Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megadnád a pontos címét az emberkének?
A telefonszáma is jó lesz!

Köszi előre is!
Köszi-köszi. Akkor a fitting hollandiával=sima fitting+áteresztőcsavar?
Szerencsére alul-felül van áteresztő csavarom.
És akkor a csövet nem nehéz összehozni a fittinggel?
Hello!

Nos, ez attól függ! Alapból biztosan kell venned fékcsövet, és két fittinget! Visziont a fittingekbe benne van a roppantógyűrű, így ez már szerelhető! Viszont még mindíg két lehetőséged van, vagy veszel oylan fitttinget, amit úgy árulénak, hogy fitting hollandival (2990 Ft) akkor ezzel összeszereled a csövet, amjd a féket, és kész! Vagy veszel másikfajta fittinget, (1770 Ft-tól színtől függően) viszont ez esetben szükséged lehet tömítésre (20 Ft/db és kell 4 db, őpersze ha a régi jó állapotban van, azt is lehet használni, mivel nekem a régi vörösréz, én azt tettem vissza) és ha a féked elötte is ilyen végekkel volt gyárilag szerelve, azaz van áteresztő csavar rajta, akkor az minden hiba nélkül használható,(http://bikepics.com/pictures/2... pl nekem ez a gyári, van áteresztőcsavar, így azt nem cseréltem!) ha nincs, akkor azt is venned kell, valószínűleg a sima, 690 Ft-os megteszi egytárcsás rendszernél.
Tehát alapból a leggazdaságosabban két fitting (1770) + 70 cm cső (7* 400 Ft (mert itt esetleg a dörzsölődés miatt érdemes burkoltat venni) 6340 Ft, ha kell két áteresz, akor + 2*690=1380Ft
Sziasztok!

Az adataimnál található metálzöld Honda NS125R eladásra kerül.
Irányárban 150.000,- de a legjobb ajánlatért (értelmes keretek között!) elvihető.
Kb 2 hétre rá (mai naptól számitva) elkészül a piros is, az is kb ilyen árban lesz, eetleg kicsit olcsóbb.

Bye,

Nord
Én Szigethalomra viszem az enyémet!8 ezer forintért teljesen felújítja
és vállal rá garanciát!
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

Van egy Honda Nsr 125F...92-es és a központi teló megadta magát!Ki járt már így és hova vitte szervízbe vagy mit csinát vele?
Ha esetleg valakinek van ilyen hibátlan állapotú, akkor az érdekelne!

Segítségeteket előre is köszönöm!
Trakee! Sajnos nem találtam semmi féle szakirodalmat, h. miböl áll a fémfékcső "rendszer" , ezért segítségedre lenne szükségem. Csak 2 "x"fokos fittinget kell vennem és 70 cm fékcsövet, vagy vennem kell még pl:hollandiás fittinget, áteresztő csavart, fitting anyát,légtelenítő szelepet, ...stb.
Nézd már meg a nagyvas -on Alkatrész/Fékrendszer/Fémfékcső (T.B.)
Előre is köszi
Oszlassátok el a kételyeimet. A benzincsap milyen állásba van on-off-tartalék? Mikor sorozatosan kifogyott csontra a benya, akkor le volta lefele mutatott, azt mondták az tartalék, középen van zárva és fent nyitva. Ma buheráltunk vmit a mocin(elszakadt a kuplungbowden, mert mért is ne) , majd mikor indultunk volna nem ment, ledadogott és megállt, nagy nehezen kiderítettük, h a csappal lesz vmi, beállítottam legalulra, ott eddig is ment alapon. De akkor most hol van nyitva?
Ilyenre gondolsz? Pegaso Vagy esetleg ilyenre? Bár ez kisebb és idősebb, de tényleg egy ár! Transalp

Viszont nem sport kategória! És én inkább veszek egy fiatalabb 2Tt mint egy 15 éves 4T! Ennyi!
Sziasztok!

Valaki nem tud egy eladó a motoron űlve jobb oldali tükröt ? Fontos lenne !
Köszi előre is!
Valaki nem tudná megmondani, hogy honnan tudok 93-as NSR-re első sárvédőt szerezni?
Fontos lenne!
Hát hadd legyen elég nekem az hogy egy 98-as 650-es Aprilia Pegaso-t vennék belőle korrekt állpotban szervizeltetve ragdóval együtt, friss műszakival 460 000.Egy utcával arrébb már áll egy 98-as 850-es Honda Transalp V motoros túragép 500 000-ért. Az hogy én hogyan tudopk ennyiért venni egy iylen motort megint más kérdés sztem.
Ok. Köszi, nem tud valaki Debrecenben boltot ahol lehetne kapni fémfékcsövet és fittingeket?
Igen, én magam szereltem össze, és fel, a fékre is igazából nem nagy ügy, áttanulmányozod a rajzot, amit adnak hozzá, aztán precízen úgy rakod össze! Megjegyzem, mérd le, mennyia szükséges csőhosszod, mert nekem a gyári valajmi 1 m volt, kb 3 * mgkerülte a műszerfalat, és még ez a 60 cm-es is bőven elég! Szóval szerinem, ha NSR-hez, vagy más egytárcsáshoz kell, jól megnézed, megfelelő fittingekkel (pl nekem fenn egyenes van, így egyenesen a teleszkóp mellett fut le a cső, a csavarok amikkel felszereled a gyáriak, mert semmi bajuk) és lenn alkalmazol egy 90°-osat, akkor valószínűleg 60 cm körülim csőhossz neked is elég! De könnyű megmérni, oldalsztenderen kinyűjtod a teleszkópokat, és megméred, hogy milyen távol van a főfékhenger, és a munkahenger csatlakozója egymástól, hogy egy pici hasat esetleg adsz a mérőszalagnak! De nem kell sok, iszen a fittingek összesen kb + 5 cm el toldják, és nekem pl 62 cm-re vágták a csövet!
Kösz Trakee! Neked sajátmagad sikerült rászerelni a fittingekre a fékcsövet? Nagyvas.hu-n néztem most 11000 lenne,de annyit nem szánnék rá. Csak szeretnék megtanulni stopiezni Ezzel is
Én sem Nsr-t vennék 430ért hanem Fzr600ast, de ez főleg jogsi kérdése szerintem.
Hello!

Én is most vettem, igaz, egy AF-1 -es apriliara, de az mindegy.. (www.nagyvas.hu) Szóval két út van: Vagy veszel készreszereltet, ami esetemben 15 e ft lett volna, vagy szerelhetőt. Ennek az ára: 1770 Ft
-től/ fitting (azaz a végek) és 300-400 Ft-ig a cső dm-e! Esetemben kellett 6 dm, a komplett cucc volt kicsivel 6 e Ft alatt Összeszerelésnél precízen kell eljárni, az egy hétvége alatt kb 350 km-t tettem meg, és eddig bevált! Precízebb a nyomáspont, mint a régivel, és semmiféle szivárgás, cvagy baljós jel nincs!
430-ért mit veszel?
Csak a teljesség igénye nélkül: 1988-as és 1994-es Honda cbr 400, 1991-es Honda NSR 250, 1994-es Kawasaki ZZR 250, 92-es ZXR 250, 89-es ZX7R, 80-as évek végi GSXR 750, vannak ennyi pénzért 250-es Banditok és FZR 400-as Yamahák is dögivel. Ezeket a gépeket nem olyan könnyű széthajtani, mint mondjuk egy 2 ütemű kihegyezett kisköbcentis motort. Ennyi pénzért én sem NSR-t vennék. Meg abben sem lehetsz biztos, h az nincs széthajtva, szal én mindenképp egy 90-es évek közepi 250-es vagy 400-as gépben gondolkoznék ennyiért.

Bimbike!
Jó kis motor a kis CBR, de nekem nem kéne semmi pénzért. Én mikor az NS után felültem egyre, sikítva menekültem tőle. Ne érts félre nem rossz kis gép. Könnyű vezetni, keveset fogyaszt, jó rajta a váltó, az üléspozíció, ideális városi motor, de olyan szinten nem megy, hogy csak na. Mint egy 125-ös MZ... Nem tudom neked mi számít egy motoron, de ha CBR vásárlásra adod a fejed, előtte mindenképp menj vele egy kört.
én egy cbr 125 -ötöt vennék.
Hát had ne kommentáljam! Hogy milyen motort veszel 430 ért, ha nem NSR re gondolsz... Egy széthajtott banditot? Sok sikert hozzá!

Amúgy tényleg az a gép nem ér annyit!
Hello all. Nsr-emre szeretnék fémfékcsövet előre, nincsenek ezzel kapcsolatben tapasztalataitok? Hol lehet készen Fittingekkel kapni? Kb mennyi?
egy lánckérek szett csere? Előre nagyobb,hátra kissebb. Nagyon visszafogná a gyorsulást?
üdv nekem az utazó 130 . maxra nem huzom ki mert nem hiszem hogy érdemes . A 130 is sok szerintem ennek a vasnak. Igen érdemes feljavitani ha valami nem smafu rajta na meg persze , hogy 2 ütemű. A gyári javaslat 20.000km . akkor kell mindent kiszedni belöle is feljavitani. Sokat számít a légszürő is . Hátha el van tömödve. Az ára 160.000 de alkuképes
Hááát szép meg minden de 430 000-ért már motort veszek nem egy NSR-t
Attól eltekintve hogy nekem is az van. Ez nem ér ennyit...
Nem feladtam, csak egyenlőre jegelem a dolgot. Annyira nem értek hozzá, hogy pontosra be tudjam lőni, szervízbe meg nem viszem el. Viszont nem olyan volt a hangja, mint a videón lévő nsr-é. Inkább morgó, hörgő, hortyogó( kéne egy magyar tanár a pontos kifejezés megtalálásához ), de ettől függetlenül tetszett. Majd berakatom a nyáron, azért kösz a segítséget.
Bimbike!
Szép ez az NS! Az enyém ugyanilyen... csak koszosabb...
Mennyiért árulod? Csak kíváncsiságból...
Az NS-nek nálad mennyi a vége? Mert én nem tom eldönteni h csak az elbarmolt kipuffom miatt megy csak 130-at, vagy a lánckerekek sem az eredetiek... :)
Most az enyém nagyfelújítás alatt áll, dugó, gumi, idomok, kipuff, gázos teló hátra, váltóolaj csere, fékek, meg az apróságok.
Amúgy milyen állapotú az NS? Lehet h érdekelné az egyik haveromat...
Üdv!