Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nem tudoim mi a max de én most tettem rá egy 175ccmes polini hengert ha kérdésed van csak irj nyugodtan ha tudok válaszolok
Még a kipufogóval is szórakoznak műszakin? Ez komoly? Mert még nem sikerült elvinnem a kicsikét, mert meg kell hosszabbítani a vizsgáját, viszont nekem Yoshimura cső van az Nsr-en. Ez gáz?
Hát legolcsóbb megoldás, hogy kérsz kölcsön vmi cbr-es ismerőstől ha van gyári dobot? Vagy akkor az előző gazdája hogy vizsgáztatta le? Neki nincs meg a gyári. Pont ezért szokták meghagyni.

Amugy fogalmam sincs mit mondanak rá műszakin, mert nekem gyári van. Lehet észre se vennék.
kösz szépen.
Sziasztok
Holnap mennék cbr-t nézni,csak a baj akrapovics dob van rajta,mit tudok tenni,hogy műszakin átmenjen köszönöm a segítséget.
Vlakinek nem kell NSR 125f-es motor vagy elcserélném egy endurora! Ár irányár 180.000ft.Elöre is köszi nagyon sürgös lene
Ja, erre a csőre gondolok...
Bimbike!
Tudnál segíteni nekem valamiben? Gyári kipuff van neked az NS-en? Le tudnád mérni hogy mekkora a hátsó dob előtti cső átmérője? Szeretném visszaszűkíteni, mert az előző tulaj kiszélesítette és így romlott a teljesítmény, csak nem tudom mekkora cső kéne oda...
Előre is köszi!
Üdv!
P.Z.
180-as Polini henger rámegy, asszem Fepi-nek volt ilyen gépe, de ő eladta.... sztem vmi ilyen emberkét kéne faggatnod h hogy műxik a dolog. :)
Nincs, csak tuningolni akarom. Mekkora hengert lehet max rárakni?
2 hengeres, ráadásul V2-es, szal nem kis helyet foglal. Miért van egy 250-es NSR blokkod?
Ha nekem lenne én tuti megpróbálnám belefaragni valahogy valamibe...
De tuti h sokat kellene faragni a 125-ös NSR kasztnin. Más váltó, kuplung is kéne hozzá. Erősebb fékek, vastagabb gumik, keményebb futómű... ezek sztem mindenképp.
Sztem érdemes lenne inkább bontóban körbenézni, hátha találsz egy 250-es NSR vázat...
Köszi szépen
A 125-ös NSR-nél nagyon kicsi a hely a blokk számára, és tudtommal a 250-es 2hengeres ami meg egyáltalán nem férne el.....így szerintem komoly átalakítás nélkül nem fér el.
Bővebben? Más a felfogatása? Vagy miért nem?
NEM
Csá. Nem tudja valaki, hogy nsr 125-be bele lehet-e tenni a 250-es nsr blokkot? Persze kókányolás nélkül...
Ha nem előzeik le a rajtnál, és nem ragad be pár körre úgy leverte volna Faubelt, mint paraszt a mezsgyekarót.
Láttam! A motor különbség látszott, nah jó némi szélárnyék is besegített...
Ahogy mondta a kommentár, Talma beszédében minden benne volt! Összegezve, Grat!
Látta mindenki , de azért 2. hely se rosz, de ne így
Láttátok Talmácsit?
Ahham, rendszámos. Törzskönyves, mindenféle papíros. Csak még a jogsim nincs meg hozzá.
Október óta van meg, naggyon megszerettem időközben a kicsikét. Jelenleg a rendberakás fázisában leledzik, sajnos ilyen idős gépeknél már nem az számít, h alapból milyen megbízható a vas, hanem h az előző tulajok hogy bántak vele. És sajna ezzel nem bántak túl hozzáértő módon, szal most ezeknek a hibuciknak a javítása van soron. De ha kész lesz (még 2-3 hét) egy jó darabig és jópár ezer km-ig tuti h nem kell hozzá nyúlni.
Amúgy ha érdekel még valami, vagy motorokról szeretnél dumálni, vegyél fel msn-en: polik_zoltan@freemail.hu
Jó időt és széles országutat!
rendszámos a vasad?
Nem nehéz összehozni, de figyelni kell! A külső burkolatot vissza kell pödörni, az nem megy bele afittingbe, csak a drótszövet, és a belső cső! A drótszövet a roppantógyűrűn kívülre, a cső belülre... de kapsz hozzá egy rajzot!
Nincs mit, motoros a másiknak ahol tud, segít.
Üdv Pocok!
Bimbike vagyok. Kösza véleményt a cbr-röl. Nem ültem még rajta és elképzelésem sincs milyen lehet csak amiket beszélnek mások. Sokan dicsérik , de gondolom csak azért , mert nekik az van. Én a fogyasztás és az évjárat volt a fö irányvonal ja és persze a fenntartás. De te igen jó dolgokat mondtál és ilyet még nem olvastam . Ha eladom majd ezta két vasat akkor majd jobban körülnézek de üres pénztárcával nem érdemes.
Válaszod mégegyszerköszönöm.
Üdv Laci