Ciao!nekem hátul Heidenau van.Igaz hogy nem rég óta,de eddig meg vagyok elégedve vele.Vizes úton jól tapad és hideg úton is ok.(utcai utakról beszélek).17000 fT volt nekema karika.keményebb tempónál még nem nagyon próbáltam...szerintem ahhoz még hideg van kicsit.Szertem 1 nsr-re tökéletesen ok.
Sziasztok,
Leirom mi is ez a nicosil hátha mást is bővebben érdekel, mert ahogy itt olvasgatom
sokan amolyan urban legend-ként képzelik el ezt a "technológiát".
Maga a bevonat ami a hengerpaláston van ennek a fantázia neve lett a nicosil, de a legtöbb japán
motorban hasonló bevonat van csak más néven futnak (nicrosil, nisil, stb.)
Ez valójában egy nikkel, króm, szilicium, magnézium (és ki tudja még mi) adalék amit gyakorlatilag
amikor elkészül a szolid acél blokk "belerobbantanak" a hengerpalástba.
Ezért nem szoktak japán motort "felfúrni" mivel gyakorlatilag az "edzést" távolitaná igy el az ember.
A másik fele ezt a bevonatot szabad szemmel nem is látod, olyan mintha tükörpolir lenne, annyira szemcseméretű a bevonat.
Műszakira alkalmas cucc ami aszimetrikus,van benne E betü,illetve tompitott/távolsági.
Legolcsóbb megoldás a kispócki lámpa(ugyan az mint a zastava)bontóban ötszázé utánad dobják,
bár egy szép mosoly és ingyen is elhozhatod.
Ha új kell érdemes az osz-car nevü kereskedéstől venni(ők föként keleti kocsik nagykere).
Egy lámpatartókeretet meg akinek van hegesztője és ért is a hegesztéshez 2perc összedobni,sajna
nincs hegesztőm,szivesen csinálnék egyet.Ez tuti átmegy müszakin,és ha jó helyre világit még látasz is
vele,meg mást se vakitasz el!
Telo olajat variálni nemelég az enesernél,rugók is gyengék,ha mindenáron a legolcsóbb megoldást
szeretnéd picit sürübb olaj+rugót megtoldani egy rövidke keményebb rugóval.
Ugye a sürüb olaj csak a lassab átfolyás maitt fog "keményebben" csillapitnai,de attól még a rugozása
puha marad!
Gumi? Hát nemtom én olyat még nemhasználtam,ettől még lehet jó is meg rossz is.
Egy biztos hogy ha nagyon kuka a gumi akkor minnél fiatalabbat néz(DOT szám a gumin) és
pireli,metzeler,mishlen az első helyeken,de márkán belül is ezerféle eltérés van tipus meg tipus közt,igy
nézd a legolcsóbb legfiatalabb gumit.
Matrica? Aki ilyen szépen rajzol biztos nem okoz gondot kivágni egy nsr feliratot sima matricából,szép
dizájnos betütipusban és felragasztani azt.Ennél olcsóbb megoldás nincs.
A sok pénz amit megsporolsz ha megfogadod az 5leteim,már teheted is félre a nagymocidhoz :)
Annyival hamarabb is lesz megint nagy vasad!
Az nsr rel meg ésszel az eringen majd,mert a fékük szerintem a telojukkal egyszinten sajna :(
kismanzelNSR, énis kintvoltam pénteken eringen - igaz motor nélkül. láttalak, egy képet csináltam rolad, de inkább nem adom oda mert gyakorlatilag semmi értelme... (értsd: elönytelen). viszont tegnap énis szert tettem egy nsrre, hiánypotlonak muszájvolt valami motort keritenem.
lenne pár kérdésem hozzátok, illetve ötleteket várok...
- kéne szerezni valami fejidomot a vasra (a szoban forgo gép egy F-es változat). szivesen veszek javaslatokat utángyártott/univerzális/bontott/egyéb megoldásokra, a lényeg hogy müszakira alkalmas cucc legyen: távolsági, tompitott, helyzetjelzö. árral esetleg forgalmazo linkjével együtt
- kéne egy hátso lábtarto (csak a lábtarto része a csuszásgátlo gumival együtt), akinek van elfekvöben egy, az szoljon
- nagyon örülnék egy jo telóolaj tippnek. valaki probált már valami sürübb olajat a villába? az igazán elárulhatná hogy mit rakott bele, és milyen lett töle a gép...
- kéne olyannak a véleménye aki rakott fel elöre heidenau gumit. a heidenauval nagyonjo tapasztalataim vannak, tapad ragad, ahogy illik, esöben is kitünö, de érdekelne hogy nsr-en hogy is müködik egy ilyen gumo. meg ha valakinek van valami más gumival jo tapasztalata, az is érdekelne
- ha már gumi, akkor aki heidenaut használ hátul, annak a véleményére is kiváncsi vagyok
- és mára az utolso: matrica tippek... biztos van olyan, aki ujrafestette a vasat, és igényes modon felmatricázta... milyen matricát raktatok rá? csináltattátok? gyári matricákat vettetek rá? vagy semmi? nem akarom alkoholosfilccel ráirni hogy eneser...
Üdv!
Az én motoromba is most kerül új hátsó rugóstag. Egy Showa rugóstag megy bele, a teleszkóp most lett feltöltve, amúgy bontott, de zsír újnak néz ki. Nekem 15 volt a rugóstag + 7 rugó az a cucc (nemtom mi a szakszerű neve) amihez csatlakozik alul, az meg a vázhoz. De ezt nem is muszáj cserélni ha jó állapotban van. A lényeg h ha szerencséd van, sztem 15-20 rugóból meg lehet úszni a cserét, vagy ha javítható a teleszkópod, akkor jóval kevesebből is. Ehhez meg szakszerelőt keress... vagy olyat aki ért hozzá!
Pénteken elém is kikanyarodott egy autós, 60nal mentem (tegyük hozzá, autósok azon a helyen simán 80nal is mennek), egy pillanatra megállt, de aztán mégis kitolta a pofáját. Talán azt hite biciklis vagyok, vagy nem tudom, de meleg volt, épp ki tudtam kerülni.
És a kissebbik csavarnál megvan, hogy mennyire kell bent, ill kint lennie, mert sztem az is el lett állítva Asszem egyenlőre ez az utolsó kérdésem Köszi előre is!
Üdv.
Nem tudja valaki hogy mennyibe kerülhet az Nsr-re a jobboldali
kormányrészre minden?Szerdán sajnos belémjött egy autó és
sikerült buknom eggyet!szegény motoromról minden leszakadt!
Előre is köszi a válaszokat!
JAh és felmerült még egy dolog Az alapjáratom egy kicsit magas, de nem nagyon vágom, hogy min kéne állítani, a két csavar ugyenazt a célt szolgálja, mint bármely más motoron? (levegő, alapjárat) De melyik, melyik? Még elég kezdő vok ennél a tipusnál!
Köszi előre is!
Leirom mi is ez a nicosil hátha mást is bővebben érdekel, mert ahogy itt olvasgatom
sokan amolyan urban legend-ként képzelik el ezt a "technológiát".
Maga a bevonat ami a hengerpaláston van ennek a fantázia neve lett a nicosil, de a legtöbb japán
motorban hasonló bevonat van csak más néven futnak (nicrosil, nisil, stb.)
Ez valójában egy nikkel, króm, szilicium, magnézium (és ki tudja még mi) adalék amit gyakorlatilag
amikor elkészül a szolid acél blokk "belerobbantanak" a hengerpalástba.
Ezért nem szoktak japán motort "felfúrni" mivel gyakorlatilag az "edzést" távolitaná igy el az ember.
A másik fele ezt a bevonatot szabad szemmel nem is látod, olyan mintha tükörpolir lenne, annyira szemcseméretű a bevonat.
Bővebb infót itt találtok róla angolul...
Bye all,
Nord
Legolcsóbb megoldás a kispócki lámpa(ugyan az mint a zastava)bontóban ötszázé utánad dobják,
bár egy szép mosoly és ingyen is elhozhatod.
Ha új kell érdemes az osz-car nevü kereskedéstől venni(ők föként keleti kocsik nagykere).
Egy lámpatartókeretet meg akinek van hegesztője és ért is a hegesztéshez 2perc összedobni,sajna
nincs hegesztőm,szivesen csinálnék egyet.Ez tuti átmegy müszakin,és ha jó helyre világit még látasz is
vele,meg mást se vakitasz el!
Telo olajat variálni nemelég az enesernél,rugók is gyengék,ha mindenáron a legolcsóbb megoldást
szeretnéd picit sürübb olaj+rugót megtoldani egy rövidke keményebb rugóval.
Ugye a sürüb olaj csak a lassab átfolyás maitt fog "keményebben" csillapitnai,de attól még a rugozása
puha marad!
Gumi? Hát nemtom én olyat még nemhasználtam,ettől még lehet jó is meg rossz is.
Egy biztos hogy ha nagyon kuka a gumi akkor minnél fiatalabbat néz(DOT szám a gumin) és
pireli,metzeler,mishlen az első helyeken,de márkán belül is ezerféle eltérés van tipus meg tipus közt,igy
nézd a legolcsóbb legfiatalabb gumit.
Matrica? Aki ilyen szépen rajzol biztos nem okoz gondot kivágni egy nsr feliratot sima matricából,szép
dizájnos betütipusban és felragasztani azt.Ennél olcsóbb megoldás nincs.
A sok pénz amit megsporolsz ha megfogadod az 5leteim,már teheted is félre a nagymocidhoz :)
Annyival hamarabb is lesz megint nagy vasad!
Az nsr rel meg ésszel az eringen majd,mert a fékük szerintem a telojukkal egyszinten sajna :(
lenne pár kérdésem hozzátok, illetve ötleteket várok...
- kéne szerezni valami fejidomot a vasra (a szoban forgo gép egy F-es változat). szivesen veszek javaslatokat utángyártott/univerzális/bontott/egyéb megoldásokra, a lényeg hogy müszakira alkalmas cucc legyen: távolsági, tompitott, helyzetjelzö. árral esetleg forgalmazo linkjével együtt
- kéne egy hátso lábtarto (csak a lábtarto része a csuszásgátlo gumival együtt), akinek van elfekvöben egy, az szoljon
- nagyon örülnék egy jo telóolaj tippnek. valaki probált már valami sürübb olajat a villába? az igazán elárulhatná hogy mit rakott bele, és milyen lett töle a gép...
- kéne olyannak a véleménye aki rakott fel elöre heidenau gumit. a heidenauval nagyonjo tapasztalataim vannak, tapad ragad, ahogy illik, esöben is kitünö, de érdekelne hogy nsr-en hogy is müködik egy ilyen gumo. meg ha valakinek van valami más gumival jo tapasztalata, az is érdekelne
- ha már gumi, akkor aki heidenaut használ hátul, annak a véleményére is kiváncsi vagyok
- és mára az utolso: matrica tippek... biztos van olyan, aki ujrafestette a vasat, és igényes modon felmatricázta... milyen matricát raktatok rá? csináltattátok? gyári matricákat vettetek rá? vagy semmi? nem akarom alkoholosfilccel ráirni hogy eneser...
tippeket várok, üdv
Az én motoromba is most kerül új hátsó rugóstag. Egy Showa rugóstag megy bele, a teleszkóp most lett feltöltve, amúgy bontott, de zsír újnak néz ki. Nekem 15 volt a rugóstag + 7 rugó az a cucc (nemtom mi a szakszerű neve) amihez csatlakozik alul, az meg a vázhoz. De ezt nem is muszáj cserélni ha jó állapotban van. A lényeg h ha szerencséd van, sztem 15-20 rugóból meg lehet úszni a cserét, vagy ha javítható a teleszkópod, akkor jóval kevesebből is. Ehhez meg szakszerelőt keress... vagy olyat aki ért hozzá!
Nem tudja valaki hogy mennyibe kerülhet az Nsr-re a jobboldali
kormányrészre minden?Szerdán sajnos belémjött egy autó és
sikerült buknom eggyet!szegény motoromról minden leszakadt!
Előre is köszi a válaszokat!
Köszi előre is!
Lenne egy kérdésem: Nincs véletlen valakinek honda nsr 125-höz villamos kapcsrajza?Sokfele kerestem, de nem nagy sikerrel Előre is köszi!
http://quadasz.atw.hu/egyeb1.h...