Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ráadásul az 1.0 Suzukitól nem is rossz a 160.
Ezek a gépek ennyit tudnak. Az NS nekem felgyorsul 6. ban is végsebességre, de qva lassan... meg a végsebesség is kevesebb picit. Ez van 125...
Talán azért nem ránt 5.ben mert nem bír. Olyan mint a bicikli, ha nehezebbe váltasz te sem bírsz úgy gyorsulni vele...
Én 85 kg om alatt is ment 140et, akkor könyebb emberrel többet is kellene mennie...
Ciao!Az a helyzet hogy az 1. indexket szertném lecserélni valami kisebbre. És arra lennék kíváncsi hogy mind1 milyet veszek? A bekötésre gondolok...
Nincs mit ezen tuningolni meg szépíteni, ha neked 140-ig kimegy szépen akkor abba nincs folytás. Egyszerűen akkora áttételen már gyenge. Az a 6. ugy felesleges az nsr-be ahogy van. Mondjuk én nem szoktam vele 140-el sem menni. 110-120 az ideális. Nem tudom ki hogy van vele de a biztonságos motorozás lényege, hogy veszélyhelyzetben mennyi erőtartalékod van meg milyen féked. Namost erőtartalékról 120 felett már nem nagyon beszélhetünk max tankrahasalósnemmenetszélellassítós gyorsulásról. Afék az nem rossz, de nem nagyon biznám rá magam az összes veszélyhelyzetben.
Szerintem az a 160 túlzás. De ez csak az én véleményem . Ez olyan mint az egyik haverom aki vet egy 1.0 suzukit (swift) és örjöngött hogy 200 vana aszámlap maximuma akkor miért csak 160 - at tud kihozni belöle.
Ha már kipörgeted maxra 5 ben akkor a 6 már nem húzófokozat.
98-as nsr. tudom hogy 125-ös nem nagy durranás de hallok olyaokat hogy 1 jó nsr 160-at is megy.majd ezt a kuplungos dolgot kipróbálom.
Adam!
Egy 125 géptől ne várj olyan sokat, egyébként nekem is ez van 140-nél teszem 6.-ba, én beleszoktam nyúlni a kuplungba,hogy gyorsuljon 140 felett. Az enyém se folytott elvileg mert az olasz papírokon 21 KW van beleírva.
milyen tipus ? ns vagy nsr?
SEGÍTSEN valaki nekem.! az a gondom hogy hiába pörgetem ötödikbe a motort 10-11 ezerig, mikor beváltok hatodikba a fordulat visszaesik 8-9 ezerre és a moci az istenért sem akar menni 140-nél többet! a gazdája azt mondta nincs benne a folytás.de szerintem benne van mert a motor mintha letiltana.még annyi hogy ötödikbe a pover szelep nem ránt a motoron mint 3. és 4. be.mi lehet a gond? fúvóka csere?
H3rnyo, nekem is olt ilyen, azóta is röhögök magamon; egyszer zárva volt a benzincsap, másik alkalommal meg nem volt benne benzin
Uhh, de jót motoroztam tegnap!

Remélem mindenki előhozta a gépet, és bemelegítette.... Sajna én csak hétvégente tudok motorozni, de bízom benne, hogy ha szerdán hazamegyek, ugyanolyan idő fogad majd mint amilyen búcsúztatott!

Széles Utat!
Fuvókát kéne megnézni nincs-e eltömődve. Elmondásod szerint szikra van, tehát vagy anyag nincs vagy levegő.

Javaslom a légszűrő kitisztítását, fuvókák kifujatását, meg utolsó esetként még benzincsap szűrőjét.

Nem hinném hogy más hiba lenne.
Sziasztok !

Volna 1 kis gondom az NSR-remmel...Indítottam pöcc röff....tötyögött alapjáraton...bemelegedett elakartam vele indulni és egyszerűen lefulladt...utána ha indítottam akkor csak full szivatón kapott életre de akkor is alig-alig...Jahm meg elég fekete olajat köpött de gondolom a szivató miatt...
Szeretném megkérdezni, hogy vkinek volt-e hasonló gondja a mocijával vagy esetleg tanácsot vkitől, hogy mi baja lehet ? Nagyon megköszönném :)
MSN : tokei-ihto@freemail.hu
Válaszotokat előre is köszönöm !
de egy 600-as sor négyes blokk bele
tehát akkor minden nsr igy viselkedik ha nem kap elég fordulatot.és nincs erre valami orvosság,fúvókacsere vagy ilyesmi.?
Igen, a 6.-at felejtsd el, ha nincs fordulat ez a motor halotttttttttt
Sziasztok!
vettem egy nsr-t . a motor osztrákból van,98-as.annyia gondom vele hogy ha ötödikbe nem húzatom ki eléggé ,akkor nehezen gyorsul hatodikba.szinte megtorpan a motor.minden nsr ilyen?vagy lehetséges hogy az enyém el van dugulva?
Hú skacok, már lassan bejáratódik a motor és gondoltam megcibálom a fülét egy kicsit. A gyorsulást nem számoltam, majd legközelebb, de írtózatosan húz. A vége viszont -úgy, hogy még volte benne egy kevés- erősen a tankon hasalva 160 Kéne valami fejidom rá mert 120ról csak hasalva gyorsul tovább, de nagyon ott van a kicsike
Fele akkorának kell lennie mint az elején a hengernél
és 125ccm es
jah bocs 1986-os
Hello sziasztok!
Fontos dologról lenne szó! van egy 1985-os 12ccm-es Honda NSR-em és most kezdek bele egy felújításba elég leharcolt állapotban van (nem az én hibámból) és kellene pár alkatrész hozzá! amire szükségem lenne :-Furdulat és km óra spirál - műszerfal - két indexbúra 1 alja - hátsólámpa - első teló szimering - kuplungkar . Ezek lennének amire szükségem lenne sürgősen akinek van vagy tud az kérem dobjon meg egy E-maillal vagy vegyen fel msn-re a fearless90@freemail.hu ra előre is köszönök mindent
hát hangra dörmögösebb lett,a fogyasztást még nem mértem de azért észrevettem h jobban evett föleg hogy a főfuvoka is ki lett cserélve 160-asra, még nem üvegeltem de ha majd az is meglesz akor leirom kb menyi volt a vége, alsobb fordulattartmoányokban is érezhetően jobban húz
akarok rá még egy sportlégszűrőt remélem nem fog rontani a teljesitményen mert olvastam már itt hogy valaki rakott fel de nem tul sok sikerrel, és most az aksim is cellazárlatos lett
nah majd irok még ha ok lesz a motor bejáratásbol is van még kb 40km
remélem már végre normális idö lesz nem ez a genya eső addig is mindenkinek széles utat !
Banyek... és kipróbáltad már a kicsikét vele?
Hogy megy, gyorsulás, végsebesség, fogyasztás, hang, stb? Ossz meg velünk mindent pls!