Sziasztok!
Ma lekaptam az első kereket, és beszereltem az új fékpofákat. Eddig minden OK, a baj az, hogy a két pofa közé papírlap sem fér oda, nemhogy a féktárcsa. Ezt hogy oldjam meg?
Ja meg úgy néztem meg, hogy a poverszelep 3-3.5 ezernél nyit, hogy ált a motor nem pedig menet közben szép lassan elkeztem adagolni a gázt és már 3 ezernél elfordult a csiga. De ez úgye mindegy? hogy álló vagy menetközben mert szerintem elvileg ugyan akkor kell nyitnia álló helyzetben is mint menet közben ?
Válaszotokat köszönöm előre is!
(Péter)
A motorhirdetésedben azt irtad h hibátlana motor, ellentétben a hozzászólásaidban olvasható h a féknek baja van, az akksi rossz, a power nem mükszik,hogy van akkor is ez?
Üdv, RiderD
Hát akkor nem tom mit csináljak.... Na mind1, max egy darabig nem lesz power az NSR-emen végülis most valamennyire ki van nyitva a szelep, valamivel jobb magasfordulaton, de alacsony rpm-en meg elég szarul megy... Ja és azt h tudom leellenőrízni h a feszabályzó működik-e? Csak mert elég hamar lemerül az akksim.
hy! Szerintem megéri megvenned, azt a kipuffot, ugyanis nekem is szinte ugyanolyan van és a hangja egyeltalán nem gagyi, és nem hiszem h szarabbul menne tőle a géped, persze egy sport rendszer jobb lenne de az lényegesen több cash:) De ez csak az én véleményem...
Hali.
Most láttam a képet az ns125f edröl.
Látom 50 ként használod.
Azt szeretném kérdezni hogy te a henger jobb oldalánál a karbi elött mit csináltál a 124 ccm felirattal?
Ha kicsiszoltad,mivel potoltad?
Elöre is köszi
http://www.italmondo.hu/index....