Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként havernak van A jogsi szóval neki ez pont nem számít , max az hogy bizti kevesebb
Koszi a hszt, segitettel, akkor most mar nem kacsintgatok mas mocik fele, marad az NSR. Azt mondjatok akkor, hogy megvehetek egy 20KW osat is nyugodtan? Vagy inkabb olyat keressek aminek a forgalmiban 11 van?
Ezesetben elnezest kerek..
leszarják, nem nézik, és egy csomó olyan gép van aminek nincs is kitöltve a kw része...
Hali!

Nekem is ez az NSR az első mocim, és nem mondom észnél kell lennem rendesen. Hát még egy nagyobb gépnél...
Sztem egyelőre nem érdemes nagyobb motort venned, mert talán egy gyengébb mocin könnyebb tanulni, a papírokról nem is beszélve. Engem már megfogtak a yardok, és nekem is 20kw van a forgalmimban (fel sem tűnt nekik, v csak egyszerűen leszarták) nemtom. Lehet, h azért voltak elnézőbbek, mert szintén motorral voltak
Jó gépek az NSR-ek, főleg ha egy jót fogsz ki, akkor tutira nem bánod meg!
Nekem ez a véleményem, remélem segítettem legalább egy kicsit.
tévedsz, nincs semmilyen ccm határ, csak kW és kW/súly arány korlát amit nem is tudok pontosan de a zsaruk se , csak azt nézik stimmel e a 25kW A1 nél meg azt hogy stimmel e a 125ccm.
Tudtommal az Ak 250cm3@25KW, vagy tevedek?
A1 nél köbcentit néznek, Ak nál meg kW ot
Mért ütné agyon? nem értelek
Egyik mondatod agyonuti a masikat.. Mondod, hogy haverod 650-eset vezet Ak al. Meg mellette, hogy A1 el nem lehet nagyobbat mer a rendorok csak a kobcentit nezik nem a KW-ot.. Akkor most a haverod eseteben ez, hogy is van?
Koszi a valaszt. Ugye nekem ez lesz az elso motorom, elotte se robogo se semmi nem volt. Nekem azt mondtak, hogy elsore ennel nagyobbat ne vegyek. Nemtom errol mi a velemenyetek. Most meg az jutott eszembe, hogy A1 max 11KW, NSR meg 20. Ezzel a zsaruk foglalkoznak? Vagy at lehet iratni?
Ak jogsihoz rendbe van, havernak is ilyen az sv 650-e de A1 el akármilyen folytást rakathatsz bele, akkor se lehete vezetni, mivel nem 125ös , és zsaruk is csak ccm-et nézik kw-ot nem
Igazából mivel a kis köbcentis 2T motorok elég hamar szétgyilkolhatók, abban sem lehet biztos az ember, hogy ha mondjuk egy 2002-eset vesz meg, akkor már nem kell rá költeni. Tény, hogy minél újabb és kevesebb km van benne, annál valószínűbb h jobb állapotban van, de egy 2T motor fennartása átlagosan többe van. Egy vaffert azért nehezebb szétgyilkolni. Viszont az is igaz, hogy azon egy motorgenerál jóval többe fáj... viszont jobban is megy... De valamit valamiért...
Hát jah, jogsi szempontjából cink egy kicsit, de le lehet papíroztani úgy, hogy lehessen A1-gyel vezetni. Egyik haverom egy 600-as CBR-t vezetett vele. Beletetette a folytást, lepapíroztatta, és kivette a folytást, amit egyébként bármikor vissza is lehet tenni bele. Szal végülis minden mellett lehet érvelni és ellenérvelni és elég sok mindent meg lehet oldani okosba. Szal végülis azt érdemes megvenni, amit te szeretnél és ami a stílusodhoz jobban illik.
Probléma megoldva.
légszűrő takarítás volt, és fain lett.
mostmár 6osban is megy ha küldök egy tőgázt.
nekem folyamatosan ezt játsza hogy 5 centiket feljön... kétszeméllyl már kicsit viccesebb
hu bazz az összes belinkelt moci nagyon ottvan és ha jol láttam valameiknél az is szerepelt h korlátossal vezethető.

aki a 6.ba váltás problámáját irta hát ne is nagyon várj többet hatodikba én egy évbe egyszer váltok fel 6osba, 5be még leforogja amit kell aztán utána kifujt, bár a 175ös hengerrel még nem probáltam multkor a lámpánál el is melete az elsö kerekét mikor "finoman" rálöttem a kuplungot
MOTUL Transoil Expert 10w40 kimondottan kétütemü és sportmotorhoz, meg idős géphez, meg a gyári is 10w40
Helló
kérdésem lenne, "87-es honda ns125r hez azt hiszem váltóolajra lenne szükségem
milyen olajat rakjak bele? mi a pontos megnevezése?
köszi
hello
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
Nekem van egy 2003.07 havi NSR-em.
Minden gyári rajta(kiv gumi) és olyat csinál, hogy 5ösbe kipörög 11.000et, és ha felteszem 6ösba, szépen lassacskán esik vissza a fordulat....hiába tőgáz, hiába nem....
ez mitől van? a motoroban elvileg 11.500km van!
Szia. ez az NSR nagyon jól néz ki! te festettetted?
hello!
Tanakodom hogy az enyém eladó lessz
Hat nemtom, A1 el necces lenne a VFR sztem, de cafoljatok meg.. Azert szanok ra ennyit, hogy utana ne kelljen mar ra koltenem. Meg 2000 utanira gondoltam azok meg ennyiert mennek. Vagy idosebett vegyek? Tanacsokat szivesen fogadom mivel eleg lama vagyok motorok teren..
Jah, Dani sorry, igazad van...
Hát ja, jogsi nagy úr, meg végülis mindenki azt vegyen amit szeretne.
Én sztem egy 400-as VFR-re szavaznék ennyiért... asszem volt egy "96-os a pakliban.
Amúgy jogsival én is szűkösen állok és egy VFR-rel könnyebb meglógni, mint egy NSR-rel.
Persze ez az én véleményem, nem jársz rosszul az NSR-rel, jó kis motor, de én tuti vagy nagyobbat vennék, vagy olcsóbbat, a többit meg jogsira (vagy tetszés szerint piára és kurvákra ) költeném.
ez nem komolyabb csak nagyobb