam meg míg bedadgo, de fordulat alatt picivel tartottam és váltottam, ezt párszor ismételgetve már, könnyen felmelegedett, és húzott...
Én megkukkantanám mi lapul a powerbe, s leellenőrízném a bovdeneket.
Győri huligánok , főleg Norbi ( igaz te nyuli vagy de mind1 !
Mostmár kéne egy frankó NSR-es gurulást csinálni valamikor ,nem ezerrel tépni a fülét csak lazán gurulni valamerre , csak nemtom merre. Mostmár én is tok menni edddig még ide a fórumba se tudtam írni mert annyi a tanulni való volt ,de ha mentem is motorozni akkor meg nem hívtam senkit mer csak a fékbetéteket "járattam" meg az uj lánckerékkel teszteltem a gípet( 38 fogassal elég faxa a gyorsulás ) .
Szal írjatok h mi legyen ! !
Hát még nem jött meg a termosztátom, de spec. takaróval már feltud melegedni üzemi hőmérsékletre
Most kezdtem el vele motorozni és nem akar 5500-6000töl felemelkedni a fordulat mintha nagyon hideg lenne.
Multhéten jártam vele minden nap egyre kevésbé volt ez tapasztalható, de egy hét állás után megint nemakar emelkedni
Kicsit mindeg megakadt amikor kinyitott a power utánna viszont nagyon ment. Kivéve ha visszarugtam 5000nél kettöt és egyböl 8000en volt akkor nem dadogott.
Szerintünk a power nyelv ragadt (és folyamatosan olajozódott és utánna könnyebben nyitott) Vagy a power bovdenek, vagy valami gyujtás.
De a télen amikor vettem és kipróbáltam simán pörgött(és utánna állt 5hónapot, de 2hetente beinditottam, deakkor ugye nem nyit a power )
A direktszűrőtöl vanaki szerint csíkos lesz a henger fala, én nem tenném fel nyugodtan csak 4T-re, De Mr2ütemnek is az van az nsr250-esen
Vegyél kipufogót és állíttasd utánna a karbit.
Valaki! ha ráadjátok az nsr-re a gyujtást hányat "zizeg" a Power szervó?
Va negy aldó 92 es évrjáratú nsr125R . kategóriaváltás miatt, nagyon jó és megbízható állaapotban! írj vagy hívj: 0670-607-63-73 vagy kocsis_tivadar_r@freemail.hu
Sziasztok,lenne egy kérdésem.
Egy 1997-es Honda CBR 250RR-em van. Az a gond hogy tegnap elkezdett füstölni a fesztszabályzó(vagyis gondolom a szigetelés,és nagyon fel volt forrósodva,mitől lehet ez?
Mint irtam korabban mocivasarlas elott allok. Osz-visz 3 van ami szobajohet.
http://www.hasznaltauto.hu/ker..." target="_blank">3.]1.[/L]2.
Elso 380 er elhozhato de meg kb 80 at ra kellene kolteni. Masodikra elviekben nem kell kolteni de messze van 500 er hozhato + ut 20K. 3. Elvileg top de nagyon nem akarnak mar engedni.
Csak okosan a bejáratás alatt aztán kiderül. Mert most hogy kevered az olajat?