Még a kipufogóval is szórakoznak műszakin? Ez komoly? Mert még nem sikerült elvinnem a kicsikét, mert meg kell hosszabbítani a vizsgáját, viszont nekem Yoshimura cső van az Nsr-en. Ez gáz?
Hát legolcsóbb megoldás, hogy kérsz kölcsön vmi cbr-es ismerőstől ha van gyári dobot? Vagy akkor az előző gazdája hogy vizsgáztatta le? Neki nincs meg a gyári. Pont ezért szokták meghagyni.
Amugy fogalmam sincs mit mondanak rá műszakin, mert nekem gyári van. Lehet észre se vennék.
Bimbike!
Tudnál segíteni nekem valamiben? Gyári kipuff van neked az NS-en? Le tudnád mérni hogy mekkora a hátsó dob előtti cső átmérője? Szeretném visszaszűkíteni, mert az előző tulaj kiszélesítette és így romlott a teljesítmény, csak nem tudom mekkora cső kéne oda...
Előre is köszi!
Üdv!
P.Z.
2 hengeres, ráadásul V2-es, szal nem kis helyet foglal. Miért van egy 250-es NSR blokkod?
Ha nekem lenne én tuti megpróbálnám belefaragni valahogy valamibe...
De tuti h sokat kellene faragni a 125-ös NSR kasztnin. Más váltó, kuplung is kéne hozzá. Erősebb fékek, vastagabb gumik, keményebb futómű... ezek sztem mindenképp.
Sztem érdemes lenne inkább bontóban körbenézni, hátha találsz egy 250-es NSR vázat...
A 125-ös NSR-nél nagyon kicsi a hely a blokk számára, és tudtommal a 250-es 2hengeres ami meg egyáltalán nem férne el.....így szerintem komoly átalakítás nélkül nem fér el.
Láttam! A motor különbség látszott, nah jó némi szélárnyék is besegített...
Ahogy mondta a kommentár, Talma beszédében minden benne volt! Összegezve, Grat!
Ahham, rendszámos. Törzskönyves, mindenféle papíros. Csak még a jogsim nincs meg hozzá.
Október óta van meg, naggyon megszerettem időközben a kicsikét. Jelenleg a rendberakás fázisában leledzik, sajnos ilyen idős gépeknél már nem az számít, h alapból milyen megbízható a vas, hanem h az előző tulajok hogy bántak vele. És sajna ezzel nem bántak túl hozzáértő módon, szal most ezeknek a hibuciknak a javítása van soron. De ha kész lesz (még 2-3 hét) egy jó darabig és jópár ezer km-ig tuti h nem kell hozzá nyúlni.
Amúgy ha érdekel még valami, vagy motorokról szeretnél dumálni, vegyél fel msn-en: polik_zoltan@freemail.hu
Jó időt és széles országutat!
Nem nehéz összehozni, de figyelni kell! A külső burkolatot vissza kell pödörni, az nem megy bele afittingbe, csak a drótszövet, és a belső cső! A drótszövet a roppantógyűrűn kívülre, a cső belülre... de kapsz hozzá egy rajzot!
Üdv Pocok!
Bimbike vagyok. Kösza véleményt a cbr-röl. Nem ültem még rajta és elképzelésem sincs milyen lehet csak amiket beszélnek mások. Sokan dicsérik , de gondolom csak azért , mert nekik az van. Én a fogyasztás és az évjárat volt a fö irányvonal ja és persze a fenntartás. De te igen jó dolgokat mondtál és ilyet még nem olvastam . Ha eladom majd ezta két vasat akkor majd jobban körülnézek de üres pénztárcával nem érdemes.
Válaszod mégegyszerköszönöm.
Üdv Laci
Amugy fogalmam sincs mit mondanak rá műszakin, mert nekem gyári van. Lehet észre se vennék.
Holnap mennék cbr-t nézni,csak a baj akrapovics dob van rajta,mit tudok tenni,hogy műszakin átmenjen köszönöm a segítséget.
Tudnál segíteni nekem valamiben? Gyári kipuff van neked az NS-en? Le tudnád mérni hogy mekkora a hátsó dob előtti cső átmérője? Szeretném visszaszűkíteni, mert az előző tulaj kiszélesítette és így romlott a teljesítmény, csak nem tudom mekkora cső kéne oda...
Előre is köszi!
Üdv!
P.Z.
Ha nekem lenne én tuti megpróbálnám belefaragni valahogy valamibe...
De tuti h sokat kellene faragni a 125-ös NSR kasztnin. Más váltó, kuplung is kéne hozzá. Erősebb fékek, vastagabb gumik, keményebb futómű... ezek sztem mindenképp.
Sztem érdemes lenne inkább bontóban körbenézni, hátha találsz egy 250-es NSR vázat...
Ahogy mondta a kommentár, Talma beszédében minden benne volt! Összegezve, Grat!
Október óta van meg, naggyon megszerettem időközben a kicsikét. Jelenleg a rendberakás fázisában leledzik, sajnos ilyen idős gépeknél már nem az számít, h alapból milyen megbízható a vas, hanem h az előző tulajok hogy bántak vele. És sajna ezzel nem bántak túl hozzáértő módon, szal most ezeknek a hibuciknak a javítása van soron. De ha kész lesz (még 2-3 hét) egy jó darabig és jópár ezer km-ig tuti h nem kell hozzá nyúlni.
Amúgy ha érdekel még valami, vagy motorokról szeretnél dumálni, vegyél fel msn-en: polik_zoltan@freemail.hu
Jó időt és széles országutat!
Bimbike vagyok. Kösza véleményt a cbr-röl. Nem ültem még rajta és elképzelésem sincs milyen lehet csak amiket beszélnek mások. Sokan dicsérik , de gondolom csak azért , mert nekik az van. Én a fogyasztás és az évjárat volt a fö irányvonal ja és persze a fenntartás. De te igen jó dolgokat mondtál és ilyet még nem olvastam . Ha eladom majd ezta két vasat akkor majd jobban körülnézek de üres pénztárcával nem érdemes.
Válaszod mégegyszerköszönöm.
Üdv Laci