Hello!
Ez lehet nagyon hülye kérdés lessz de anyira nem értek a motorokhoz, csak most kezdek érdeklődni irántuk és azt akartam kérdezni hogy nsr-t lehet kapni újonan magyaro.-on vagy v hol külföldön? Vagy nem tudtok ajánlani egy 125ccm jó gyors kis motort?
képet most csináltam, amint visszakapom a fényképezöhöz a kábelt, felrakom, addig azt tudom rola mondani hogy tökéletes állapotban van, az oldala nem repedezett, a bordamélység tökéletes, valoban 70-80%os kb. és KENDA
nekemis kéne valami jo kis váltoolaj, melyik a legolcsobb, ami még jo is?
ja amugy ha valakit érdekel, ö lett az uj vasam :) kis drááága
meg még valami... lehet hogy leszedem a gépröl a hátso gumot, olyan 60-70%-osra saccolom, normális állapotu, Dunlop, de pontosan nemvágom fejböl hogy milyen. valakit nem rédekel esetleg? mert akarok rá uj michelint venni, és ezt meg nemakarom a kukába dobni. valami baráti áron szivesen megszabadulok töle, ha esetleg valaki nem akar uj gumit venni a vasra, az szoljon. majd késöbb képekkel is szolgálhatok a gumi állapotárol, mindjárt kimegyek, és csinálok is :)
Kellene nekem egy kis segítség!
Nem tudjátok milyen olajat kell önteni a váltóba?
Azért fontos mert hallottam olyat hogy ha rossz olajat öntesz bele akkor elkezd csúszni
a kuplung. ELŐRE IS KÖSZI!
Hi!
Telóoil. Minden komolyabb cégnek van. 2,5-15 ig sűrűség 2,5 lépcsőkben. IPON CASTROL stb.
Én 5öst vettem de még nincs benne. Túl sűrűvel vigyázni leszakadhat szelep! A manual szerint 2,8dl ATF kell de az régi iromány. A telo oil nem melegszik el mint a sima.
Jó motorozást mindemkinek.
az nem fojtás és ne szedd ki http://www.nsr125.com/ --- ezen az oldalon van egy olyan rajz, ahol le van rajzolva, h merre van a fojtás és hogy hogy lehet kiszedni
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem
lehet hogy hülye kérdés de ami a kipufogóban van a belső "kör" az fojtás?
és ha fojtás akkor van értelme kiszedni?
ki lehet szedni?
válaszokat előre is köszi
üdv: Roland
Lehet hogy kicsit drágább mint a többi de jobb is
Ez lehet nagyon hülye kérdés lessz de anyira nem értek a motorokhoz, csak most kezdek érdeklődni irántuk és azt akartam kérdezni hogy nsr-t lehet kapni újonan magyaro.-on vagy v hol külföldön? Vagy nem tudtok ajánlani egy 125ccm jó gyors kis motort?
thx
ja amugy ha valakit érdekel, ö lett az uj vasam :) kis drááága
meg még valami... lehet hogy leszedem a gépröl a hátso gumot, olyan 60-70%-osra saccolom, normális állapotu, Dunlop, de pontosan nemvágom fejböl hogy milyen. valakit nem rédekel esetleg? mert akarok rá uj michelint venni, és ezt meg nemakarom a kukába dobni. valami baráti áron szivesen megszabadulok töle, ha esetleg valaki nem akar uj gumit venni a vasra, az szoljon. majd késöbb képekkel is szolgálhatok a gumi állapotárol, mindjárt kimegyek, és csinálok is :)
Pl.: MOTOREX 10W/30 Gearoil synthetic perfomance. KTM gyári olaja. De van MOTUL stb.
Kellene nekem egy kis segítség!
Nem tudjátok milyen olajat kell önteni a váltóba?
Azért fontos mert hallottam olyat hogy ha rossz olajat öntesz bele akkor elkezd csúszni
a kuplung. ELŐRE IS KÖSZI!
Telóoil. Minden komolyabb cégnek van. 2,5-15 ig sűrűség 2,5 lépcsőkben. IPON CASTROL stb.
Én 5öst vettem de még nincs benne. Túl sűrűvel vigyázni leszakadhat szelep! A manual szerint 2,8dl ATF kell de az régi iromány. A telo oil nem melegszik el mint a sima.
Jó motorozást mindemkinek.
és hogy van angolul a fojtás?
hogy keressem mert a rajzokat megtaláltam de hogy meik szól a fojtásról....
Lenne egy kérdésem
lehet hogy hülye kérdés de ami a kipufogóban van a belső "kör" az fojtás?
és ha fojtás akkor van értelme kiszedni?
ki lehet szedni?
válaszokat előre is köszi
üdv: Roland