Köszönöm a kimerítő felvilágosítást, de tisztában vagyok a Nicasil jelentőségével! Bár abban nem lenék biztos, hogy az NS 125 R -be is nicasilos henger került! De hidd, el, az apriliaban is ilyen van! Hja, és azt is hidd el, hogy én nem a levegőbe beszélek, mint sokan errefele!
Ha azt veszem alapul , hogy a nagy tesoim (600-as tulajok) kirajzanak ök is csak 100 -zal mennek. Akkor miért lenne jó egy ilyen vasat 140- nel kergetni? Nem élvezhető , ahogy montad. Meg az ahátsó dobfék nem igen egyenrangu az első dupla tárcsával . Nekem ez volt a legszokatlanabb. Sokan azt gondolják hogyha 160 van beleírva akkor annyival is kell menni. Hát tavaly tavasszal nagyon sok társunk ment át az algút fényesebbik felére. Szerintem anyira nem éri meg maxra húzni. Na meg arról nem is beszélve hogy igen nagy kelemtlenséget okzohat egy motorbeállás ilyen terhelés mellett. Ezek már öreg csontok.
Előző tujal állítólag ment vele 145-öt még a régi kipuffal... bár ott már annyira sztem nem lehetett élvezhető a dolog.
Fügével értek egyet, olyan 100-120 körül van amit ezekkel a motorokkal lehet tartani utazóban... azzal meg igazából európát át lehet szelni...
Jaja, egyetértek mindenkivel...
Én még végsebességét nem próbáltam ki, valszeg gyorsulásba is odaversz az AF-1-gyel. 125 öt már mentem vele, de ott már nem éreztem h ha történne vmi gázos ki tudnám védeni, szal nem húztam jobban. Egyébként igen, nekem NS 125 R van. Én nagyon meg vagyok vele elégedve, soha nem hagyott még ott sehol.
ns125r-röl tudni kell , hogy a legtovább lehet öket hajtani a nikeceles blokk miatt. Nincs furás és anyagfáradás mint más tipusoknál. A henger falát nikkellel vonják be igy nagy kopásállóságu lesz amenger és csak a gyűrű csere estleg ha a dugó megég akkor annak cseréjével mehet tovább. Ilyen a still motoros fürésznek a hengere is . Nem véletlenül a sthill a fürészekben is a legkeresetebb mert a legstrapabíróbb a motorja.
ÜDV POCOK!
Hát most mindjak erre a 125 végsebesség dologhoz? Nem értem miért kell ennyire kihegyezeten hajtani egy öreg szériát? 125 cm -nek szerintem gyári kiadásban a 140 nem is rossz söt igen jó . Na most az aprillia meg versenygép , hogy lehet összehasonlítani egy utcai géppel? Na meg a másik , hogy ez azt mondta neki ennyivel ment stb...
Meg kellene nézni hogy egyáltalán hiteles e a kilóméter óra , nem csal e? Milyen átétellel van felszerelve a masina. Mennyire szavahihető az ipe. Szóval zserintem a 140 nem is olyan rossz eredmény.
Uygan az RS is oylan 150-160 között megy, mint az összes 125-ös kétütemű! Már kérdés, hogy az óra mit mutat.... És motorikusan is kb ugyan ott vannak! Sokkal többet számít a motroos tudása! Megjegyzem 61 e km-el már biztos nem nyári a blokkod.... +a tied NS 125 R nem? Az azért más szellemben épült... A nagyon hamar szétesnek meg, tény, sokkal kényesebbek, hamarabb kopnak! Én a saját AF-1 em, és egy NSR között fő különbségnek azt említeném, hogy az aprilia sokkal fordulákonyabb. A többi dolog meg kb ugyan ott van! Hja, és nekem 52 e km van benne... bár asszem a gyorsulásba nem vagy ellenfél :P
Azért kíváncsi lennék hogy néz ki egy Aprilia annyi km-rel mint ami az enyémben van... 61000...
Ha tudtok ilyet szívesen leállok vele gyorsulni...
180-at nem megy, max szakadékban hátszéllel vagy agyontuningolva...
160-170 a reális az RS-ekél is, viszont az tény h gyorsulásban agyonverik az nsr-eket. De szét is esnek nagyon hamar...
Köszi! sokat segítettetek. ezek a 25 ösök ennyit bírnak.bár azt mondják hogy az aprilia rs 125 megy 180-at de szerintem hülyeség.meg amugy is 3 évig jó utána dugó ,gyűrű , hajtókar. egyszóval szopás.
Fügével értek egyet, olyan 100-120 körül van amit ezekkel a motorokkal lehet tartani utazóban... azzal meg igazából európát át lehet szelni...
Én még végsebességét nem próbáltam ki, valszeg gyorsulásba is odaversz az AF-1-gyel. 125 öt már mentem vele, de ott már nem éreztem h ha történne vmi gázos ki tudnám védeni, szal nem húztam jobban. Egyébként igen, nekem NS 125 R van. Én nagyon meg vagyok vele elégedve, soha nem hagyott még ott sehol.
Hát most mindjak erre a 125 végsebesség dologhoz? Nem értem miért kell ennyire kihegyezeten hajtani egy öreg szériát? 125 cm -nek szerintem gyári kiadásban a 140 nem is rossz söt igen jó . Na most az aprillia meg versenygép , hogy lehet összehasonlítani egy utcai géppel? Na meg a másik , hogy ez azt mondta neki ennyivel ment stb...
Meg kellene nézni hogy egyáltalán hiteles e a kilóméter óra , nem csal e? Milyen átétellel van felszerelve a masina. Mennyire szavahihető az ipe. Szóval zserintem a 140 nem is olyan rossz eredmény.
Ha tudtok ilyet szívesen leállok vele gyorsulni...
180-at nem megy, max szakadékban hátszéllel vagy agyontuningolva...
160-170 a reális az RS-ekél is, viszont az tény h gyorsulásban agyonverik az nsr-eket. De szét is esnek nagyon hamar...