amugy, ha van komplett R-es fejidom + oldalidomok hozzá, akkor az is érdekel, ha valakinek van elfekvöben, szoljon.
de inkább az elözö hozzászolásomban mellékelt lámpabura érdekel, plusz az összes hozzávalo kis idomocska.
hello. elsö lámpát bontoban tudsz szerezni, vagypedig hondakereskedésben rendelsz. nemmondtad hogy milyen nsr, gondolom R, azaz idomos, ahhoz az UJ lámpa kb 40-45ezer forint (csak a lámpabura meg ami közvetlen hozzátartozik, a fejidom természtesen nem jár hozzá ennyiért) hondakereskedésböl rendelve. javaslom bontoban nézz szét, és ha találsz nekem F-es nsrrel valo lámpát, 94 utánit (téglalap alaku, oldalrol nézve enyhén domboru) akkor szolj :) énis keresgélek, ha esetleg találok nekedvalot, szolok!
végül motorexet vettem, jo lesz ez, majd belerakom a hétvégén. fékbetétet is rendeltem, az megjön keddre, és ha a gumi is megjön, akkor teljesen összeáll a gép. már csak átkéne iratni.... és utána már csak ezt a borzalmas fejidomot kell lecserélni valami értelmesre és van egy nagyon franko nsrem :)
köszi a matricatippet, ha festve lesz a gép akkor valoszinüleg innen veszem a matricát. amugymeg akkor megyünk gurulni, amikor csak akarod, de most épp gyogyulofélben vagyok, meg pakolgatjuk össze a gépet. még a gumi kéne rá, meg valami normálisabb fejidom, söt a legjobban a gyárinak örülnék, és utána lehet vele szaladni. gumi meg nemtudom mikor érkezik, legjobb esetben jövöhét vége felé ... Gézu majd dumcsizunk
400as sport gépek ára az egebe száll. Nem értem mi értelme van enne, ritkaság, talán...
Én is 400as szeretnék venni, de nem éri meg pl cbr 700 körül, vagy zxrt 600 körül, de mindegyik ára nevetséges...
Ezért is vagyok bajba, mert én is szeretnék motort cserélni, szal a végén lehet egy 600asnál kötök ki , mert egyrészt fiatalabb, erősebb, és megkiméltebb. Jah és ebben a kategóriában már van versenyképesség... Nem éri meg a 400as kategória!
Ezt a VaFfeR-t 320 ért hozták. Korrekt állapotban nagyon a képen látható jobb oldali csuszáson kivül semmi más hiba. 35 rá a regadó, meg oylan 60 a pappir uh 420-ból friss olajcserével meg uj gyertyákkal összeáll.
Erősen gondolkodok egy ilyenen, ha megint lesz alkalmi vétel. Itthon használt motor horror áron van.
Hnap hoznak megin transalpokat meg Fazereket olaszból. 98-as Fazert hoztak 490-ért 50 a regadó, 60 a pappir. Nem rossz ár...
Hát eggen... Kis vaffer nekem is a kedvencem, én is ilyenre ácsingózok következőre...
Csak még próbálni nem volt szerencsém, uhogy Füge, majd konzultálunk.
De most komoylan, ha én nézem ezt a képet 1 percig akkor az jön le belőle, hogy nem az volt a cél, hogy csittifitti polir, burkolt, légterelős, légbeömlős, légelnyelős szép ki motort tervezzenek, hanem ott az ölés alatta a két köcsög matt fekete blokk króm csavarral, szép csendes bprdásszijhajtás, meg egy kipuff ennyi. Mit kell tul bonyolítani.
A minap is arrébb akartam járni eg kolléga zsir uj passatjával basszus elbeszélgettem vel 1,5 perc et mire hajlandó volt nekem beröfenni, bezzeg a suzum az nem pofázik vissza.
Sor4! isten ments
Az álommotort már beraktam eccer, de az még nagyon távlati dolog
Én konkrétan VFR 400 V4-essel mentem már és abszolút jobb a karakterisztikája számomra mint egy ugyanannyi idős sor4-es CBR-nek. Ahol a CBR még nem huzott ez már reszelt becsülettel. Nagyon jól motorzható a VFR.
Ha minden jo,akkor ma rakhatok fel rola képet vagy holnap.Ez már olyan dupla lámpás fajta.
Egyenlőre ennyi
de inkább az elözö hozzászolásomban mellékelt lámpabura érdekel, plusz az összes hozzávalo kis idomocska.
Kép?
Ma vettunk egy 98-as NSR-t.Egész pofás kis motor.Mennyi pénz bele egy elso lámpa ?Meg hol lehetne ilyet szerezni?
koszi
köszi a matricatippet, ha festve lesz a gép akkor valoszinüleg innen veszem a matricát. amugymeg akkor megyünk gurulni, amikor csak akarod, de most épp gyogyulofélben vagyok, meg pakolgatjuk össze a gépet. még a gumi kéne rá, meg valami normálisabb fejidom, söt a legjobban a gyárinak örülnék, és utána lehet vele szaladni. gumi meg nemtudom mikor érkezik, legjobb esetben jövöhét vége felé ... Gézu majd dumcsizunk
Én is 400as szeretnék venni, de nem éri meg pl cbr 700 körül, vagy zxrt 600 körül, de mindegyik ára nevetséges...
Ezért is vagyok bajba, mert én is szeretnék motort cserélni, szal a végén lehet egy 600asnál kötök ki , mert egyrészt fiatalabb, erősebb, és megkiméltebb. Jah és ebben a kategóriában már van versenyképesség... Nem éri meg a 400as kategória!
Itt van matrica NSR-hez: http://www.motormatrica.hu/old...
Én is vásároltam már itt, nem drága, és jó.
Mikor megyünk már?
Csók!
Erősen gondolkodok egy ilyenen, ha megint lesz alkalmi vétel. Itthon használt motor horror áron van.
Hnap hoznak megin transalpokat meg Fazereket olaszból. 98-as Fazert hoztak 490-ért 50 a regadó, 60 a pappir. Nem rossz ár...
Amúgy engem a sor 4 talán jobban mozgat.
Csak még próbálni nem volt szerencsém, uhogy Füge, majd konzultálunk.
A minap is arrébb akartam járni eg kolléga zsir uj passatjával basszus elbeszélgettem vel 1,5 perc et mire hajlandó volt nekem beröfenni, bezzeg a suzum az nem pofázik vissza.
Az álommotort már beraktam eccer, de az még nagyon távlati dolog
Én konkrétan VFR 400 V4-essel mentem már és abszolút jobb a karakterisztikája számomra mint egy ugyanannyi idős sor4-es CBR-nek. Ahol a CBR még nem huzott ez már reszelt becsülettel. Nagyon jól motorzható a VFR.
Amugy itt a dreambike, aliasz nyers erő forever