Az kettő, nem kettős. Elírtam. Ja és mellékelek egy képet az enyémről. Még nincs rárakva az R-es bukolat csak a lámpa , műszerfal és visszapillantó tartó keret van ráépítve. A kábelek amik lógnak, lesznek rákötve a tank fölötti visszajelzőkre.
Cortez!
Az R-es burkolatom dupla kerek lámpás, de azt az enyémre teszem föl. Az F-es burkolathoz kell egy F-es műszerfal is, amire át kell vezetékezni a visszajelzö ledeket(netural...), mert az R-esen, ezek a tank fölötti burkolatba vannak építve, míg az F-esen nem. A dupla kerek lámpák pedig nem lesznek jók, mert nem tudod mire fölrakni. A legjobb és legegyszerűbb megoldás egy maszk, vagy egy S51-es lámpa. F-es műszerfalam kettős is van.
SZIASZTOK!
Nemrég megsütöttem az nsrem és meg kellett hüvelyeztetni és miután összeraktuk szar erő nincs bene!:( 5- 6 ezres fordulatnál olyan midha halott lenne!:((( és 8-9 ezer után kezd egy kicsit huzni és fogam sincs mi a baja meg hogy mivan! lécci segitsetek ha tudtok!
Nem tudtok Pesten vagy környékén olyan műhelyt, ahol 8ast ki tudnak javítani? Igazából nem vészes, érezni nem lehet nagyobb sebességnél sem, de attól függtlenül zavar.
Teljesítménye nem igazán változik, csak a hangja, szívás hangja lesz, nekem tetszik ez a hang, de lehet neked nem, én kipróbálnám elöbb valakijét és meghalgatnám milyen mielött veszek.
Jay: Nekem az volt a fékkel, h leszereltem a fékcsövet a tartályról, elkezdtem pumpálni és nem folyt. Ez nem normális, a tartályból nyomnia kéne kifele az olajat ezerrel, ha működik. Nekem szerencsére csak az egyik gumikarmantyút kellett cserélni. Amúgy beadtam szervízbe, és 2500 Ft volt fél lityó (vagy mennyi) fékolajjal együtt.
Ha beszerelek egy ilyen univerzális légszűrőt (D=28/35), az mélyebbé teszi a hangját a mocinak, igaz? Viszont a teljesítményét melyik irányba befolyásolja? CSak azért mert gyárilag ezek elég jól optimalizáltak, lehetséges,h hiába sportlégszűrő, mégis csökkenti a teljesítményt? És a hangja mennyivel lesz jobb?
Hy! Kössz a tippeket a fék témával kapcsban! De megnéztem, és nem folyat sehol sem... Szerintem levegőt kap vhol, valszeg a féktartálynál, mert tönkre ment benne a menet és vágtam bele újat, de egyelőre így sem keményedik fel a fék Ma még nagyon nem is volt időm vele foglalkozni, de majd holnap megpróbálom vhogy megcsinálni, de ha nem sikerül akkor sztem elviszem egy szervízbe, amit nagyon nem szeretek de már nem tok mit csinálni vele
Na Srácok láttom jó irányba halad a téma
gyertek E-ringre van már egy csomó 125ös és tényleg megéri
10000/nap (10000ért a H-ringen másfélórát lehet menni )
mit szóltok hozzá hogy megbeszélünk majd egy időpontott és lezúdulounk 125ösökkel
tényleg nagyon jó és MEGÉRI !
Az R-es burkolatom dupla kerek lámpás, de azt az enyémre teszem föl. Az F-es burkolathoz kell egy F-es műszerfal is, amire át kell vezetékezni a visszajelzö ledeket(netural...), mert az R-esen, ezek a tank fölötti burkolatba vannak építve, míg az F-esen nem. A dupla kerek lámpák pedig nem lesznek jók, mert nem tudod mire fölrakni. A legjobb és legegyszerűbb megoldás egy maszk, vagy egy S51-es lámpa. F-es műszerfalam kettős is van.
nézétek meg a honlapot
www.imet.hu
Nemrég megsütöttem az nsrem és meg kellett hüvelyeztetni és miután összeraktuk szar erő nincs bene!:( 5- 6 ezres fordulatnál olyan midha halott lenne!:((( és 8-9 ezer után kezd egy kicsit huzni és fogam sincs mi a baja meg hogy mivan! lécci segitsetek ha tudtok!
http://quadasz.atw.hu/egyeb1.h...
gyertek E-ringre van már egy csomó 125ös és tényleg megéri
10000/nap (10000ért a H-ringen másfélórát lehet menni )
mit szóltok hozzá hogy megbeszélünk majd egy időpontott és lezúdulounk 125ösökkel
tényleg nagyon jó és MEGÉRI !