nem tudja valaki hogy menyinek kéne lennie a visszatöltésnek az aksinál mikor megy a motor
leállitott motornál 12.30V az aksinál mikor járt meg 13.7V volt de csak néha ugrott fel 14.20V körül még ha jobban pörgettem akkor is csak néha és mindig leesett visza szerintetek mi lehet a gond ?
az aksi ujra lett savazva meg nincs baja és nem tudok rola inditani és az aksi nem olyan idös még nincs egy éves és télre is kivettem. igy meg tolhatom be mindig a mocit
Amit boltokban sportlégszűrőként árulnak az egy nagy kupac szar, gondolom ti sem gondoljátok komolyan hogy olyan szűrőket tesznek egy drága versenygépbe....
Rendszeresen tisztítani kell, mert nagyon csekély a szűrőképessége, pont azért hogy több levegőhöz jusson a motor. Inenntől kezdve felborul a rend. Átalakul a motor karakterisztikája, akár annyira is hogy be sem tudod normálisan karburálni. Ugyanugy mint amikor szar kipufogót teszel rá. Lehet hogy fúvókát is kell cserélni a karburátorban. Mindent összegezve te semmit nem fogsz teljesítményben érezni, ha csak bum kiveszed a gyárit aztán belerakod a sportlégszűrőt ergo a tuning nem itt kezdődik...
hát sztem nézd meg a termosztátot ha az nem "nyit" akkor nem tud keringeni a víz vagy a hengerfej tömités nem birta hiába nem rég cserélted ez a két legvaloszinübb eset
hy! Sajna megint rossz a motorom és nem igazán tudom h mi a baja... Ezért gondoltam megkérdezem az fórumos gurukat:) Az a helyzet h a motorom kinyomja az összes vizet a rendszerből, feltöltöm beinditom és egyből nyomja is vissza a tartályba a HIDEG vizet, szal még fel sem forr... Mondjuk az összeset nem nyomja ki mert ha hagyom járni egy darabig akkor a maradékot felforralja. :S Pedig a csövek rendben vannak, a vizpumpa is jó, talán a hengerfel tömitésre mehetett ki De 1 éve sincs h kicseréltem... Nah mind1, remélem tudtok segíteni kössz! Széles utat mindenkinek, használjátok ki ezt a jó időt!
Rövidesen nekem is eladóvá válik az NSR-em. Veszek vmi nagyobbat, még nem tudom milyet, de most kell a pénz egy bizniszhez.
93-as évjárat. rendszámos 2008 novemberig műszaki. új első gumival, új dugó, új gyűrűk, új persely( kb 1500 km van benne). Fék olaj csere, váltó olaj csere. Talán a főtengelycsapágyat, vagy a hajtókarcspágyat kéne benne kicserélni mert mintha szólna, de igazából mehet igy is tovább.
Helo mindenki!
El akarnám adni az nsr-em!Bisztos látátok már a képeket amit multkor raktam fel rola.Az ára 165.000ft lene.Minden jo rajta megy mint az álat.Érdeklögyetek nálam a 06304549009-es számon.
Elöre is kösz BBazsy
Azért rakok rola fel egy képet is ahogy most kinéz!
Nekem azért szoktak robogósok is köszönni , legalábbis ha én köszönök nekik akkor igen, jó az öregember aki csak a kocsmába jár vele az nem fog inteni mert azt se tudja mi az a motor
Sziasztok!
Hát igen ezek tipikusak és ezeket már én is mind tapasztaltam.(még úgy is hogy nő vagyok)
Chopperes akkor se fog köszönni nekünk, ha te sz.r a spanyol viaszt!
Nekem nincs bajom a robogóssal sem ha köszön, de legtöbbször azt se tudja fiú-e vagy lány csak mered előre!
És a köszönésre én is nagyon pipa vagyok, sajnos nekem jó még a karom is és a fejem is szoktam is mind a kettőt használni köszönéshez
De legalább biccenteni biccentek!
Eddig a futárokban csalódtam a legkellemesebben, segítenek ha kell, köszönnek légy akármilyen kétkerekűvel és még szóba is állnak veled.
Dícséretes! De nehogy dokihoz menj miatta! Ez a jó!
Én is mindíg intek. Szerintem nagyon fontos. ÉS lehet hogy csak nekem, vagy szerintem, de sokat számít.
leállitott motornál 12.30V az aksinál mikor járt meg 13.7V volt de csak néha ugrott fel 14.20V körül még ha jobban pörgettem akkor is csak néha és mindig leesett visza szerintetek mi lehet a gond ?
az aksi ujra lett savazva meg nincs baja és nem tudok rola inditani és az aksi nem olyan idös még nincs egy éves és télre is kivettem. igy meg tolhatom be mindig a mocit